ZAYN'İN AĞZINDAN
Odaya tekrar döndüğümde Lydia ayak seslerimi duyarak yerinden kalkıp boynuma sarıldı. Hıçkırıklarını serbest bıraktığında kıyamayarak bende sarıldım. Sakinleşene kadar saçlarını okşadım.
Lydia'nın bana karşı hisleri olduğunu öğrendiğimde bunun için sevinmiştim. İlk başta neden sevindiğimi anlayamasam da sonrasında aynı hisleri paylaştığımızı farketmiştim. Tabii ki bunu benden başka hiç kimse bilmiyordu.
Lydia sakinleştiğinde yatağa oturtup bende yanına oturdum. Başını yerden kaldırmıyordu çünkü benim çıkışım onun hatasını çok iyi anlamasına sebep olmuştu ve her şeyi berbat etmenin pişmanlığını iliklerine kadar yaşıyordu. "Ben" dedi ve konuşamadan tekrar sustu. Oturduğum yerde biraz daha geri gidip yatması için elimle dizime vurdum. Dizime yatıp bacaklarını kendine çekti. Nemli saçlarını okşarken şampuanı'nın kokusu burnuma doluyordu. "Betty'nin kalbini boşuna kırdın, o bana tek kelime bile etmedi. Geçen hafta siz odada konuşurken kapının arkasından sizi duydum, barda sarhoş olduğunda da kendin imalarda bulun. Benim öğrendiğimi bile bilmiyordu ve beni yanına gelmem konusunda o ikna etti" sessizce ağlayarak beni dinliyordu.
"Beni hiç kaybetmeyeceksin, ne olursa olsun. Kaybetme korkusuyla sana yakışmayan şeyler yapman hem kendine hem de çevrene zarar veriyor" başını çevirdiğinde elim ıslak yanaklarını buldu, gözlerime baktı. "Lütfen güzelim kendini toparla, bu halde olman beni üzüyor" yanaklarındaki ıslaklığı temizledim. Tekrar eski pozisyonuna döndüğünde ikimizde bir daha konuşmadık.
Betty'nin mesajını okuduğumda Lydia dizimde çoktan uyuyakalmıştı. Onu uyandırmadan kalkıp başının altına yastık koydum ve üzerini örttüm. Saçlarına öpücük bırakarak evden ayrıldım.
BETTY'NİN AĞZINDAN
Eve döndüğümüzde Zayn'in karşısındaki misafir odasını seçip eşyalarımı odaya taşıdık. Liam'ın bana yardım etmesini söylediğimde Zayn muzipçe "keyfinize bakın" diyerek koltuğuna yayıldı. Odaya çıktığımızda hiçbir eşyayı yerleştirme teşebbüsünde bulunmayan Liam beni çekiştirerek yatağa götürdü. Sonra hallederiz biraz uyuyalım. Karşı çıkamazdım çünkü barışalı aylar olsa da birlikte uyuyamıyorduk ve ilk fırsatta sarılıp uyumayı ikimizde çok istiyorduk. Birbirimize sarılarak uykuya daldık.
Zayn'in gergin bir halde beni uyandırmasıyla telaşlandım. Liam'ı uyandırmamaya özen göstererek kollarının arasından kurtuldum ve Zayn ben kurtulur kurtulmaz bileğimden nazikçe tutarak salona indirdi. "Zayn neler oluyor?" diye sorduğumda elime birkaç kağıt tutuşturdu.
"Annenin eski avukatı buraya geldi biraz önce seni görmek ve konuşmak istedi, bugün olanları duymuş. Senin dinleniyor olduğunu söylediğimde" kağıtları gösterdi. "bunları bıraktı ve yanına mutlaka uğraman gerektiğini söyledi. Bu kağıtlarda annenin bütün mal varlığının, bankadaki kendine ait paraların hepsinin senin adına geçtiğine ait belgeler"
...
Liam bugün burada kalmaya karar verdiği için üzerine rahat bir şeyler giyinmiş, yemek siparişi vermişti. Ben sürekli aç olduğuma dair mızmızlık yaptığım için Liam ağzımı eliyle kapatıp susturmuştu. Kapı sesini duyduğumuzda Zayn kapıya bakmaya giderken Liam elini çekti.
"Sen bugün çok hainlik yapıyorsun, birazcık benim tarafımda olsana" eğilip boynuma öpücük kondurdu. Konuşmasına fırsat vermeden kapıda gördüğüm yüzlerle çığlık atarak yerimden fırladım.
LİAM'IN AĞZINDAN
Ah lanet olsun! Neden sevgilimle sürekli en güzel anlarımızı bozuyor bu insanlar? Mezuniyette gelecek zannettiğimiz Malik ailesini kapıda görünce Betty sevinç çığlıklarıyla yanımdan kalkarak hepsine sıkı sıkı sarıldı. Betty'nin sarılma seansından sıkılan Zayn Betty'i kolundan tutup kenara çekerek ailesine sarıldı. Yerimden kalkarak yanlarına gittiğimde beni en çok özleyen aile üyesi Safaa abisinin kucağından benim kucağıma atlayarak boynuma sarıldı. Keyifle kollarımı küçük bedenine sardım.