1k ve #spideypool etiketinde 1.sıraya ulaşmak mı ? Ee bir bölüm patlar o zaman. Siz de bunun şerefine yorumlarınızla coşturursunuz umarım. Teşekkürler."Gerizekalı işte tam bir gerizekalı. Onu da davet edeceksen beni niye çağırdın ? Kesin planlamıştı şerefsiz."
Peter geldiğinden beri söyleniyor Scott'ın tabir yerindeyse başını şişiriyordu. Scott bu duruma daha fazla dayanamamaya başlayınca "Peter Merlin'in sakalı aşkına yeter artık ! Çağırmışsa çağırmış ne var yani ? Kıskandığını düşünmeye başlayacağım."diye çıkıştı.
Peter gözlerini şokla irileştirdi ve "Ne kıskanması ya ? Ne alaka ! Şurda derdimi anlatıyorum tepkiye bak... Ne biçim arkadaşsın sen ? Ben Wade'den hoşlanmıyorum."diye cevap verdi.
Scott tek kaşını kaldırarak sorgular bir şekilde "Ben öyle bir şey söylemedim Pete."dediğinde Peter kulaklarının kızardığını hissetti.
"Ama onu ima ettin.""Hayır etmedim."
"Evet ettin."
"Hayır etmedim."
"Evet."
"Hayır."
Peggy ortak salona girerken konuştu "Kesin şunu aptallar."
Peggy'nin gelmesiyle Scott ona göz kırptı ve buna karşılık Peggy göz devirdi ve Peter'ın yanına oturdu.
Bacaklarını üst üste atarken elindeki oldukça eski görünen kahverengi deri defteri gösterirken gülümsedi ve "Elimde sizi bir miktar şaşırtacak bir şey tutuyorum şuanda."diye fısıldadı.
Peter tek kaşını kaldırırken Scott merakla cümlenin devamını bekliyordu.
Peggy tek hamlede defteri açtığında hepsi çok hoş çizimlerin bulunduğu deftere çevirdi gözlerini.Peter birkaç saniye sonra bütün çizimlerin aynı kişi olduğunu fark etti.
"Bir saniye... Bu çok tanıdık geliyor." Scott fısıldadı.
Peter ani bir aydınlanma yaşayarak "BU CLINT !"diye bağırınca Peggy "Sessiz ol!"diye uyardı onu.
Peter ise "Kimin bu ?"diye devam ettiğinde Peggy defteri kapatıp arkasına yaslanarak "Bilmiyorum. Yemek salonunda buldum. Birisi düşürmüş olmalı."diye cevapladı.
Scott anlamamış bir şekilde "Neden birisi tüm defterine Clint'i çizerek boşa harcamış ki ?"diye sorduğunda hala asıl olayı kavrayamamıştı.
Peggy ona sen ciddi misin bakışları atmaya başladığında jeton sonunda Scott'a da düşmüştü."Bizim Clint'i seven birisi var !"
Peggy gözleri devirirken Peter "Sonunda."diye söylendi.
"Ee isim falan yok mu ?""Tek bir ipucu yok. Tabii ki her tarafını kontrol ettim."
Peter düşünceli bir şekilde "Bunu Clint'e söylememiz gerekir mi ?"diye sorduğunda Peggy gülümseyerek "Şimdilik değil. Sahibi nasılsa defterin peşine düşmüştür. Clint'e söylersek nerden bulduysak oraya bırakmamızı söyler. Tam bir salak."diye cevapladı.
Scott destek verircesine başını sallayınca Peter da omuz silkmiş ve "Bakalım Clint'imize gönlünü kaptıran şanslı kimmiş ?"diye mırıldanmıştı.***
Thor son 2 hafta boyunca yaptığı şeyleri dinlediğinde delirecek gibi oluyordu. Kardeşi yüzünden tam 2 hafta Danvers'a aşık olarak gezmiş ve yetmemiş gibi takımına bir maç kaybettirmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aresto Momentum | STONY, WINTERWIDOW, SPIDEYPOOL
FanfictionAvengers but in Hogwarts. #marvel #1 #stony #1