{φόρμουλα}

757 65 0
                                    

Παγωνοντας απέναντι στο ανιχνευτικό της βλέμμα , προσπάθησε να κοιτάζει τους άρρωστους δείχνοντας αδιάφορος.
<< Τι θα μπορούσα να σου κρύβω ; Μη λες ανοησίες.
Γυρίζοντας της την πλάτη κοίταξε τον άντρα με το κομμένο πόδι στα αριστερά του.
<< Στην φωνή σου διακρίνω ταραχή,τι συμβαίνει Τζέιμς;
Τείνοντας το χέρι της πάνω από τον ώμο του ,τον ανάγκασε να γυρίσει παρατηρώντας τα σφιγμένα του χαρακτηριστικά.
<< Όταν υπηρέτησα στην φρουρα μαθαίνοντας από πόλεμο ,είχα καθίσει για λίγο στο πόστο του γιατρού της φρουράς,ήταν ανέκαθεν κάτι που μου άρεσε να κάνω όμως ποτέ δεν κατάφερα να ακολουθήσω,η βαθμίδα μου ανέβηκε, ήμουν πολύ καλύτερος στο σπαθί από ότι σε οτιδήποτε άλλο, τουλάχιστον αυτό είχε πει ο πατέρας μου ,στα δεκαέξι μου ήμουν αυτός που έδινε κιόλας τις εντολές.
<< Πρέπει να ήταν πολύ σκληρό... αποκρίθηκε εκείνη με την αλήθεια στον τόνο της φωνής της.
<< Ποιο;
<< Το να μην έχεις καθόλου επιλογές.
<< Ξέρεις , σε θαυμάζω,εσένα και την απλή ζωή που είχες πρώτου σε πάρω στο παλάτι,όλα όσα αντικρίζω εδώ μέσα ,είναι η ζωή που πάντοτε ήθελα για εμένα ,δεν μου αρέσει να βρίσκομαι κοντά σε εκείνον τον άντρα ,κι αναγκάζομαι για δικούς μου σκοπούς ,είναι δηλητηριώδης κι εγώ ψάχνω το αντίδοτο.
Χαμηλώνοντας τα βλέφαρα της του έπιασε το χέρι σφίγγοντας το.
<< Ξέρεις ομολογώ πως όταν σωπασες σκέφτηκα το ενδεχόμενο να είχες κανένα τρελό όνειρο να γίνεις καλόγερος σε μια βρετανική περιοχή.
Το δυνατό του γέλιο την έκανε να παγώσει.
<≤ μμμ με έπιασες .
<< Ωω ! Και γιατί δεν έγινες τότε καλέ μου;
<< Γιατί γνώρισα εσένα !
Η βραχνή άγρια φωνή που της υπενθύμιζε σε ποιον ανηκε την έκανε να πισωπατησει, κοιτάζοντας τους ασθενής του νοσοκομείου.
<< Μπορω αν θελήσεις να δω το τραύμα σου ,είχα ένα μικρό δωματιακι,εκεί μέσα έχω κάτι χρήσιμες αλοιφές,ακολούθησε με.
Τραβώντας τον από το χέρι τον κατέβασε σε ένα υπόγειο μέσα από το νοσοκομείο με τους πέτρινους τοίχους και τον ανοιχτό χώρο που υπήρχαν σιδερένια κρεβάτια με παράθυρα για μοναδικό φως.
Το δικό της δωματιακι όμως ήταν ξεχωριστό,πάνω σε ένα μικρό τραπεζάκι ο Τζέιμς είδε ένα βάζο με αθάνατα λουλούδια,και ένα μικρό σημειωματάριο.
<< Κάθισε σε εκείνο το μαξιλάρι όσο αναζητώ την μυστική μου φόρμουλα.
Δεν τον παρατηρούσε όμως ήταν σίγουρη πως τον είχε κάνει να χαμογελάσει.
<< Ξέρεις η σιβ δεν είναι τόσο κακή,απλώς νόμιζε πως θα μου έκανες κακό.
<< Δεν την παρεξηγώ,το ίδιο θα έκανα στην θέση της.
Μορφασε ακούγοντας τον. Υπήρχε άραγε καλύτερος άντρας από αυτόν τον πρίγκιπα;
Γυρίζοντας στην μεριά του με την αποτελεσματική της αλοιφή,την άφησε επάνω στο τραπέζι τείνοντας τα χέρια της στην ενδυμασία του.
<< Τι ανάθεμα νομίζεις ότι κάνεις εκεί γυναίκα;
<≤ πάψε να θέλεις να έχεις τον πλήρη έλεγχο πάντοτε,άφησε με να σε γδυσω..
Τινάζοντας πισω το κεφάλι , την άφησε να δει το αξύριστο πηγούνι του να σφίγγεται,καθώς τα δάχτυλα της άνοιγαν τα κουμπιά του χιτώνα του.
Του κατέβασε με αργές κινήσεις την μια μεριά της ενδυμασίας,γυμνωνοντας τον πονεμένο του ώμο.
Τα δάχτυλα της σύρθηκαν επάνω στο δέρμα του ακούγοντας την αναπνοή του να βαραίνει σταδιακά.
<< Μήπως; Πονάς;
Τα μάτια του είχαν σκοτεινιάσει και το στήθος του ανεβοκαβαινε ξέφρενα, παρατηρώντας τα δάχτυλα της να του βάζουν φωτιά.
<< Πονάω !! Και μάλιστα πολύ ,αλλά όχι τον ώμο μου.
Ξαφνιάζοντας την την τράβηξε από τον καρπό του χεριού της , ρίχνοντας την πάνω από τα ανοιχτά του πόδια.
<< Πονάω όταν σε θέλω τόσο πολύ,μου είσαι απαραίτητη.
Υψώνοντας το κεφάλι του ώστε να την κοιτάξει,πέρασε τα μακριά του δάχτυλα μέσα από τα κατάμαυρα μαλλιά της κλείνοντας τα στο πίσω μέρος του λαιμού της.
<< Υπάρχει πιθανότητα να μπει κάποιος εδώ μέσα;
Κινώντας το κεφάλι  της με άρνηση,παρέμεινε σιωπηλή.
<< Με περιποιήθηκες πολύ την προηγούμενη νύχτα ,δεν θα μπορούσα να στο ζητήσω τώρα ,είναι σειρά μου.
Σηκώνοντας την μαζί με το κορμί του ,την κόλλησε με την πλάτη στο πέτρινο τοίχωμα , εισχωρώντας και τα δύο του χέρια μέσα από τα μαλλιά και γύρω από τον λαιμό της.
<< Γυναίκα της ζωής μου.
Την φίλησε, με  αποφασιστικότητα κόβοντας της την ανάσα.
Τον ένιωθε σχεδόν να τρίβεται επάνω της κάνοντας το αίμα μέσα στις φλέβες τις να κοχλάζει.
<< Τζ Ω θεέ μου! Τζέιμς...
Ανασηκώνοντας την με ταχύτητα  ,της ζήτησε με ένα σοβαρό βλέμμα να κρατηθεί από πάνω του όσο αφαιρούσε το παντελόνι του.
<< Τώρα!!!μικρή μου βασίλισσα.
Την κάρφωσε πάνω στο τοίχωμα κάνοντας το κεφάλι της να συρθεί προς τα πίσω καθώς το κορμί της έκανε μια θηλυκή καμπύλη εμπρός του.
<< Σάχρα!!ωω σάχρα
Πρώτη φορά στην ζωή του δεν περίμενε ,μόλις την ένιωσε να έρχεται ικετευτικά μπροστά του , εισχώρησε στον απόκρυφο κόσμο της με το στόμα του να ανοίγει γεμάτο ικανοποίηση στο τρυφερό ζεσταμα που τον υποδέχτηκε.
<< Ω θεέ μου μμμμ
Σύρθηκε μέσα της με ένταση συναισθημάτων, κάνοντας την να αναστεναζει αναζητώντας το στόμα του το οποίο και έβρισκε μέσα σε ξεπνοες αναπνοές, φιλώντας το , αγαπώντας το.
Μουδιαζε ολόκληρη προσπαθώντας να γατζωθει από πάνω του .
Ήταν θαρρείς και γέμιζε κάθε κρυφή επιθυμία του κορμιού της ,την ανέβαζε πολύ ψηλά κάνοντας την να νιώσει πως μπορούσε να πετάξει.

************

Έμεινε να τον παρατηρεί καθώς κουμπονωταν,με την ατίθαση φράντζα του να πέφτει ατιμελητη και υγρή στον αέρα.
<< Τι θα πεις αν ρωτήσουν γιατί αργησαμε;
<< Θα παραλείψω τις πικάντικες λεπτομέρειες σίγουρα.
Του χαμογέλασε συνεχίζοντας να τον παρατηρεί .
Η κοιλιά του ήταν υγρή ακόμη ,και σταδιακά συσπαζοταν από ένα κρυφό ποθο τον οποίο ξυπνούσαν τα μάτια της καθώς τον κοιτούσαν.
<< Αρχιστράτηγε;
<< Μμμ.
<< Είστε εκθαμβωτικος κύριε.
Ξαφνιασμένος στο άκουσμα του "κύριε , ύψωσε με μιας το πρόσωπο του παρατηρώντας την με τα φρύδια του σμιγμενα.
<< Τι είπες;
<< Δηλαδή εγώ...κύριε ;
Άφησε το παντελόνι του μισάνοιχτο και διέσχισε το δωμάτιο φτάνοντας την με μάτια γεμάτα σκοτάδι.
<< Τι είπες;
<< Κύριε μου..
Έγειρε σαν αίλουρος μπροστά και την τράβηξε πάνω από τα μαξιλάρια ανεβάζοντας την με ευκολία στο σώμα του.
Κρατώντας την με αυτόν τον τρόπο στον αέρα.









Η ΒΑΣΊΛΙΣΣΑ ΚΙ Ο ΑΡΧΙΣΤΡΆΤΗΓΟΣDonde viven las historias. Descúbrelo ahora