Sizin için fon müziği ekliyorum. Tavsiyeleriniz varsa her zaman ki gibi özelden mesaj atabilirsiniz. Kalbinize teşekkür ederim.🌸
Ben kardeşimi sonsuzluğa uğurladım. Katilini bulamadığım her an içinse kendime lanet ettim.
.
.
.
.
Canım yanıyordu,kalbim yorgun,beynim çıkmazlarda boğulurken, Herkesin kimsesizliği canımı tarumar ediyordu... O saniyelerde feryadımı benden başka hisseden yoktu...- Yardım et! Lütfen! Kimseye birşey söylemeyeceğim. Gitmeee!!!
Yardım et! Kalbi atıyor! Gitme!*Gözlerimden akan yaşlar Leyla'mın saçlarında kaybolurken,onu uyumaması için oyalamalıydım...
- Leyla'mm birşey yok! Kuzum kapama gözlerini. Telefonum nerde,telefonum yok! Nerde! Bekle ambulansı arayacağım. Nerdee bu telefon!!!
* oturduğum yerde telefonu arıyordum. Sonradan evde düşürdüğümü fark ettim. Onu yerde bırakıp nasıl gidebilirdim...
O kadar gürültüden sonra mahalle halkı henüz gelmeye başlamıştı... Böyle bir anda beni izlemeleri aklımı kaçırmama neden oluyordu. Bağırıyordum. Gözlerimden akan her yaş yanaklarımda kayboluyordu."Ne bakıyorsunuz ! "
*gözlerini kaçıran bir toplulukla baş başaydım...
"Yardım edin! Ne olur!"
* yalvarmalarım bile insanları harekete geçirmeye yetmemişti.
"Arasanıza ambulansı! Bakmayın !
Leyla'mm uyuma meleğim. Beni bırakma!"*Kardeşimi yaşama bağlamaya çalışırken,yorgun gözleriyle bana baktı. Sesi tiredi,benimse içim gitti.
Ses tonu bir hayli ürkekdi :"Bu saatte uyuyan var mıdır ?"
*diye sormuştu bana. Sıcacık kanı dizimin üzerine su misali akarken,hissettirmemeye çalıştım.
"Yoktur tabi. Sus! Yorulma lütfen."
*tek gayem uyumasını engellemekti.Yutkunmakta zorluk çekiyordu. Halsizliği titreyen bedeninde seyrini hissettirmişti...
"Ama yorgunum, uykum var. Canım acıyor."
"Leyla'mm kapama gözlerini."
derken "Ambulanss nerde!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
(+18) ZÎFÎRÎ...(Matem)(+18)
Novela Juvenil(İnsta:@ezgiozgeabi (15K olduk☺HAMD OLSUN) (ZİFİRİİİİİ KİTAPP OLUYORRR... ÇOK MUTLUYUM AŞIRIII MUTLUYUMM... İKİ SERİ ŞEKLİNDE OLACAK İNŞÂALLAH. BANA ÖYLE GÜZEL DESTEK VERDİNİZ Kİ NE DİYİM SİZE.... HAYALİMİN UCUNDAN TUTTUNUZ. HAYALİMİ HAYAL BİLDİNİZ...