'Dave? Wat is er nou? Ik wil je helpen! Zeg het maar.' Dave blijft stil op het bankje zitten. Waar zit hij toch mee? 'Mijn zusje.. Ze.. ' Dave kijkt haar diep in de ogen aan. 'Ze is.. Ze is..' Bang kijkt Dave haar aan. 'Ze is opgepakt.' Wat bedoelt hij nou. 'Hoezo dan?' vraagt ze geïntereseerd. 'Ze is negentien en word ervan verdacht een moord te hebben gepleegd.' Melinda geeft Dave een knuffel. Heftig. 'Dat is niet niks. Wie is er dan vermoord?' vraagt ze zachtjes. 'De zoon van de buren.. Ze was aan het parkeren.. Ze zag hem niet. De buren dachten dat ze het met opzet hat gedaan.. Maar ze zei de avond van te voren nog. Wil jij voortaan op Dirkje passen, want ik ga op kamers.' Dave kijkt haar met betraande ogen aan. 'Wanneer is de rechtzaak?' vraagt ze. 'Morgen hoezo?' 'Ik ga met je mee!' Blij kijkt Dave haar aan. 'Jij bent echt geweldig weet je dat?' 'Ik weet zeker dat ze onschuldig word verklaart!' 'Geen van mijn vrienden wilde mee.' zegt hij na een poosje. 'Hoezo niet?' Melinda snapt het echt niet. Lekkere vrienden.
Neuriënd zit Melinda op de fiets. Is het allemaal echt of droomt ze.. **Ping **Ping een SMS. 'Ik zag je wel in het park! xx Jenna' Kut! ze weet het dus! Zou ze hen ook gehoorf hebben? 'Hoorde je ons ook? Xxx' SMS't ze terug. Een paar minuten later word ze gebelt. 'Heey meid! Nee, ik hoorde jullie niet.. Hoezoo?' Melinda bloost gelukkig ziet Jenna haar niet. 'Zijn zus moet morgen naar de rechtzaak.. Hij zit er erg mee.' Dan is het stil. 'Jen? Hallo?' Als Jenna niks zegt hangt Melinda op. Soms snapt ze haar vriendin niet. Ze zegt echt altijd iets, behalve als ze iets moet zeggen. Dan weet ze vast niks.. Ag ja.. Zo is ze nou eenmaal. Ze moet gewoon aan Dave denken! Dan komt alles goed! Samen met hem kan je alles aan!
JE LEEST
my life..
Teen FictionMelinda gaat voor haar BFF op een dubbeldate, ze haat Dave... Maar wat als Dave nou eens heel leuk is. Melinda weet het even niet meer. Waarom is hij zo mysterieus..