{ απαγόρευση}

910 67 0
                                    

Νωρις το επόμενο πρωί έχοντας πάρει συνταρακτικά νέα από την μαμή που την εξέτασε, έσπευσε να φύγει μακριά απο εκείνο το παλάτι με σπαρακτικους λυγμούς.
με κάποιον τρόπο θα επρεπε να προστατευτεί από εκείνο το μαρτύριο εγκαταλείποντας τον .
Όταν έφτασε όμως στην πύλη,οι φρουροί της έκοψαν τον δρόμο , απαγορεύοντας της την έξοδο.
<< Δεν καταλάβατε θέλω να φύγω , κάντε στην άκρη αμέσως .
Οι άντρες όμως έδειχναν να μην την υπολογίζουν.
<< Είπα κάντε στην άκρη .
<< Λυπόμαστε κυρία ! Είναι καθαρές οι διαταγές του βασιλιά μας ,δεν επιτρέπεται να φύγετε από το παλάτι του .
σοκαρισμένη άνοιξε το στόμα να πει κάτι, όμως το έκλεισε και πάλι.
Αυτό δεν θα το άφηνε έτσι.
Πετώντας την βαλίτσα της στο έδαφος,γύρισε μανιωδώς την πλάτη της και κατευθύνθηκε προς το παλάτι και κυριότερα προς την αίθουσα της στέψης έχοντας να πει δυο λογακια με τον νέο τους βασιλιά.

*******

Ανοίγοντας διάπλατα την πύλη της αίθουσας κοίταξε θυμωμένα τους φρουρούς στο πλάι της ,και πέρασε στο εσωτερικό της παγώνοντας.
Κάθε κύτταρο του κορμιού της ξεκίνησε να τρέμει.
Καθόταν με ανοιχτά τα πόδια πάνω στον θρόνο και ήταν θαρρείς και το κορμί του ήταν αφημένο  στην σκληρή θέση ,με την κορόνα του να πέφτει στραβά πάνω στο κεφάλι του.
Τα μάτια του ήταν σκοτεινά ενώ τα έβαφε το μαύρο κολ και τα γέμιζε με ακόμη πιο έντονο μυστήριο.
Η φράντζα του έπεφτε σγουρη πάνω από την μύτη του καθώς τα δάχτυλα του χτυπούσαν τα χερούλια του θρόνου.
Σοκαρισμένη προσπάθησε να μην τον κοιτάζει όμως ήταν αδύνατον.
Το πρόσωπο του ήταν αξύριστο και το στερνο του γυμνό καθώς το ένδυμα του είχε ανοίξει.
<< Ζήτησες να Με δεις έμαθα!!
Η φωνή του δυνατή και βροντερή, προκάλεσε μια δυνατή έκρηξη μέσα της.
<< Πως τολμησες να μου απαγορεψεις να φύγω; ΑΠΑΙΤΏ ΝΑ.
Έχοντας πεταχτεί απότομα από τον θρόνο του στάθηκε μπροστά της σαν λιοντάρι κόβοντας της την αναπνοή.
<≤ βρίσκεσαι στο παλάτι μου ,υπό την προστασία μου .. δεν έχεις δικαίωμα να απαιτεις ,εδώ απαιτώ εγώ μόνο.
Τα χείλη της στέγνωσαν,εβηξε θέλοντας να καθαρίσει τον λαιμό της και είπε.
<< Έχασες το μυαλό σου δεν είσαι ο Τζέιμς που γνωριζα ΣΕ ΕΓΚΑΤΑΛΕΊΠΩ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΊΝΕΙΣ;
αρπάζοντας και τα δύο της χέρια την κοίταξε με μάτια που ήταν έτοιμα να κλάψουν.
<< Με κακοποιούσε με είχε κάψει ΣΚΌΤΩΣΕ ΤΗΝ ΜΆΝΑ ΜΟΥ,,ΘΑ ΜΟΥ ΣΤΕΡΟΎΣΕ ΤΟ ΔΙΚΑΊΩΜΑ ΝΑ ΦΤΙΆΞΩ ΜΙΑ ΖΩΉ ΜΑΖΊ ΣΟΥ ΉΜΟΥΝ ΑΝΑΓΚΑΣΜΈΝΟΣ.
<< είσαι τρελός ,ΑΦΗΣΕ ΜΕ ΦΕΎΓΩ ΤΏΡΑ ΑΠΟ ΕΔΏ ΜΕΣΑ.
<< ΠΟΛΎ ΚΑΛΑ ΔΙΑΟΛΕ ΦΎΓΕ, ΦΎΓΕ ΕΊΠΑ.
σοκαρισμένη κατέβασε το βλέμμα της στα χέρια του που την κρατούσαν σφιχτά.
<< Τι περιμένεις; Ε;
Νιώθοντας την καρδιά της να χτυπάει ξέφρενα του απάντησε ψιθυριστά νιώθοντας πως θα έκλαιγε και πάλι.
<< μα ! Με κρατάς ακόμα.
Εμβρόντητος κατέβασε το βλέμμα του στα χέρια τους και αμέσως τα τράβηξε μακριά της νιώθοντας τα μάτια του να καίνε καθώς περνούσε τα δάχτυλα του στα μαλλιά του.
<< Ήμουν αναγκασμένος,η εγώ ή εκείνος Ασία ! Μη με αφήσεις όμως ,μη Με εγκαταλείπεις τώρα .
<< Λυπάμαι Τζέιμς μα πρέπει να πηγαίνω.
Ένας μορφασμός κατεκλυσε το πρόσωπο του ,την παρατήρησε να του γυρίζει την πλάτη και τότε έχασε όντως το μυαλό του.
Τρέχοντας της άρπαξε το μπράτσο και την γύρισε απότομα στο μέρος του παίρνοντας άγρια το στόμα της στο δικό του,σε ένα φιλί που την κατασπάραξε ολόκληρη.
Το μυαλό και η καρδιά της είχαν θολώσει πλέον, τίποτα δεν θα μπορούσε να  δει καθαρά ώσπου εκείνος ελευθέρωσε τα χείλη της με το στήθος του να τρέχει ξέφρενα.
<< Δεν σου επιτρέπω να με αφήσεις ! Είσαι δική μου ! Σου απαγορεύω να φύγεις !
Σηκώνοντας την απότομα,την ανέβασε πάνω από τον αριστερό του ώμο και ξεκινησε να την κουβαλάει ως τα ιδιαίτερα δωμάτια του νιώθοντας τα χτυπήματα που του έδινε με τα ατίθασα πόδια της.
<< Ήρεμα γαζέλα διότι θα σε δαγκώσω.
<< Τόλμησε και..
Το τόλμησε όμως.
Σφίγγοντας της τους γλουτούς την δάγκωσε σε εκείνο το σημείο κάνοντας την να ανοίξει τα μάτια διάπλατα.
<< ΠΩΣ ΤΟΛΜΗΣΕΣ ΝΑ.
<< Σςςς.
Ανοίγοντας την πύλη του δωματίου του έκανε νόημα στους φρουρούς του να φύγουν από εκεί και να απομακρυνθουν,και ύστερα την έκλεισε μέσα ρίχνοντας την πάνω στο κρεβάτι.
<< Αν νομίζεις πως έτσι θα με κάνεις να μείνω είσαι γελασμενος άκουσες; Σε εγκαταλείπω σε...
Η φωνή της έσβησε όταν τα χέρια του ξεκίνησαν να ξεκουμπωνουν το μακρύ του ενδυμα.
<< Είχες δίκιο με έπιασες!αυτό ακριβώς πιστεύω.
Ξεπνοη τον έβλεπε να πετάει την μακριά μαύρη πουκαμίσα και να τοποθετεί τα χέρια του γύρω από το μαύρο του παντελόνι.
Το κατεβασε με αργές κινήσεις μένοντας ολόγυμνος μπροστά της με μια χρυσή καδένα να κρέμεται πάνω στο αντρικό του στήθος.
Ήταν ιδρωμενος η κοιλιά λαμπυριζε από τις σταγόνες του ιδρώτα αυτού.
Ήταν ότι πιο ερωτικό θα μπορούσε να είχε δει ποτέ της.
Ξεπνοη φοβήθηκε ακόμη και να σηκωθεί στο θέαμα γι'αυτό και έμεινε ανάσκελα ξαπλωμένη με τα πόδια της λυγισμένα ,κάτι που άθελά της του άρεσε.
<< Θα εισχωρήσω μέσα σου θα φτάσω τόσο βαθιά στον κόσμο σου που δεν θα μπορέσεις να φύγεις ποτέ από εμένα .
Τα νύχια της τράβηξαν με μανία το σεντόνι ώσπου το έσκισαν.
<< Δεν θα  το απολαύσω άκουσες;
Χαμογελώντας της λοξά,της άνοιξε τα πόδια και κάθισε ανάμεσα τους λυγίζοντας ολόκληρο το κορμί του από πάνω της.
<< είσαι η γυναίκα μου θα το απολαύσεις.
<< Όχι θέλω να φύγω,θέλω να.
Ορμώντας απότομα στο στόμα της ,της έκοψε την αναπνοή αφήνοντας την ξεπνοη κάτω από τα χείλη τού.
Ήταν τρελός και παράλογος και....και τι άλλο ήταν; Τι είχε κάνει;οχι δεν μπορεί να την νικούσε.
Η γλώσσα του πέρασε την γέφυρα των χειλιών της και έφτασε στην δική της .
Το φιλί του ήταν γεμάτο διεκδίκηση και αυστηρότητα οταν όμως την ένιωσε να του παραδίνεται και να χορεύει στους δικούς του ρυθμούς, τότε το στόμα του έγινε ενας απόηχος έρωτα,που την μαγνητιζε και την κρατούσε ζωντανή.
Τραβήχτηκε ελάχιστα για ένα δευτερόλεπτο θέλοντας μονάχα να την κοιτάξει και να της πει όλα όσα σκεφτόταν καθώς την φιλούσε.
<< Εδώ ανήκεις , αυτή είναι η θέση σου ,είσαι δική μου και,δεν θα σε έχει ποτέ κανένας άλλος .

Η ΒΑΣΊΛΙΣΣΑ ΚΙ Ο ΑΡΧΙΣΤΡΆΤΗΓΟΣDonde viven las historias. Descúbrelo ahora