"Hay sıçayım senin gibi alarma!"
Yoongi, sabah erken kalkmak istememişti, isteği bütün gün uyumak ve dünkü kızılı kafasından silmekti.
Fakat yapamıyordu işte. Ne bütün gün uyuyabilmişti, ne de kızılı unutabilmişti. Bu yüzden de kendi kendine aklına gelen/gelebilecek olan her şeye sövüyordu."Ben senin gibi alarmı da sikeyim, Taehyung'ı da sikeyim, dünkü kafeye gitme isteğimi de sikeyim, fikrini de sikeyim, gelen saçma sapan sikik mektubu da sikeyim, dünkü o kızılı da si- ah, keşke."
Telefonu çalmaya başlar
"Bu da kim şimdi sabahın köründe!"
-13.24-
Arayan: Gizli Numara"Hay, bu da ne böyle? Gizli numaraymış, peh. Kesin yine okuldan biri numaramı sızdırmıştır da beni işletiyordur. Ama açayım yine de, acaba ne çıkacak."
- Alo?
- Telefonu açmana sevindim güzelim, nasılsın?- Sen ne hakla bana güzelim diyorsun? Sen de kimsin?
- Ah, sakin ol benim küçük bebeğim. Mektubunu okudun mu?
- Demek mektubu gönderen sendin. Benden ne istiyorsun?
- Senden bir şey istemiyorum bebeğim, tek istediğim sensin.
- Ne saçmalıyorsun sen?
- Saçmalamak mı?
- Evet saçmalıyorsun. Hem daha gerçek sesinle bile konuşamıyorsun, ne öyle robot musun yoksa?
- Ha-ha-ha! Komiksiniz Yoongi Bey.
- Teşekkürler robot.
- Rica ederim efendim, bakalım seni yakaladığımda da aynı esprileri yapabilecek misin?
- Ne yak- ah siktir, orospu çocuğu!
Neden bütün gerizekalı insanlar beni buluyor ki?!
Zaten sinirliyken, gizli numaradan gelen ve robot sesiyle konuşan aptal bir varlık, onu daha da sinirlendirmişti.
Onu bulup döveceğim!
Yoongi hâlâ annesinden mektup bekliyordu. Camdan dışarıyı izleyemeye başladı, ve tam o sırada ne tesadüf ki postacı geldi. Yoongi'nin kutusuna 1 adet zarf koydu, ve gitti.
Yoongi'nin aklını karıştıran şey gelen zarftı, acaba annesi mi göndermişti, yoksa o gizli kişi mi?Devam edecek...
Sizi seviyorum...
Sizce nasıl gidiyor? Anlamadığınız veya kafanıza takılan bir şeyler oldu mu? Yorumlarınızı bekliyorum💜
- Sopefull
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mail Box | yoonseok
FanficMin Yoongi, posta kutusuna gelen ve kimden geldiği belirsiz olan zarfı açar ve okumaya başlar; "Merhaba Yoongi, benim hakkımda bir şey bilmene gerek yok, sadece sana karşı bir zaafım olduğunu bilmeni isterim"