2

10 1 6
                                    

Okuldan gelince hazırlanmak için merdivenlere ilerledim.
"Hey nereye daha zamanımız var, yemek yiyelim aç aç alkol alamam"
Ah Bob amca senin alkol kullandığını bilse aç karnına canını okur.
"Bak kendin dedin, alkol alacak sensin kendin düşün, hem hazırlanıp beklemek her zaman iyidir"

Odaya çıkıp acaba ne giysem diye düşünerek ortalığı savaş alanına çevirmek yerine dolabımı açarak beyaz pantolonumu ve omuzları açık gri boğazlı kazağımı yatağın üzerine bıraktım. Kısa sürede duşumu aldıktan sonra üzerimi giyindim. Makyaja gerek duymadığım için saçlarımı kurutup taradım ve at kuyruğu yaptım. Çekmecemden şarj aletini alarak salona indim, telefonumu şarja takıp mutfağa geçtim. Mideme bir şeyler girsin diye dolaptan süt şişesini alarak tepeme diktim. Hey ne var yani hiç soğuk süt seven kız görmediniz mi?

"Betty"
"Söyle aşkım"

Elini dudağının kenarına götürüp düşünür gibi yaptı ama düşünmediğini biliyordum, saçmalayacağı şeyi beklerken sütü dolaba bıraktım.

"Sen kız olduğuna emin misin, kontrol falan ettin mi?"
"Yok canım işediğim organımı hayatım boyunca hiç görmedim, bilmiyorum"
İkimizde kahkahalar atarken kapı çaldı.
"Ben bakarım"
Kapıyı açınca simsiyah giyinmiş Zayn'i görmemle gözlerim büyüdü. Aynı gün içinde Zayn tarafında ikinci kez şaşırtılıyordum.
"Lydia ağzında lokma varken asla buraya gelme, boğulmanı istemiyorum. Evin içine meteor düştü"
Zayn kendisine iltifat edilmesinden çok hoşlanır, bizden duyduğunda ise ayrı keyiflenirdi. Tıpkı şimdi dudaklarına yerleştirdiği o tatlı tebessümle teşekkür ederdi.
Bağırdığımda Lydia koşarak yanımıza geldi.
"Aman Tanrım. Aman Tanrım"
"Bu kadar baştan çıkarıcı olacağımı düşünmemiştim doğrusu"
3 ayrı kişiden gelen kıkırtı sesiyle bakışlarımı Zayn'in arkasındaki iki kişiye çevirdim.
"Ah salak şey geçin içeri" Zayn'in omzuna vurduğumda içeri geçtik. Zayn eliyle sarışın olanın saçlarını karıştırdı.
"Bu çakma sarışın Niall Horan, şu kıvırcık olan tatlı çocuk da Harry Styles, Louis ile tanıştın zaten"

"Heeeey saçlarımızla dalga geçme özenti sarışın"                                                      

 "Memnun oldum tanıştığımıza"                

  El sıkıştığımızda koltuklara yerleştiler. Zayn eliyle yanına çağırdı. Yanına yaklaşınca elimden tutarak etrafımda hızlı hızlı döndürdü.                                    

"Dur aptal çocuk başım döndü. Dur. Düşeceğim şimdi" döndürmeyi bıraktığında afalladım. "Seninle uğraşmayı çok özlemişim" Kollarının arasına girerek sıkıca sarıldım. 

Zayn ile olan yakınlığım bazen yanlış anlaşılsa bizi tanıyan herkes biliyordu kardeş gibi olduğumuzu. Zayn bana hayatımın  her noktasında en büyük desteği veren -özellikle son bir yıl içinde- kişi olmuştu.

"Bende senin saçlarını bozmayı özle-"

"Saçlarıma dokunma nolur"

"Hadi bu seferlik bağışlıyorum sizi bayım  ama sonra acısını çıkaracağım bilmiş olun" Saçlarımı karıştırmaya çalıştığında belinde olan elimle göğsüne vurdum.

"Neyse ki senin saçların gibi değiller çabuk düzeliyorlar" uzanıp yanağına öpücük kondurduğumda öldürücü Lydia  bakışlarına maruz kaldık. Zayn bakışları farkedince diğer kolunun altına Lydia'yı alarak sarıldı. 

"Gördüğünüz gibi paylaşılamıyorum çocuklar" gülerek Lydia ile oturdular. Sıkışmadan oturmaları için bende tekli koltuğa geçip oturdum.

I Will Always Love You II L.P IIWhere stories live. Discover now