/Mishana/
Épp egy elhagyatott barlangot fedeztem fel, de láttam benne mozgolódást. Halkan beljebb mentem. A sötétben egy közepes méretű alakot láttam. Egy hiéna volt az.
- Van ott valaki? - kérdezte a hiéna. Felismertem a hangját. Morogva ugrottam rá. - Engedj el! - könyörgött Nira. - Eszemben sincs, Nira! - morogtam a képébe. - M... Mi... Mishana? - dadogta reszketve. - Igen, Nira, én vagyok az! - morogtam dühösen.
- Ó, hogy megnőttél hercegnő.
- Ne nevezz hercegnőnek! Most végre megtudlak leckéztetni!
- Jaj, Mishana, ne tedd ezt kérlek! Borítsunk fátylat a múltra, rendben?
- Nem! Nem vagyok olyan ostoba, mint te - néztem rá bosszúsan.
- Értem én. Akkor csak eressz el és soha többé nem látsz.
- Eddig se akartalak látni!
- De ezután tényleg nem fogsz! Kérlek, Mishana! Könyörülj nyomorult bőrömön! - könyörgött továbbra is. Magamban átgondoltam, majd döntöttem. - Szerencséd, hogy nem vagyok olyan, mint te - szálltam le róla. - Köszönöm, Mishana! Köszönöm! - hálálkodott. - Többé meg ne lásslak, Nira! - morogtam neki, mire ő eliszkolt. Elégedetten mentem ki a barlangból. - Mishana! - hallottam Mjanja hangját. - Igen?
- Gyere gyorsan! Athari mondani szeretne valamit! - mondta, mire ketten mentünk a "gyűlésre". Mikor megérkeztünk Athari elkezdte a mondandóját. - Oroszlán társaim! Nem mehet tovább, hogy éhezünk! Tennünk kell valamit! És ez a valami nem más, mint Büszke Birtok elfoglalása - közölte velünk.
- És ezt mégis, hogy gondolod? Büszke Birtokon többen vannak - szólaltam meg. Athari rám nézett. - Jó a kérdés kedves Mishana. Váratlanul csapunk le rájuk! A meglepetés erejével.
- Nem lenne jobb, ha megkérdeznénk Kovut, hogy csatlakozhatnánk-e a falkájához? - kérdezte bátortalanul az egyik kölyök. - Számkivetettek vagyunk Janja! Nem fogadna be minket a falkába - korholta le egy másik kölyök. - Pontosan, ahogy Zumaridi mondja - nézett a kölyökre Athari, majd folytatta. - Tehát el kell foglalnunk Büszke Birtokot! Ki tart velem?! - erre többen jelezték, hogy hűségesen Athari mellett állnak.
YOU ARE READING
The Lion King ✔
FanfictionEddig még nem láttam ilyen folytatásos könyvet, de gondoltam, hogy megpróbálkozok egy ilyennel is. Remélem tetszeni fog :) Mióta a két oroszlán falka egyesült, eltelt egy kis idő és a fiatal párnak (Kiarának és Kovunak) született két kölyke, Kume és...