/Mishana/
- Mishana, nem lenne kedved egy kis időt tölteni csak velem? - kérdezte anyu. - De persze! - vidultam fel.
- Jó, mert apád és Kume is csinálnak ilyen apa fia dolgot. Mit szeretnél ma csinálni? - érdeklődött anya. Hosszasan gondolkodtam, majd válaszoltam. - Elmegyünk azokra a helyekre ahol apával voltál még régen? És közben mesélhetnél is róla, hogy milyen volt. Na?
- Rendben, habár van néhány olyan hely is, ahova tilos menni. Ilyen például Zord földe is - húzta el a száját. - Zord földe?
- Igen. Még kölyök korunkban ott találkoztunk először, amikor arra kószáltam. Utána Simba nagyapád jól megdorgált, de persze megérdemeltem, hogy ellenszegültem neki.
- Igen? Te is lázadó voltál?
- Igen, de már nem vagyok olyan, mint régen.
- Miért?
- Mert most itt vagytok ti és én vagyok Büszke Birtok királynője, tehát felelősségteljesen kell viselkednem - mondta miközben elmentünk a zebra csorda mellett. - Értem - bólintottam.
- Nézd, Mishana - állított meg anya.
- Mit?
- Régen itt hajkurásztuk a madarakat apátokkal.
- Igen?
- Igen, de csss. Halkan menjünk közelebb - lépkedett halkan előre, majd a domb tetején megállt bevárni engem. Mikor mellé értem megláttam a sok madarat. Anya jelzést adott és egy üvöltés kíséretében futottunk le. Nevetve futottam utána. Jó volt anyával is szórakozni egy kicsit.
- Gyere, kicsim - nevetett anya is.
- Megyek, anyu! - futottam mellé....
A madár kergetés után elmentünk a szurdokba ahol apuval menekültek a rinocéroszok elől. Még azt a kis lyukat is megmutatta ahol egymásba szerettek. - Ez olyan cuki - mosolyogtam anyura. - Igen, milyen régen volt már - mosolygott anya is. Ezután még sétáltunk egy kicsit, majd elindultunk haza. Otthon Kumével megtárgyaltuk, hogy milyen jól éreztük ma magunkat utána az izgalmas nap után elnyomott minket az álom.
ESTÁS LEYENDO
The Lion King ✔
FanficEddig még nem láttam ilyen folytatásos könyvet, de gondoltam, hogy megpróbálkozok egy ilyennel is. Remélem tetszeni fog :) Mióta a két oroszlán falka egyesült, eltelt egy kis idő és a fiatal párnak (Kiarának és Kovunak) született két kölyke, Kume és...