{παραμύθι}

1K 96 3
                                    

Ανεβάζοντας την στο κρυφό δωματιακι του σταύλου,την τοποθέτησε πάνω από το κατάλευκο κρεβάτι με την απαλή κουρτίνα, αφήνοντας την μοναχή,για ένα δευτερόλεπτο.
Ώσπου σε εκείνην γύρισε ξανά , κρατώντας σφιχτά στις κλειστές του γροθιές,ένα δερμάτινο δέμα ,το οποίο ανοίγοντας το είχε μέσα μπουκαλάκια τα οποία την τρόμαξαν.
<< Θα με δηλητηριάσεις;
το φρύδι του σηκώθηκε, χαμογελώντας της αμυδρά,θαρρείς και κάτι τον έτρωγε εσωτερικά.
<< Δεν είμαι συνηθισμένος στο  να δηλητηριάζω ανθρώπους,εάν έδωσα εκείνο το μπουκαλάκι στον βασιλιά,ήταν για να σε βοηθήσω.
<≤ και γιατί θέλησες να βοηθήσεις εμενα;
Τότε το χαμόγελο του έγινε ξανά πλατύ.
<< Για πόσο καιρο θα με ρωτάς το ίδιο πράγμα;
<< Ώσπου να πάρω μια σωστή απάντηση.
Το δάχτυλο του σύρθηκε μέσα σε ένα μπουκαλάκι με πράσινο υγρό,και ύστερα τοποθετήθηκε πάνω από την πληγή στο πρόσωπο της , χαϊδεύοντας την ώσπου να γιατρευτεί.
<< Η αρχική μου απάντηση δεν σε κάλυψε;
<≤ προφανώς και όχι ,μοιάζει να έχεις κάτι να κερδίσεις από εμένα ,όμως το τι ακόμη με προβληματίζει.
Ένιωθε ευάλωτη κάτω από το αντρικό του χέρι ,και ακόμη και αν δεν ήθελε να το παραδεχτεί,το χάδι του την μεθούσε.
<< Ώστε έχω απώτερους σκοπούς!!
<≤ έτσι φαίνεται,όλοι εδώ μέσα με τρομαζετε,είναι θαρρείς και από στιγμή,σε στιγμή,εσύ θα μου κάνεις κακό,και όλα αυτά τα χάδια ήταν μονάχα θέατρο.
Αφήνοντας το χέρι του να εισχωρήσει στην αγκάλη,άλλης αλοιφής,πέρασε ξανά τα δάχτυλα του πάνω από το μάγουλο της παρατηρώντας την παραδομένος.
<< Δεν είσαι ο πρώτος άνθρωπος που με φοβάται,ο λαός μου με σέβεται γιατί με τρέμει,κι όμως ποτέ δεν φέρθηκα βάναυσα σε κανέναν, πολεμάω το κακό, γιατί το κακό πολεμάει εμένα ,ότι κάποιος δεν μπορεί να κατανοήσει,βλέπει μονάχα την σκοτεινή του πλευρά,μάθε όμως Ασία πως και οι άγγελοι κάποτε έπεσαν στην κόλαση,όλοι ξεκινάμε από κάπου,και καταλήγουμε κάπου,εάν αυτήν την στιγμή με καταλάβαινες,δεν θα μπορούσες να με φοβηθείς.
Μαγεμένη από τον τρόπο του να εκφράζεται,πέρασε την γλώσσα πάνω από τα χείλη της έτοιμη να μιλήσει,όταν παρατήρησε τα μάτια του να ακολουθούν τις κινήσεις της.
<< Θεωρείς πως επειδή δεν μπορώ να σε κατανοήσω,σε φοβάμαι τόσο;
Κινώντας καταφατικά το κεφάλι του,έκλεισε το βαζακι της αλοιφής,και ύστερα σκύβοντας μπροστά της , ξεκίνησε να φυσάει το μάγουλο της , κάνοντας την να κλείσει τα μάτια.
<≤ ξέρεις ούτε εγώ θα με εμπιστεύομουν στην θέση σου ,δεν με γνωρίζεις ,δεν γνωρίζεις τις προθέσεις μου ,δεν σε αδικώ,απλώς αδικώ εμένα.
Ανοίγοντας τα μάτια της παρατήρησε τα δικά του να ξαφνιάζονται από το χρώμα των δικών της.
<< Τι του έκανες και δεν πονάει πια;
Χαμογελώντας της τρυφερά,έσκυψε ακόμη πιο κοντά της , κολλώντας τα χείλη του στην πληγή.
<≤ το φίλησα.
Είπε ψιθυριστά λίγα εκατοστά πάνω από τα ροδοκοκκινα χείλη της.
<< Ακόμη σου αρέσω;
Τότε τα μάτια τους συναντήθηκαν με τα δικά του να παρατηρούν ακόμη το ροδοκοκκινο σημείο μπροστά του.
<≤ είμαι ένα ακόμη θύμα της ομορφιάς σου βασίλισσα μου .
Έτοιμη να παραδωθει άθελά της στα χείλη του ,άκουσε έναν εκκωφαντικό θόρυβο από τον σταύλο,και ύστερα μια αντρική ξεπνοη φωνή, η οποία έκανε τον Τζέιμς να τραβηχτεί μακριά της.
<< ΚΎΡΙΕ,Ο ΒΑΣΙΛΙΆΣ ΣΑΣ ΖΉΤΗΣΕ ΣΤΑ ΙΔΙΑΊΤΕΡΑ ΔΩΜΆΤΙΑ ΤΟΥ.
τα άλλοτε καθαρά μάτια του αρχιστράτηγου θομσον, σκοτείνιασαν,σε σημείο που θύμιζαν την μαύρη θάλασσα.
<< Σςςς μείνε εδώ , αφότου βγω εγώ ύστερα θα βγεις εσύ.
Κινώντας το κεφάλι της καταφατικά τον παρατήρησε γεμάτο θυμό να χάνεται κάτω από την μεγάλη σκάλα , δίνοντας της την εντύπωση πως δεν είχε καλές διαθέσεις.

{ ΙΔΙΑΊΤΕΡΑ ΔΩΜΆΤΙΑ ΒΑΣΙΛΙΆ}

....ανοίγοντας την πύλη με έναν απειλητικό αέρα, διαπέρασε το δωμάτιο με τα δερμάτινα ρούχα του Αρχιστράτηγου, φορώντας το σπαθί στο θηκάρι του.
<< ΔΕΝ ΜΠΟΡΏ ΝΑ ΠΕΡΠΑΤΉΣΩ,ΚΑΝΕ ΚΆΤΙ.
<< Την χτύπησες.
Ευθείς τα μάτια του βασιλιά άνοιξαν διάπλατα, παρατηρώντας τον γιο του με μνησικακία.
<< Θα μου κάνεις υποδείξεις για το πώς θα φέρομαι στην γυναίκα μου τώρα;
Ο θυμός του ήταν πάντοτε ανεξέλεγκτος δημιουργώντας την αίσθηση σε όποιον τον κοίταζε,πως θα του έκανε κακό.
ακόμη και όταν αυτός ο κάποιος ήταν ο βασιλιάς,που έντρομος παρατηρούσε τον θυμό του παιδιού του.
<< Γιατί με κοιτάζεις έτσι; Δική μου γυναίκα είναι την κάνω ότι θελήσω.
<< Πρόσεξε με τώρα ,θα σου πω μια ιστορία και εσύ θα την βάλεις πολύ καλά στο μυαλό σου ,σύμφωνοι;
Λυγίζοντας τα γόνατα του ,έφερε το πρόσωπο του στην ίδια ευθεία με αυτό του βασιλιά, ανοίγοντας τα σκέλη με το στενό του παντελόνι.
<< Μια φορά και έναν καιρό ήταν ένας πολύ κακος Βασιλιάς,ο οποίος άπλωνε τα χέρια του δεξιά και αριστερά, χτυπώντας αθώες γυναίκες ,με τόση ευκολία, ώσπου μια ημέρα, βρέθηκε ένας άντρας ο οποίος έβγαλε το ξίφος και την τιμή του , κόβοντας του τα δάχτυλα,και έζησαν αυτοί καλά και εμείς καλύτερα,εάν δεν θέλεις να γίνω εκείνος ο άντρας , φρόντισε να μην είσαι ο κακος Βασιλιάς ..
<< Με ; Με απειλεις;
<< Σε προειδοποίησα! Εάν ξανά δω επάνω της την παλάμη σου ,θα φροντίσω να στην κόψω,και ύστερα θα στην ταισω.
<< Πως ,πως τολμάς;
<< Μεταξύ μας υπάρχει μια μεγάλη διαφορά,θέλω τόσο να σου σπάσω τα μούτρα,θαρρώ πως το ονειρεύομαι με λατρεία ,κι όμως δεν το κάνω,διότι η δική μου παλάμη θα σου κοστίσει κάποια δόντια,να ευχαριστείς την τιμή μου η οποία με αποτρέπει από το να τα βάλω μαζί σου ,η ηλικία σου είναι το μόνο που σέβομαι,και ας μην αξίζεις σεβασμό.
<< είσαι ίδιος η μητέρα σου..
<< Δεν θα σου επιτρέψω να την βάλεις στο στόμα σου , εάν με θέλεις στο μέρος σου ,θα φροντίσεις να αφήσεις την Ασία να φύγει,δεν ταιριάζει με εμάς ,δεν της αξίζει να είναι εδώ μέσα , πρωτού την καταστρέψεις όπως έκανες σε κάθε σου γυναίκα ,άφησε την να σωθεί.

Η ΒΑΣΊΛΙΣΣΑ ΚΙ Ο ΑΡΧΙΣΤΡΆΤΗΓΟΣOù les histoires vivent. Découvrez maintenant