FFH-mania

521 58 74
                                    

Oke, zrobiłam se psycho analizę i wiem, dlaczego nie jaram się póki co Spider-Manem.

1) nie jestem gotowa na to co wydarzy się po Endgame, po prostu

2) ten film będzie jednocześnie zakończeniem i nowym początkiem MCU bez Tony'ego, Steve'a i Tashy. to boli.

3) Nie chcę, żeby Peter, którego znam się zmienił. Nie chcę nowych Avengers ani złoczyńców.

Peter: Wszystko sprowadza się do tego, że boisz się tego co nastąpi

A mój mózg potrzebuje odpoczynku po Endgame.

***

W sieci pojawiły się pierwsze recenzje z pokazu dla prasy. Skupiają się one głównie na:

* Świetnej roli Jake'a Gyllenhaal. (Mysterio)

* Romansie (grrr) Peter'a.

* Świetnym przedstawieniu tego jak wygląda świat po Thanosie.

* Oraz tym, że druga połowa filmu wymiata.

Wiadomo, że pojawią się dwie sceny po napisach, które jak stwierdził jeden z dziennikarzy "zryją nam cholerne mózgi". Jeśli to ma być coś pokroju Ant-Mana w wymiarze kwantowym, to chyba jednak podziękuję, ale nie chcę ich.

***

Teraz pora na zwiastuny:

(Boję się ich oglądać)

Z tego wiemy, że Peter ma żałobę po Tony'm, jedzie na wakacje, poznaje Mysterio I tyle.

Tu dowiadujemy się, że jego wycieczka trwa 2 tygodnie, nico więcej o MJ i trochę śmiesznych scen.

Tutaj zaczyna się lekko, widać że Peter pomaga May i ma romans z Happym.

Tu na początku widzimy scenę chyba z teatru, gdzie Peter rozmawia z MJ (rzygam tym), a później ucieka, bo woła go Fury.

Widzimy parę nowych scen dotyczących głównie Peter vs. Życie super bohatera.

New Avengers!

***

Ok, ok.

Co wydarzy się w filmie:

Spider jest w szkole i gada z Nerdem i resztą przyjaciół o wycieczce do Europy na dwa tygodnie. Jestem scena z Peter i May pomagającą komuś i wchodzi Happy. Gada z May i daje Peter'owi telefon o Fury'ego. Jestem scena, gdzie Peter walczy w Iron Spider i gada z glinami. Pakuje się i scena z baaaanaaaaanemmmm. Jedziem na wakacje. Najpierw normalnie, ale wieczorem znajduje go Fury. Przedstawia Mysterio i tyle. Następnego dnia Peter zwiedza Wenecję i idzie do teatru, gdzie jest scena z MJ I ładnie wyglądasz. Fury potrzebuje Peter'a, więc ten znika. Rozmowa z Mysterio o tym, że przyjechał tu tylko na wycieczkę. Widzi MJ i mówi jej... Że jest Spider-Manem, ale nie do końca. Idą do pokoju i tam widzi ich Ned. Nie wiem, co oni tak rąbią. Potem dalej zwiedzamy i pojawia się Hydroman. (Hydroman w Wenecji. Genialne.) Peter z nim walczy, dołącza się Mysterio. Jadą do Pragi, gdzie pojawi się albo Sandman albo ogniogość. Jedna z scen była chyba z placu przed takim wielkim kościołem i to chyba jednak będzie gościu od ognia. Peter pokazuje czarny strój. Spotyka się z Happym Hoganem i ten daje mu oksy Tony'ego. W Londynie robią się anomalie pogodowe wywołane przez Electro i sandmena(?). Walczy sam Mysterio, bo Peter się trochę buntuje. Fury przekonuje go, by wziął się w garść. Wielka walka. Koniec. Nie no, po wszystkim Peter rozmawia z Happy'm i dostaje nowy strój.

Sceną po napisach pierwsza:
Peter dalej bawi się zabawkami Starka aż w pewnym momencie włącza jego hologram, który działa podobnie do Friday. Sztuczna inteligencja Starka.

Druga scena:
Zbiór nowych Avengers jako oficjalne zakończenie trzeciej fazy.

***

Teorie:

Dziwne jest to, że magiczne kształty z rąk Mysterio przypominają mi magię Strange'a z kamieniem czasu. Może Mysterio cofał się w czasie?

W filmie pojawi się Thor na siłce.

Może będzie Spider Kiss?

MJ się przefarbuje na Rudy.

Peter zostanie Nowym Starkiem.

Wszystko Czego Marvel Zapragnie vol. 2, czyli jeszcze więcej głupotyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz