Verward belt Melinda Jenna op. 'Ik ga op een date met Dave' zegt ze geschrokken. 'Waaaaat!! Waarom?!!' gilt Jenna aan de andere kant van de lijn. 'Hij keek me aan met van die hele lieve ogen en ik kon echt geen nee zeggen! Echt niet!' 'Ik kom eraan!' dan hangt Jenna op. Melinda ijsbeert door de kamer. Waarom zei ze nou ja! Hij is duidelijk verliefd op haar en ze zij gewoon ja! Straks denkt hij dat ze meer wil zijn dan alleen vrienden.
'Wat zei je nou net!?' vraagt, nee, roept Jenna die de kamer inloopt. 'Dave vroeg me mee uit en ik zei ja..' Zegt Melinda blozend. 'Jullie zijn zo een leuk stel! Ik ga het morgen tegen iedereen vertellen die het maar wil weten! Dave en Melinda...' 'Jij gaat helemaal niemand iets vertellen! Dit was je plan je wilde mij koppelen! En ik had nog zo gezegd dat je dat niet moest doen!'onderbreekt Melinda haar. 'Ow.. Ja ik dacht dat... Laat ook maar! Je hoefde geen ja te zeggen! En ik wilde ook komen om te vertellen dat ik en Sven een stel zijn! Maar het gaat weer over jouw!' Boos rent Jenna de kamer uit. Melinda voelt opeens dat de tranen in haar ogen staan. En dat alles vanwege een paar jongens.
Moet ze hem zeggen dat ze niet op een date wil? Nee dat is te gemeen eerst ja zeggen.. Nee ze moet gaan.. Hopen dat hij een korte film kiest.. Haar telefoon gaat. 'Hoi, met Melinda..' Huh het is Dave?! 'Wat is er?' vraagt Melinda. 'Naar welke film wil je gaan?'vraagt hij lief vanaf de andere kant van de lijn. 'Mij maakt het niet uit.. Humor ofzo..' 'Oké! Nou.. Uh tot vrijdag dan hè.' 'Doei' en Melinda hangt op. Ze wil Jenna bellen maar bedenkt zich dat, dat niet kan. Waarom gaat ze nou morgen op een date!
JE LEEST
my life..
Teen FictionMelinda gaat voor haar BFF op een dubbeldate, ze haat Dave... Maar wat als Dave nou eens heel leuk is. Melinda weet het even niet meer. Waarom is hij zo mysterieus..