2🍁Zeynep'in Leyla'sı🍁

9.5K 263 341
                                    

Sizin için muazzam bir müzik
Bıraktım dinleyin olur mu ?

zel kadın Zeynep'i sessizce kollarıyla örtüyordu..

Güzel kadın Esma hanım Zeynep'de ellerinden kayıp giden gençliğini görüyordu. Her gece Zeynep'in yolunu gözlüyor,Zeynep'i her gördüğünde içinden ah çekerek şu sözleri sarf ediyordu :

-Ben yapamadım ben hayallerimin ardından bakmak ile yetinmek zorunda bırakıldım. İçimdeki ateş kor hale döndü ve beni kendi içime hapsetti. Ama bu ateşin seni esir almasına izin vermeyeceğim.

*bu sözleri ile Zeynep'in tüm teslimiyetini kendi ellerine alıyordu...
Zeynep gece sabaha varmadan yine istediğini bulamadan evin yolunu tuttu. Arkasında onu koruyan insanları bir kez olsun görmüyordu. Herşeyden habersiz evinin yolunu tutuyordu. Sürekli her gece sokaklarda dolaşıp, sonrasında bir eve girip 1 saat uğraşıp çıkıyordu. Eve aynı yöntemle sarkıttığı çarşaflarla yukarı zorla çıkıyordu. Her yukarı çıkışında kendi kendine söylenerek :

- Bu böyle olmayacak iniş eğlenceli,çıkış korkutucu... Bir yerime birşey olmadan bir önlem almalıyım. Neyse bu seferde çıkayım sonrasında ALLAH büyük...

*dedi gülümseyerek. Ağır ağır yukarı çıktı Zeynep. Ardında olan iki adam bu hareketlere bir anlam veremiyordu. Ve karşılıklı gülümseyerek :

- Esma hanım bu deli kızda ne buldu da bu kadar sahiplendi. İnerken rahat iniyor. Ama deli kız çıkışta merdiven kullanmayı neden akıl edemiyor.

- Esma hanım boş insanın peşinde dolaşmaz ama haklısın. Neden merdiven kullanmıyor. Hayır yani merdiven kullansa iki üç dakika erken paydos edeceğiz.

- İki dakikanın peşine düşme Suat. Bu kız akıl edemiyor biz kendimiz merdiven koyalım şuraya bir yere, belki çıkış zamanı kullanır. Bu sarkıtma işine devam ederse eve gelene kadar hırsız girer.

- ALLAHH!!

- Ne oldu yine Suat!

- Abi ya hırsız girerse ve kızı öldürürse ya aileyi katlederse...

- Suat!!! Kendine gel açma ağzını. Şu varsayımlardan vazgeç ALLAH korusun de sus!!! Hadi eve doğru gidelim yine yorulduk kardeşim...

*arkasında ilerleyen onu koruyan bu adamlar dünyada bir kıza daha kötülük bulaşsın istemiyorlardı. Ve Zeynep'i bir süre sonra kendi içlerinde dokunulmaz hale getiriyorlardı...Kaderin her daim peşinde olan Zeynep'in hikayesi derindi... Kız kardeşinin ölümünden kendini sorumlu tuttuğundan birdaha gündüzleri dışarı çıkmadı...
Bir sabah vakti her yer mavi,kavurucu sıcak  yeryüzünde ve sarı papatya hakimdi gökyüzüne...
Yine gökyüzünü süsleyen gelin bulutlar yerini almıştı. Zeynep,Leyla'sına :

- Çok sıkılıyorum kalk da gezelim.

- Nereye gideceğiz ablam. Evden gökyüzünü izlesek. Hem baksana sanki mavinin üzerinde melekler var gibi... Beyaz ve mavi sonsuzlukla gelinlik gibi...

- Leyla'mm, gel önce bir sarılayım sana.

- Gelirim tabi.

- Oh!!Biliyor musun ?Cennet kokuyorsun.

(+18) ZÎFÎRÎ...(Matem)(+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin