0.8 *final*

374 31 4
                                    

Sabah uyandığmda Jaehyun'un hala uyuduğunu görmüştüm. Dün gece kendi kendime aldığım karardan henüz haberi yoktu. Ben de şok olmuştum ama en doğru kararı verdiğimden emindim. Ten ile buluşup ona her şeyi anlatacaktım.

Jaehyun'u uyandırmamaya çalışarak hızlıca ütümü giyip evden çıkmıştım. Çıkmadan önce küçük bir not da bırakmıştım. "Ben Ten'le konuşmaya ve her şeyi anlatmaya gidiyorum." Ama bundan daha Ten'in bile haberi yoktu. Yeni söyleyecektim ona.

t_yong: Hala merak
ediyor musun bu kişiyi?

brigh_ten: Bu bir buluşma
teklifi oluyor sanırım.

Kabul ediyorum.

Saati ve yeri mesaj olarak gönderdikten sonra sokaklarda öylece gezinmeye başladım başıboş. Buluşma saatine daha çok vardı. Eve veya başka herhangi bir yere gitmek istemiyordum. Buluştuğumuzda verebileceği tepkileri kafamda tekrar tekrar kurguluyordum.


Buluşma saati geldiği zaman gergin bir şekilde kafeye girmiştim. Bir masaya oturduktan birkaç dakika sonra Ten de girmişti içeri. Beni bir kız olarak görmeyi beklediği için etrafta gözünü gezdirir ve herhangi bir kızın yanına gider diye düşünüyordum. Ama o beni görür görmez direkt yanıma gelmişti. Geçen seferki buluşmadan tanımış olma ihtimalini de göz önünde bulundurarak karşıma oturmasını izliyordum.

Ten: Görüşmeyeli nasılsın Taeyong? Şaşırdın değil mi? Seni bulamamı hatta değişik tepkiler vereceğimi düşündün. Aslında doğru düşündün ilk öğrendiğimde gaayet tuhaf tepkiler verdim.

Dediği şeyleri gerçekten ağzım açık bir şekilde dinliyordum. Daha önceden beri biliyordu.

Taeyong: Ne zaman? Ne zaman öğrendin?

Ten: Buluşmadayken öğrendim. Sizi tuvaletin orada Jaehyun'la konuşurken dinledim.

Taeyong: Yani o zamandan bu zamana kadar biliyordun ve hiçbir şey olmamış gibi mi yaptın?

Ten: Taeyong ne yapmamı bekliyorsun anlamış değilim. Şuan yaptığım şeye bence sevinmen gerekir çünkü bir erkek olduğunu öğrendiğimde yaşadığım şoktan sonra ben de sevinmiştim.

Taeyong: Nasıl yani, sen şimdi bana kızgın falan değil misin?

Ten: Eğer kızgın olacaksam o da bana başından beri söylemediğin içindir. Taeyong anlamamış olabilirsin ama ben erkeklerden hoşlanıyorum.

Taeyong: A-ama Jaehyun şey demiş-

Ten: Evet evet. Arkadaşlarımın hepsi benim biseksüel olduğumu düşünüyor. Gerçeği hiçbirine söyleme cesaretini bulamadım kendimde.

Buluşmaya gelmeden önce kendimi kötü bir sona hazırlamıştım ama Ten'in dediği şeyler beni sadece mutlu hissettiriyordu. Hikayemizin bu şekilde ilerleyeceği hiçbir şekilde aklımın ucundan bile geçmezdi.

1 Ay Sonra

Jaehyun: Heey, Taeyong gel de bana eti pişirmeme yardım et. Bir türlü çözemedim şu lanet aleti.

Doyoung: Iyy igrençsiniz. Ten yavaş ol yedin çocuğu. Jaehyun emin ol şuan senin yerinde olmak burda bu manzarayı izlemekten daha kolay. Öğk.

Olanları gülerek ve Ten'le birlikte izliyordum. Hayatımda her şey yerindeydi. Liseden mezun olmuştuk, arkadaşlarım, ailem, sevdiğim adam yanımdaydı. Daha hayattan isteyebileceğim bir şey yoktu. Şuan hayatımın en mutlu anını yaşıyorum.

 Şuan hayatımın en mutlu anını yaşıyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

eveeett bu da burda bitti. cok kısa olduğunun farkındayım ama ilerlemedi. artık ilerdeki hikayelere bakacağız ;' ) kendinize çook iyi bakın öpüldünüz : *

23062019
Sunday

is that you? あ taeten •texting•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin