...<< Τζέιμς εγώ... Δηλαδή..
Γιατί δεν έδειχνε ξαφνιασμένος;
Τα μάτια του έπεσαν στο σημειωματάριο που κρατούσαν τα χέρια της, τότε είδε τον θυμό να αστράφτει σε αυτά.
<< Γιατί είσαι εδω; ΠΩΣ ΤΟΛΜΗΣΕΣ ΝΑ ΕΊΣΑΙ ΕΔΩ;
σκύβοντας της τράβηξε το σημειωματάριο από τα χέρια και κοίταξε δακρυσμένος την σαρκοφάγο.
<< Τζέιμς εγώ ...ήθελα μόνο να βοηθήσω.
<< Νόμιζε πως δεν θα την έβρισκα ΤΗΝ ΜΑΝΑ ΜΟΥ ΝΌΜΙΖΕ ΠΩΣ.
σπάζοντας σε λυγμούς τοποθέτησε το κεφάλι του πάνω στην σαρκοφάγο και άφησε τις γροθιές του να σφίξουν το σημειωματάριο.
<≤ Τζέιμς το;
<< Ναι το διάβασα ! Από όταν ήμουν δεκαπέντε συνέχισα να το διαβάζω,ως σήμερα!
Η έκφραση του ήταν σκοτεινή,τόσο σκοτεινή που κάτι μέσα της ξεκίνησε να τρέμει.
<< Τζέιμς ο Τζοναλ θα.
<≤ αυτο θα το δούμε Ασία.
Χαμογελώντας της απότομα,έκανε ένα βήμα Μακριά της και οπισθοχώρησε.
Ένιωθε τόσο τρομαγμένη από την αντίδραση του που αμέσως έσπευσε να τον κυνηγήσει, βρίσκοντας τον να περπατάει με βιαστικές δρασκελιες προς τον κήπο.
Το χέρι της έδεσε γύρω από το μπράτσο του σταματώντας τον.
≤≤ δεν θα κάνεις καμιά τρέλα έτσι;
Δεν την κοίταζε στα μάτια.
<< εσύ δεν είσαι σαν αυτούς ,ίσως έχουμε χρόνο να το σκάσουμε?
Τότε την κοίταξε .
<< Ωωω μα εγώ δεν το σκαω ποτέ μου! Θα ξεκινήσουν να τρέχουν μονάχα όσοι είναι απέναντι μου ,διότι ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΊΑ ΛΈΞΗ ΘΑ ΤΗΝ ΈΧΩ ΕΓΏ.
τραβώντας το μπράτσο του μακριά της κατευθύνθηκε προς το δωμάτιο του όπου και στάθηκε μπροστά από το καθρέφτη με μια ανήσυχη έκφραση στο πρόσωπο του .***
Πέρασε μια εβδομάδα στην οποία τον συναντούσε σπάνια λόγο τών προετοιμασιών για την εκθρόνιση, κάτι που την γέμιζε με ανασφάλειες και φοβίες καθώς έτρεμε για την ζωή του.
Εκείνος ο άντρας θα του έκανε κακό και η Ασία έπρεπε να κάνει κάτι για αυτό,όμως τις τελευταίες εβδομάδες ένιωθε αδύναμη και κάπως ζαλισμενη, συνεχώς άδειαζε τα όσα βρίσκονταν στο στομάχι της και ικέτευε να μην αρρώσταινε τόσο βαριά ώστε να μη καταφέρει να τον βοηθήσει όταν την χρειαζόταν.
Από την αλλη ο Τζέιμς έδειχνε να μην έχει ανάγκη κανέναν .
Τον τελευταίο καιρό έμοιαζε απόμακρος και κάπως βαθιά στεναχωρημένος κάτι που συνεχώς αρνιόταν.
Όμως η Ασία γνώριζε. Τον γνώριζε.
Η αίθουσα για την εκθρόνιση ήταν έτοιμη, πολυθρόνες σε κρεμ χρώματα με υπηρέτες να σερβίρουν τους καλεσμένους και τον βασιλιά να φοράει για τελευταία φορά την κορόνα του.
Η Ασία καθόταν στις μπροστινές θέσεις παρατηρώντας τον.
Πως θα του έκαναν κακό άραγε; Πως θα μπορούσε να το σταματήσει; Κι άλλη ανακατοσουρα.
Τελευταία δεν ήταν καθόλου καλά .
Ξεφυσωντας αγανακτισμένη έμπλεξε τα χέρια της όταν άκουσε τον κόσμο να αναφωνεί ξαφνιασμένος.
Τότε γυρίζοντας παρατήρησε κάτι το οποίο της έκοψε την ανάσα.
Ο Τζέιμς ήταν για πρώτη του φορά ντυμένος σαν άρχοντας ολόκληρης της Αιγύπτου.
Ξεπνοη έμεινε να παρατηρεί την μακριά του ενδυμασία σε χρώματα του μαύρου και του χρυσού με το ανάλογο σκούρο παντελόνι και τα χρυσά πασουμια.,ενώ τα μάτια του ήταν βαμμένα με Κολ.
Η φράντζα του ήταν τραβηγμένη προς τα πίσω και στα χέρια του φορούσε χρυσά βραχιόλια.
Σοκαρισμένη προσπάθησε να μην τον καρφώνει με το βλέμμα της έτσι ,ώσπου εκείνος έφτασε μπροστά της και Αντί να την προσπεράσει, υποκλίθηκε σε εκείνη και ύστερα στάθηκε μπροστά από τον πατέρα του.
<< Είσαι σίγουρος ότι είσαι έτοιμος να γίνεις βασιλιάς;
<< Φοβάσαι;
Ο άντρας γέλασε.
<≤ εσένα;
<≤ θα έπρεπε.
Τότε ο Τζέιμς του χαμογέλασε λοξά και παρατήρησε τον πατέρα του να σηκώνεται και να τραβάει την κορόνα από το κεφάλι του.
Τοποθετώντας την στο κεφάλι του Τζέιμς.
<< ΕΓΩ Ο ΒΑΣΙΛΙΆΣ ΟΛΌΚΛΗΡΗΣ ΤΗΣ ΑΙΓΎΠΤΟΥ ΣΕ ΑΝΕΒΆΖΩ ΣΤΟΝ ΘΡΟΝΟ.
το χαμόγελο του Τζέιμς πλατυνε ,ένας δίσκος Με δύο ποτήρια γεμάτα κρασί έφτασαν και τότε η Ασία άνοιξε διάπλατα τα μάτια ,και αν του είχαν ρίξει κάτι στο ποτό εκείνο;
Ο Τζέιμς όμως επιασε το ποτήρι κάνοντας νόημα στον πατέρα του να πιούν σε αυτό.
Και αυτό έκανε ο βασιλιάς ηπιε και τότε το χαμόγελο του Τζέιμς έγινε ακόμα πιο πλατύ.
<< στον νέο βασιλιά λοιπόν.
Ακόμα πιο πλατύ..
<< Εσύ δεν ήπιες το δικό σου.
<< Ωω όχι δεν νομίζω,έλα αγκάλιασε με πατέρα.
Ο άντρας έδειξε να ξαφνιάζεται από εκείνη την δήλωση νιώθοντας την ζαλάδα να καταλάβει το κορμί του.
Η αγκαλιά ήταν σφιχτή,κι ήταν τόσο παράξενο συναίσθημα που σε αυτό ο Τζέιμς δεν θα μπορούσε να είναι συνηθισμένος.
Τα φρύδια του είχαν σμίξει κι καρδιά του παλλόταν. Όμως καταφερε να ψιθυρίσει στο αυτί το.
<< πηρες το λάθος ποτήρι,έπεσες στην ίδια σου την παγίδα...Αυτό για την μητέρα μου !!την οποία και σκότωσες ανακαλύπτοντας πως γνώριζε και θα μου έλεγε τα πάντα,όμως αστοχησες ...έχασες από εμένα.
Τραβώντας το κορμί του ένιωσε τον πατέρα του να πέφτει μέσα από τα χέρια του και άθελά του τα μάτια του έσταζαν δάκρυα.
<< Με...με δηλητηριασες
<< Με καταστρεψες,και θα συνέχιζες να το κάνεις, σκότωσες την μητέρα μου,με βασανιζες,δεν θα σου επιτρέψω να κάνεις το ίδιο στην γυναίκα που αγαπάω.
Τα σοκαρισμένα μάτια του βασιλιά έπεσαν στην Ασία η οποία είχε σηκωθεί όρθια και έκλεινε το στόμα της που έβγαζε λυγμούς.
<≤ αυτή; Δεν μπορεί να.
Το βλέμμα του Τζέιμς έγινε ακόμη πιο ψυχρό από πριν,μια μάσκα η οποία δεν αποκαλυπτε τίποτα.
<≤ δεν θα σου επιτρέψω να την αγγίξεις εκείνη ανήκει σε εμένα άκουσες; Εγώ είμαι ο άντρας της.
<< Δ δεν μπορεί να...
Ο άντρας ξεψυχησε κι καρδιά του Τζέιμς πάγωσε νιώθοντας πως δεν έχει άλλη επιλογή.
Αν δεν το έκανε θα τον σκότωνε εκείνος ,κι ύστερα η μοίρα της Ασίας θα ήταν αβέβαιη.
Ήταν ένα ποτήρι που ένας από τους δύο έπρεπε να πιει
Η Ασία; Μα πού ήταν;
Την πρόσεξε να τρέχει προς την έξοδο και η καρδιά του πάγωσε.
Τον μισούσε τώρα.
Δάκρυα στολισάν τα μάτια του καθώς εσμιγε τα φρύδια του.
Ύψωσε το κορμί του έτοιμος να τρέξει πίσω της μα όσο δύναμη και αν έβαζε ένιωθε πως την έχανε.
Έχανε τον σημαντικότερο ανθρωπο ολόκληρης της ζωής του.
Τον πρώτο του έρωτα.
Νιώθοντας πως πνιγόταν της άρπαξε απότομα το χέρι και την γύρισε στο μέρος του ξεπνοος.
<< Στάσου ανάθεμα μη φεύγεις.
<< ΑΦΗΣΕ ΜΕ ΔΕΝ ΘΈΛΩ ΝΑ ΜΕ ΑΓΓΊΖΕΙΣ ΑΚΟΥΣΕΣ? ΣΟΥ ΕΊΠΑ ΝΑ ΜΗ ΚΆΝΕΙΣ ΌΤΙ ΕΚΕΙΝΟΙ ΚΑΙ ΕΣΥ ΤΙ ΈΚΑΝΕΣ ΓΙΑ ΑΥΤΌ; ΤΟΝ ΊΔΙΟ ΣΟΥ ΤΟΝ ΠΑΤΈΡΑ!! ΆΦΗΣΕ ΜΕ ΔΕΝ ΘΈΛΩ ΝΑ ΣΕ ΒΛΈΠΩ ΘΑ ΦΥΓΩ ΑΠΌ ΕΔΏ ΜΕΣΑ,ΘΑ ΦΥΓΩ ΜΑΚΡΙΆ ΣΟΥ.
μένοντας εμβρόντητος απέναντι της , παραπάτησε και έπεσε στο έδαφος νιώθοντας τα δάκρυα του να του καίνε τα μάγουλα.