1

8.9K 413 135
                                    

Karanlık ve soğuk. On üç yıldır vücuduna hükmeden iki yoksunluk. Yıllar boyunca kısalıp yırtılan siyah elbisesi onu bu ikiliden korumaya çalışan tek şey.
Kız ellerini yanındaki soğuk duvara bastırarak oturmakta olduğu yerden kalktı. Altından bir damla ışığın bile geçemediği kapıya yaklaştı. Kapının diğer tarafından gelen sesler kaşlarını çatmasına neden oldu. Daha önce hiç gürültü olmamıştı. Haftada bir ona yemek ve su getiren, ayda bir de kişisel bakımı için gelen orta yaşlı hizmetçinin bile ses çıkardığını duymamıştı.

Seslerin yaklaşmasıyla hızla kapıdan uzaklaşan kız, tekrar kendi köşesine çekildi. Küt küt atan kalbi karanlık odadan rahatça duyulabiliyordu. Bir şeylerin yolunda olmadığını biliyordu ve kapının kırılması bu hislerini doğruladı.

İçeri giren adamlar, ellerinde büyük el fenerleri ile odayı aydınlattı. Ani aydınlatma kızın korkarak çığlık atmasına neden oldu.

‘’Kız, burada!’’ Maskeli adam boynunda asılı olan silahı arkasına iterek kıza yaklaştı.

Kız kaybolmak istercesine iyice duvara sokuldu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kız kaybolmak istercesine iyice duvara sokuldu. Kaçacak yeri olmadığını anladığı anda vücudu kontrolü eline aldı ve kızın etrafını alevler saldı. Kız bilincini kaybetmeden önce tek bir şey duydu; adamların acı dolu çığlıkları.












‘’Kızın kim olduğunu öğrenebildin mi?’’

‘’Hayır, efendim. Sanki kız hiç var olmamış gibi.’’ Maria Hill, elindeki tablete bakarak cevap verdi.

‘’Kızın kim olduğunu öğrenmek istiyorum. Ve güçlerinin ne işe yaradığını da!’’ Nick Fury gözlerini camın diğer tarafında yatan kızdan ayırmadan konuştu.

Kız yavaşça gözlerini açtı. Gözlerini yakan beyaz ışık hızla geri kapatmasına neden oldu. Etrafındaki makinelerin çıkardığı sesler korkmasına neden oluyordu. Kızın nefes alışı hızlandı. Gözlerinin yanmasını umursamayarak gözlerini açtı ve etrafına bakındı. Beyaz önlüklü birkaç kişi odanın içinde dolanıyordu. Gözlerinin önüne düşen saçlarını geri atmak için kolunu kaldırdı ama bir şey ona izin vermedi. Koluna baktığında sivri bir cismin koluna takıldığını gördü. İşte o an kızın panik atağı başladı.

Kız kolundaki ve vücudunun diğer her yerine bağlı olan şeyleri koparıp bir kenara fırlattı. Bu hareketi ile makinler daha yüksek sesler çıkartarak odadakilerin dikkatini çekti. Sarışın hemşire kıza yaklaşan ilk kişi olmuştu. Kadının yüzünde sıcak bir gülümseme olmasına rağmen kız hızla yataktan kalktı ve yere düştü. Hemşire kıza yardım etmek için elini uzatmıştı ki kızın çığlığı ile geriye savruldu.

Diğer hemşireler yerdeki arkadaşlarına yardım ederken doktor hemen bir enjektör aldı ve küçük bir cam şişeden bir sıvı çekerek kıza yöneldi. Kız, doktoru görünce kendini savunmak için ellerini önünde kaldırdı. Tam saldıracakken kapı açıldı ve içeri siyah saçlı zayıf bir kadın girdi.

LachrymoseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin