Vrijdag.

181 6 0
                                    

Kut het is vrijdag.. Is het eerste wat Melinda denkt als ze wakker word. ze pakt haar tas en doet haar make-up.. Ze mag er niet afzichtelijk uitzien op een date.. Met een knoop in haar maag fietst ze naar school. Waarom heeft ze nou ja gezegd... Als ze helemaal ingedachten de school binnenloopt botst ze tegen Dave op. 'Sorry... Hoi..' stamelt hij met een rode kop. 'Sorry ook hoi.'zegt Melinda en ze wil verder lopen. 'Ik heb erg veel zin in vanmiddag.. We gaan naar the hangover' zegt hij blij. Weer kijkt Melinda in zijn ogen ze verdwaalt er bijna in. 'Ja ik ook!' zegt ze op een of andere maniet heel vrolijk. 'Zie ik je bij de uitgang om tien voor een?' Het zijn gewoon wonderogen! 'Sure..' zegt ze tewijl ze diep in zijn ogen kijkt. Als ze wegloopt voelt ze dat hij haar hand aanraakt. Als ze achterom kijkt ziet ze dat hij knalrood word. Ze lacht. Hij is wel schattig. Wow dacht ze dat nou echt!!' Melinda racet naar haar lokaal. Ze ziet dat Jenna haar verdrietig aankijkt. Ze gaat naast haar zitten. 'Sorry!' zeggen ze tegelijk. alles is weer goed ze ziet het aan de blik in haar ogen. 'Sven belde me gister.. Hij wilde dat ik langskwam want zijn ouders waren niet thuis..' zegt Jenna bijna huilend. 'Sorry schat.. Het is gewoon een Eikel..'

'Zullen we naar de stad gaan?' Vraagt Jenna blij. 'Kan niet..' Dan denkt Melinda weer aan die  ogen.. Wauw net diamanten! 'O ja!! hihi veel plezier! Ik ga wel uhh.. Ja, veel plezier.' Melinda lacht om haar vriendin, wa zou ze toch zonder haar moeten. Daar komt Dave aan. 'Zullen we?' vraagt hij met een blik, Melinda smelt helemaal. 'Ja, leuk.' zegt ze vrolijk 'Doeg!' En ze fietst weg.

'Die film was geweldig!' Melinda loopt vrolijk de bios uit. Dan slaat Dave een arm om haar heen. Melinda doet hetzelfde bij hem. Dan schrikt ze, ze is verliefd op Dave! 'Wat is er?' vraagt hij bezorgd. 'Ik moet even iets eerlijk zeggen..' Melinda slikt. 'Toen je me vroeg om op een date te gaan wist ik niet goed wat ik moest doen en.. Ik zei maar ja.. Maar nou ben ik erachter gekomen dat je echt een schatje bent! Met prachtige ogen!' Melinda krijgt het heet.. Waarom zegt hij nou niets.. 'Is het nu official?' vraagt hij aarzelend. 'Zeg wat je echt wil zeggen! Geen meelij!' zegt hij streng. 'Ja!!' zegt Melinda zonder twijfel.

my life..Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu