12. Az egyetlen trónörökös

174 11 3
                                    

/Aisha/

- Aisha, hol vagy? - keresett anya, de elbújtam előle. - Miért bujkálsz, hercegnő? - kérdezte kíváncsian Timon. - Csöndesebben, Timon! - suttogtam. - És azért, mert semmi kedvem ehhez!
- Mihez? - kérdezte halkan Pumba.
- Már kölyök korom óta azt hajtogatják, hogy én maradtam az egyetlen trónörökös és, hogy én fogom majd átvenni a királyságot! Már annyiszor hallottam és nem élhettem igazán! Csak egy kis szabadságra vágyom! - fakadtam ki és tovább lopakodtam, mert az itatóhoz akartam menni. - Hova hova kisasszony? - jelent meg előttem hirtelen Zazu, akitől annyira megijedtem, hogy megcsúsztam a sziklán és lecsúsztam. A hangzavarra többen is abba az irányba néztek, ahol éppenséggel én lapultam. Ennyit a feltűnés mentességről. Zazu rögtön utánam jött a szirt aljához. - Hova is mész?
- Csak az itatóhoz akarok menni!
- A szüleid tudják?
- Nem, de nem kell tudniuk róla!
- Tudod mennyire féltenek téged mióta... - kezdte, de nem tudta folytatni. Végül megköszörülte a torkát. - Szóval, azóta a nap óta. Te vagy az egyetlen, aki átveheti, majd a szüleid helyét.
- Tisztában vagyok vele, de csak élni szeretnék!
- Megértem. Ahj, jó menj én falazok neked, de légy óvatos Aisha! - repült el. Hálásan néztem utána és rohanni kezdtem az itatóhoz. Dafina épp ott hűsölt Tanabi társaságában.
- Aisha! - üdvözölt vidáman Dafina.
- Sziasztok! - mentem oda hozzájuk.
- Épp téged beszéltünk ki - nézett rám vigyorogva Tanabi, mire Dafina lefröcskölte vízzel. - Fogd be, Tanabi! Ez nem igaz, Aisha.
- Tudom, ne aggódj - nevettem el magam. - Ismerem Tanabit és a nem létező humorát - tettem hozzá.
- Hé! Ez fájt - húzta el a száját a hím.
- Így jártál - nevette ki Dafina és újból lelocsolta. Én is beszálltam a locsolkodásba. Napnyugta előtt mindhárman visszamentünk a Trónszirthez. A szüleim dühösnek tűntek. - Hol voltál, Aisha?!
- Csak az itatónál - feleltem lehajtott fejjel. - Legközelebb szólj! Megértetted, kislányom?! - nézett rám szigorúan anya.
- Igen - suttogtam. Tudtam, hogy haragudni fognak, de nem bántam meg semmit. Sőt, újra megtenném, hogy elmenjek a Trónszirt közeléből.

The Lion King ✔Où les histoires vivent. Découvrez maintenant