...Zeynep~Fırat...

18K 334 313
                                    


(Bu andan itibaren Zeynep'in hikayesine tanık olacaksınız. Bahsettiğim gibi hikayemde iki mükemmel çift tanıyacaksınız. Ama biri milattan önceki hikaye iken diğeri bu zamanın hikayesi olacak. Bu sadece benim değil,bu herkesin hikayesi...Varlığınız daim olsun. Teşekkür ederim...💝)
.
.
.
Zeynep KurhanFırat Merdan
.
.
.
Aynı hikayede farklı yerlerde yaşayan Zeynep ve Fırat. Belki birgün buluşurlar. Peki hikayeleri kaderleri olabilir miydi ?
Aynı acıdan muzdarip sonrasında birbirine kördüğüm olan iki meftun.
Biri Güneş'e diğeri Gece'ye küs iki sevdalı. Kimbilir belkide denk düşmeleri yakındır.
Gece'ye küstü Fırat,Zeynep'ini göremeyecekti bir görse aslında teslim olması yakındı.
Gündüzlere küstü Zeynep,Fıratını görmesi uzun sürmeyecekti. Zifiri bir karanlıkta ne gündüzde ne gecede tam ortasında bir yerde kesişecekti yolları. Arayacaklardı birbirlerini ama bulamayacaklardı. Soracaklardı herkesden ama kimse onları kendileri kadar yakından tanıyamayacaktı. Uzun bir yolculukda kısa vadede çarpışacaktı gözleri. Arayacaktı biri gündüzde diğeri gecelerde...

Zeynep Güneş'e küsmüştü. Görmek istemiyordu. Fırat Gece'ye küstü yıldızları tanımıyordu...
Belki mavideki güzelliklere küsmeleri manasızdı. Ama küs olmalarınında bir sebebi vardı, hikayenin sonuna doğru nedenini öğrenebilmemiz mümkün... İki sevdalı olmayacak tahayyüllerin ardından koşuyordu. Tam tutarken ellerinin arasından kayıp giden umutlarına ne demeli...
Zeynep 23 yaşında,esmer,saçları belinde,kömür karası gözleri çehresinde.
Fırat 28 yaşında,edep,ahlak ALLAH aşkı kalbinde var olan güzel bir adam. Uzun, esmer,koyu kahverengi gözleri,kirli sakallı güzel bir delikanlı.
Erkeğin güzeli olmaz belki ama Fırat erkeklerin içinde hem yakışıklı hem de ahlakı güzel olanlardandı...
Kalbine kimseyi misafir etmeyen Fırat Zeynep'e aklını teslim edecek hale gelecekti.
Güzel bir mahallede oturan bu iki sevdalı birbirinden habersiz aynı gökyüzünün altında yıllarca yaşadı... Farklıydı Zeynep içinde insanlara küs masum bir kız çocuğu vardı. İnsanlardan kaçması yersiz değildi. Olmadık şeylere ağlardı... İçindeki küskünlük onu gökyüzünden soğutmuştu. Çok uzundu hikayesi hali yoktu anlatmaya... Güneşin rengi bir insan için anlamsız olabilir mi ?
Zeynep için Güneş'in rengini alan her yer anlamsızdı. Geceyi çok sevip, yıldızlara aşık olan Zeynep dışarı çıkmanın bir yolunu hep arıyor ve nihayetinde buluyordu.
Gündüzlere sığdırdığı tüm hayallerini gece uygulamaktan zevk alıyordu. Gündüz çektiği tüm acıları, geceleri hatırlamıyordu. İnsanlar gecelere dert yanarken,Zeynep geceye derdi kederi yakıştıramıyordu. Gülümsemesi mi ? Gülümsemesi kelebek ömrü kadar kısaydı...
Babası Zeynep küçükken ölmüştü. Ve 38 yaşındaki annesi mecbur kaldığı için Feza ile evlenmişti.Neden mecbur olduğunu Feza ve kendisinden başka kimse bilmiyordu. Hayata çok küçük yaşta veda eden birde kız kardeşi vardı...
Zeynep gündüzleri dışarı çıkmıyordu. Ama her gece evden dışarı çıkmayı başaran Zeynep geceleri nereye gidiyordu ?
.
.
.

🍁🌹
.
.
.

(# *Çocukların çocuğu olmaz* #)

(🍁**Farklı bir yolculuğa çıkmaya hazır mısınız?**🍁)

€zGi...

(+18) ZÎFÎRÎ...(Matem)(+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin