Game Of Thrones

318 10 27
                                    

Game Of Thrones (GOT) kalbimde taht kurmuş diziler arasındadır. Gerek konusu gerek dizide kullanılan efektler olsun gerek oyunculuklar harikaydı.

Dizinin kitap serisi de vardır. Okumanızı tavsiye ederim. kitap serisinin adı taht oyunlarıdır ve yazarı George R. R. Martin'dir.

Benim diziye puanım 8,7/10 çünkü 8.sezon herkesin büyük bir beklenti ile beklediği bir sezondu yani son final sezonu... Ama bana göre tam bir hayal kırıklığıydı eğer diziyi izlerseniz ne demek istediğimi anlarsınız.

Dizinin bazı bölümlerinde +18 sahneler vardır haberiniz olsun. Yani ona göre izleyin derim.

IMDb: 9,4/10 

Sezon Sayısı: 8
(Bitmiş bir dizi)

Her Sezondaki Bölüm Sayısı :

1.Sezon: 10 bölüm

2.Sezon: 10 bölüm 

3.Sezon: 10 bölüm

4.Sezon: 10 bölüm

4.Sezon: 10 bölüm

5.Sezon: 10 bölüm

6.Sezon: 10 bölüm 

7.Sezon: 7 bölüm

8.Sezon: 6 bölüm

Tür: Aksiyon, macera, dram

Game Of Thrones Konusu

Yazların ve kışların normalden farklı olarak, anormal derecede uzun sürebildiği, hatta bazen kışların bir ömür sürebildiği ilginç bir yurt, fitne fesatlarla doludur. Burada tamı tamına yedi krallık bulunmaktadır ve Starklar'ın kalesi Kış tepesi'nin kuzeyinde, bu yedi krallığı koruyan surun ardında bilinmeyen, tekinsiz güçler toplanmaktadır.

Starklar'ın Lordu Eddart Stark'ın yakın arkadaşı Kral, eski kral eli ve Eddard Stark'ın akıl hocası ölür. Daha sonra kendisine gelen mesaj ile kendisinin kral eli olması istenir. Bu görevi pek hoşnut karşılamaz ama kabul eder.

Eddard Stark tahta geçtikten sonra, kendisini tahtı arzulayan entrikalar, oyunlar arasında bulur. Artık dostuyla düşmanını, doğru yol ile yanlış yolu ayırt edecek yetiye sahip değildir. Kış, 7 krallık için de uğursuz bir şekilde gelmektedir, taht mücadeleleri bu sefer diğerlerine göre çok çetin geçecektir. Kısaca Game of Thrones konusu, taht mücadelelerini anlatıyor ama bunun klişe bir konu olmadığını 8 sezon süren maceradan anlayabilirsiniz.

 Kısaca Game of Thrones konusu, taht mücadelelerini anlatıyor ama bunun klişe bir konu olmadığını 8 sezon süren maceradan anlayabilirsiniz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu harita Westerostaki tüm ana krallıklar var

Dizi de bir sürü krallık var ve hepsinin kendine has bayrakları ve sloganları var. Diziye başlarken krallıkları birbiri ile karıştırabilirsiniz bu çok normal

 Diziye başlarken krallıkları birbiri ile karıştırabilirsiniz bu çok normal

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Dizi benim açımdan zaman kaybı değildir. Aksine diziyi izlerken zamanın nasıl geçtiğini fark bile edemeyeceğiniz türden bir dizidir. 

Game Of Thrones Tanıtım Videosudur. Ama altyazısı yok. Alt yazılısını bulunca ekleyeceğim.

**********

*****

Umarım diziyi beğenirsiniz dizi hakkında yorum yapıp görüşlerinizi paylaşmayın unutmayın...

...İYİ SEYİRLER...

ÖNERİ DİZİ/FİLMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin