(Çok üzgünüm... :( Bu bana yapılmamalıydı. Arkadaşlar eserim kitap olma aşamasındayken, bir başkası tarafından yayımlandığının haberini aldım. Ne emeklerle yazdığımı bir ben bilirim bir de ALLAH. Yazdığım sözlerimin ve kurgumun izinsiz alınması hoş durmasa da alan arkadaşa kötü laf söylemek bana yakışmaz. En nihayetinde hepimiz insanız ve hata yapabiliriz.
Şimdi velhasıl. Ben bölümlerin çoğunu mecburen geri çektim ve sadece çok eski bölümler burada sizlerle kaldı. Lütfen desteklerinizi esirgemeyin. Kitabı kütüphanelerinize eklemeye devam edin. Sizlerden gelen bildirimler sayesinde mutlu oluyorum. Zifir kitap oluncaya kadar ve kitap olduktan sonra bile bana destek vermeyi devam edin olur mu? Şimdiden teşekkür ederim. İnstagramdan ulaşmak isterseniz de sizler için hesabımı bırakıyorum. Orada 60K'lık koca bir aileye sahibim.
(@ezgiozgeabiii)Evett!🍁👼😳
Yine yeniden burdayım.😳👼
Şimdi çok farklı bir hikaye ile karşınızdayım. Tamamıyla kurgu olmadığını belirtmemde ise yarar var.👼😳 Buraya kadar okuduysanız artık bizimlesiniz. Son bölüme kadar devam edin..."Arkadaşlar ben yazmayı seviyorum.
Kendimi yazdıklarımla bir bütün olarak görüyorum.
İlkbaşda okumam diye söylenen sonrasında okuyunca mesaj kutumu sevgi mesajları ile dolduran mükemmel insanlar biriktirdim. Ve ben kumbaramda insan biriktirmeye devam ediyorum. Dünya'nın bir yerlerinde güzel insanlar varmış ve ben onları yeni yeni keşfediyorum. Varlığınız daim olsun.🙏🍁Az biraz kitapdan bahsedeyim.😳
"Ahhh Zifirİ hoş biraz da buruk bir hikaye.
Yani şöyle söyleyeyim. Yazarken karmaşık duygulara büründüm. Kimi zaman Leyla'da kimi zaman Esma'da kimi zamansa Zeynep'in hikayesi ile bütünleştim.Sizden ricam okumaya başladıysanız sonunu büyük sabırla bekleyin. 🍁 Kötü yorum diye bir tabir kullanmak istemiyorum. Lakin eleştiriye kapalı bir insan olmadığımı da belirtiyorum. Sonra belirtmedi demeyin! Siz taşlarsınız ben dikkate alıp ona göre yol alırım.😉😊😊 Ama fazla da acıtmayın derim. 😊👼
Ve kendimi yineliyorum gençler,eleştirileriniz bana bir ışık olacaktır. Ve unutmayın bu ışığın sayesinde gökyüzünü siz elime vermiş olacaksınız! 👼🍁🌈🌼🌹🌸💃Hikayemdeki en önemli karakterler ; Fırat Merdan,Zeynep Kurhan,Esma Kor,Kâmuran Soylu son olarakda Mavi Merdan ve Leyla Kurhan. Her birinin ayrı hikayesi var. Fırat'la Zeynep'in karşılaşmasını kaçırmayın derim. İkisi çok güzel bir rastlantı ile karşılaşabilirler. Kâmuran en sevdiğim karakter,çok acı çekiyor.Ve Sevdasına bu kadar bağlı kalınabilir mi ? Diye aklınızda sorular oluşturacak bir karakter. Zeynep kaba olan Fırat'a dayanabilecek mi ? Fırat'ı çok sevdiği halde affedebilecek mi ?
Son olarak da sizler için yüklediğim müzikleri mutlaka dinleyin ya ben çok sevdim bu müzikleri🍁😊 Bakın Hikayem aklınızı zorlayacak türden! Yani ilk bölümleri okumadan ne olacağını kestiremezsiniz.🌹🍁
.
.
.
#Çocukların çocuğu olmaz diyerek Hikayeme BESMELE ile başlamak istiyorum BİSMİLLAHİRRAHMANİRRAHİM.🌸
€zGi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
(+18) ZÎFÎRÎ...(Matem)(+18)
Teen Fiction(İnsta:@ezgiozgeabi (15K olduk☺HAMD OLSUN) (ZİFİRİİİİİ KİTAPP OLUYORRR... ÇOK MUTLUYUM AŞIRIII MUTLUYUMM... İKİ SERİ ŞEKLİNDE OLACAK İNŞÂALLAH. BANA ÖYLE GÜZEL DESTEK VERDİNİZ Kİ NE DİYİM SİZE.... HAYALİMİN UCUNDAN TUTTUNUZ. HAYALİMİ HAYAL BİLDİNİZ...