1. Kume és Mishana

546 25 6
                                    

[Az első részt és ezt az egész könyvet az egyik legjobb barátnőmnek Izának ajánlom❤ Mona :)]

/Kiara/

Ragyogó reggel ébredt Büszke Birtokra. A hajnali órákban megszületettek Kovuval az első kölykeink. Először egy fiú (Kume), majd egy lány (Mishana) látta meg a napvilágot. Zazu rögtön repült értesíteni Rafikit és Büszke Birtok népét. Órákkal később megérkezett Rafiki. Bejött a barlangba és vidáman üdvözölt minket, majd "megkeresztelte" a kölyköket, majd kivonultunk onnan és bemutatta őket az állatoknak. Örömmel fogadták őket.
- Gratulálunk Kiara - jött hozzánk fülig érő szájjal Timon és Pumba.
- Köszönjük fiúk - válaszolt Kovu boldogan.
- Mintha csak tegnap lett volna, hogy azt hittük rád, hogy fiú vagy - nézett rám meghatottan Timon. Döbbenten meredtem rá.
- Hogy mit hittél?! - kérdeztem, mire Kovu mellettem nevetni kezdett. Morogva néztem rá, mire elhallgatott.
- Abban a hitben éltünk, hogy fiú leszel. Már kezdtük tervezgetni, hogy mennyi finomsággal fogunk teletömni. Ínycsiklandozó férgek, ropogós sáskák - ábrándozott Pumba, mire én undorodva ráztam meg a fejem. - Nem értem, hogy szeretheti ezeket bárki is.
- Simba imádta - mondta Timon.
- Mert veletek nőtt fel. De ha lehet a kölykökkel ne etessetek bogarakat, kérlek!
- Jól van, Kiara. Ahogy akarod.
- Köszönöm - mosolyogtam rájuk, majd bementem a barlangba a kölykökhöz. Nagy szemekkel néztek minket. Olyan aranyosak voltak. Kumének sötét szőre volt, akárcsak Kovunak, Mishanának pedig sötéthomokszínű volt. Lefeküdtem melléjük, mire ők dorombolva bújtak hozzám. - Nagyon aranyosak a kicsik - mosolygott rám Vitani.
- Köszi.
- Örülök, hogy Kovu boldog melletted - ült elém. - Ennek én is - mosolyogtam rá. A kicsik elkezdtek fészkelődni. Nevetve ráztam meg a fejem. Mindkettőjüket "megfürdettem", majd megetettem őket utána elaludtak. Mosolyogva néztem őket Kovuval együtt.

The Lion King ✔Where stories live. Discover now