Yemeklerimi yedikten sonra herkes ayrı yerlere dağıldı. Bizde Emre ile bahçeye indik. Site gibi bir yerdi burası. Bahçede havuz da vardı. Az ileride de çocuk parkı vardı. Parka doğru yürümeye başladık.
"Emre ben aylardır bu anı bekliyorum"
"Şimdi beklediğin oldu mu?"
"Daha fazlası bile oldu"
Ayağımda Emre'nin aldığı ayakkabılar vardı. Emre'nin ayağında da benim aldığım ayakkabılar vardı. Bana biraz daha yaklaşıp kolunu omzuma koydu bende belini sardım. Bir süre sessizce öyle yürümeye devam ettik.
Emre'den
Şuan o kadar mutluydum ki anlatamazdım. İlk kez birini seviyordum ve şuan yanımdaydı. Belki annemden sonra dünyanın en güzel kadınıydı. Birden durdu ve bana bakmaya başladı. Gözlerime bakmak için başını yukarı kaldırması gerekiyordu.
"Ben çok mu kısayım?"
Gülmeye başladım
"Yaa!"
Karnıma vurdu.
"Evet kısasın ama böyle daha güzel. En azıdan.."
"En azından ne?"
Ona döndüm ve sol elinden tutup kendime çektim. Başını da göğsüme yasladım. Şuan kulağı tam kalbimin üzerindeydi. Kalp atışlarımı dinlediğine emindim.
"En azından ne?"
"En azından kalbimi dinliyorsun. O senin için atıyor"
Birden sarılmayı bırakıp cebimden telefonumu aldı.
"Şifren ne?"
"110619"
Şifreyi tam yazacakken yüzüme baktı.
"İyi de bu bizim çıkma tarihimiz"
"Evet"
Gülümseyip şifreyi girdi. Kamerayı sçıp telefonu bana verdi.
"Fotoğrafımı çeker misin?"
"Tabi "
Fotoğrafını çektim ve fotoğrafı ona gösterdim.
Sonra kendi telefonunu çıkardı.
"Bende senin fotoğrafını çekicem "
Saçlarımı düzeltip şapkamı kapattım ve poz verdim. Fotoğrafımı çekti ve bana gösterdi.
"Ya sen erkeksin kendine niye bu kadar tatlısın"
Yüzümü yüzüne yaklaştırdım ve burnunu öptüm.
"Benim burnunu öptüğüm küçük kadın sen olduğundan dolayıdır"
Gülümsedi. Gülümseyince çıkan gamzelerime parmaklarını soktu. Sonra beni bırakıp parka doğru koşmaya başladı. Bende arkasından gittim. Salıncaklara doğru koşuyordu. Koşma düşeceksin dememe kalmadan yeri boyladı.
"Haah aferin çok güzel oldu"
(asılfjasdklfjdaslşfkadsfkdaslfkjgsdfalkfjsalwdeksfjdvsv)
Hemen yanına gittim dizini tutuyordu.
"Niye koşuyorsun sen?"
Bir şey demedi. Hemen pantolonunu dizine kadar sıyırdım. Dizi kanıyordu. Ellerimi itip bacağını kapattı ve ayağa kalktı.
"Of ben o sevgilisinin yanında düşüp duygu sömürüsü yapıp kucakta taşınmak isteyen kızlardan değilim salıncakta sallanıcam ben ya"
Sanki dizi kanamamış hiç düşmemiş gibi koşarak salıncağın yanına gitti. Salıncağa oturdu. Salıncaklar yüksekti yani ona göre. Ayaklarının ucu yere değiyordu sadece.
"Beni sallasan avokadolu sütlaç"
"Bende bana ne zaman böyle hitap ediceksin merak ediyordum"
Başak'ı sallamaya başladım. Çocuk gibi gülüyordu. O zaten çocuk gibiydi. Çok güzeldi. Benim güzelim.
"Çok güzelsin Başak"
"Ne?"
"Diyorum ki çok güzelsin"
"Senin güzelin"
Ben ne demiştim.
Bir bölümün daha sonu umarım beğenirsiniz bu gece bölüm yazamıycam. @gerceklersiyahbeyaz bu akşam konuşamıycaz maalesef. Sude'ye selam hesap adını unuttum adfsjkfhjdlaskfj
Sizi seviyorum. Aşkla ve lahmacunla kalın :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ya Gökkuşağı Siyaha Aşıksa ?
RomanceBaşak: Emre ya seni seversem? Emre: Başak beni sevemezsin Başak: Neden? Emre: Bu aynı şey gibi gökkuşağının siyaha aşık olması gibi. Başak: Ya gökkuşağı siyaha aşıksa? 21 Şubat 2019 bu günü unutma gökkuşağı. Mizah dolu bir aşk. Mesafelerle dolu ark...