Bucky gergin bir şekilde soyunma odasında oturuyordu. Maçın başlamasına dakikalar vardı. Aklından Romanoff ile yaptığı anlaşma bir an olsun çıkmamıştı. Nasıl böyle bir şeyi kabul edebilmişti ki ? Bu binasına ihanet demekti... Ama bir anlaşma yapmıştı değil mi ? Yapmak zorundaydı...
''Ama Carol'a zarar geldiğini görürsem hepinizi Yasak Orman'ın ortasında sallandırırım.''
Bucky Thor'un bu dediğini duyunca yutkundu. Hayatının son saatlerini yaşıyordu buna emindi.
''Haydi Bucky, Thor'un da dediği gibi. Bitirelim bu işi.'' deyip gülümsemişti ona Steve. Bucky de gergin olmamasına özen gösterdiği bir gülümseme yerleştirdi dudaklarına. Az sonra yapacağı şey yüzünden Steve'in onu affetmesini umdu ve kenarda duran Nimbus 2000'i eline aldı.
''Bitirelim Steve.''
***
Bucky vurucu olarak sahada yerini almıştı. Bu sefer görevi sadece takımını Bludger'lardan koruyup karşı takıma fırlatmak değil, Carol Danvers'a fırlatmaktı. Bu şekilde Thor delirecek ve maçı Slytherin kazanacaktı. Evet anlaşmaları buydu. Baştan böyle bir şey sunacağını bilse asla kabul etmeyeceğini düşündü Bucky. Takımına ihanet ediyordu ve bu çok canını yakıyordu.
Düdükle beraber Altın Snitch havaya bırakıldı ve anında gözden kayboldu. Quaffle'ı kapan Carol hızlı bir şekilde çemberlere yaklaşıyordu. O sırada bir Bludger ise Steve'in üzerine doğru geliyordu. İşte tam zamanı diye düşündü Bucky. Hızlı bir atak yaparak Steve'in önünü kesti ve Bludger'ı sopasıyla Carol'a doğru fırlattı.
Carol çevik bir hareketle Bludger'dan kurtulmuştu ve hızlı bir şekilde bu tarafa doğru geliyordu. Thor '' BUCKY DİKKATLİ OL!'' diye seslendi.
Bucky küfretti. İlk seferinde atmayı başarsaydı Thor'un gözüne en az şekilde batabilirdi. O sırada kendine doğru gelen Bludger'ı var gücüyle Sam Wilson'a fırlattı. Sam gelen Bludger'ı göremeyince süpürgesinden aşağı savrulmaktan son anda kurtulmuştu.
''Slytherin'e 10 puan !'' Wanda Maximoff düdüğünü çalıp bağırdığında Carol'ın yaptığı atakta başarılı olduğunu anlamıştı Bucky.
''Tanrım Carol, Quidditch oynarken bu kadar seksi göründüğünü daha önce nasıl fark etmem ? Resmen dikkatim dağıldı.''
Bucky iç çekti. Onun Carol'ı süpürgeden düşürmesine gerek yoktu. Thor bu haldeyken her türlü Slytherin kazanacaktı zaten.
''O gözlerine sahip ol Odinson yoksa onları yerinden çıkartır ve Basilisk'e yem ederim.''
Maç tekrar eski moduna dönmüştü. Her şey bir anda oluyor seyirciler takip etmekte zorlanıyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aresto Momentum | STONY, WINTERWIDOW, SPIDEYPOOL
Fiksi PenggemarAvengers but in Hogwarts. #marvel #1 #stony #1