Watsapp:
-Jenna is online-
-Me is online-
Jenna: Mel.. we zijn al bff sinds groep 1.. laar dave dat niet verpesten.. sorry.. hey was heel stom van me.. sorry!
Mel: Laat me met rust! Ik heb wat met jefrey en jij met dave.. ik kan dave niet meer zien of iemand over hem horen praten laat me met rust.. ik vind heus wel nieuwe vrienden.. jij ook! laat me nou maar gewoon!
Mel: Zeg niet de heletijd sorry!
Jenna: Okee.. maar ik heb niks met dave. hij deed ook dom tegen mij.. ik ben wele ven singel als je dat soms wil horen..
Mel: Okee.. dan kunnen we gewoon schoolvrienden zijn..
-Jefrey is online-
Jefrey: Heey girls! kan Jenna dit lezen?
Mel: Nee! zie ik je straks in de stad? xxx
Jefrey okee! tot zoo!
Melinda loopt naar haar fiets. Als ze wil weg fietsten houd Dave haar tegen. 'Sorry.. Ik houd echt van je... Heel veel.' Hij ziet er slecht uit. 'Ik wil je niet meer zien.. Ga weg! Ik ben nu met Jefrey.' Melinda heeft het gevoel dat ze elk moment kan gaan huilen. 'Oke. Dan laat ik je wel met rust. Ik kom wel over je heen..' Dan geeft Dave haar een knuffel. Huilend fietst hij weg. Verward fietst Melinda naar de stad. Op hun vaste plekje zet ze haar fiets neer. Jefrey komt ook al aangefietst. 'Heey!' Melinda is blij hem te zien. Alleen hem. Ze zoenen elkaar. 'Heey! Heb je gemist!' zegt hij vrolijk. 'Jouw ook! Ik trakteer op ijs!' En Melinda loopt naar de ijscozaak. Jefrey volgt haar. 'Dit soort dingen deed ik nooit met Dave. Hij moest altijd naar zijn zus.' Melinda klinkt verdrietig. 'Met mij wel!' lacht hij. 'Ja! Jij bent veel leuker!' antwoord ze. Jenna loopt de ijsco ook binnen. Als ze Melinda ziet begint ze te huilen. Snel rent Melinda naar haar toe. 'Sorry.. Jij bent mijn bff!' zegt ze. Jenna kijkt Melinda in de ogen aan. 'Ga je me nog voorstellen aan je vriendje?' vraagt ze vrolijk.
JE LEEST
my life..
أدب المراهقينMelinda gaat voor haar BFF op een dubbeldate, ze haat Dave... Maar wat als Dave nou eens heel leuk is. Melinda weet het even niet meer. Waarom is hij zo mysterieus..