Aynadaki yansımama bakıp derin bir nefes aldım ne kadar zor olabilirdi ki alt tarafı Olimpos'a gidip on iki tanrı karşısında bulunacaktım ve tanrıların kralı ile anlaşma yapacaktım yani umarım, en azından yalnız değildim yeteri kadar tanımasam da Scott iyi biriydi yani sanırım. Odanın kapısı iki kere tıklanınca kalkıp kapıyı açtım karşımda Caner'i görmemle odaya girmesi için geri çekildim. Köşedeki masanın kenarına yaslanıp kollarımı bağladım, o da yatağa oturup arkasına yaslandı ve gülümsedi "O önemli an sonunda geldi" dedi ve derin bir nefes aldı "Olimpos'a gidiyorsun" hüzünle gülümsedim "Merak etme kısa zamanda döneceğim"
Ayağa kalkıp yanıma geldi ve kolunu omzuma atıp beni kendine çekti elimi beline sararken diğer eliyle sıkıca sarıldı bana ve saçlarımın üzerine doğru "Keşke seninle gelebilsem" diye fısıldadı. Gülümsedim ve "Gittiğimi anlamadan dönmüş olurum" diye mırıldandım.
"Seninle geliyorum Armeda" diye ciddi bir sesle konuşunca kaşlarımı çattım benimle Olimpos'a gelmesine gerek yoktu. Ne düşündüğümü anlamış olacak ki devam etti "Olimpos'a değil Kanada'ya"
Hızla kollarımı ondan çektim ve kaşlarımı çatarak ona bakarken itiraz etmeye başlıyordum ki beni susturdu "Hayır demeden önce bilmeni istiyorum ki Türkiye'de kalmak için pek bir nedenim yok annem zaten bir tanrıça yani onunla birlikte yaşayamam babamsa lisenin başından beri beni Amerika'ya okula göndermek istiyor Kanada'ya gidersem çok mutlu olacağına eminim"
Benimle gelmesini çok isterdim, o yüzden onu vazgeçirmek için bir şey yapmayacaktım ikimiz de yetişkin insanlardık kendi kararımızı verebilirdik.
"Benimle gelmek istersen seni durdurmayacağım ama iyi düşün gidersek muhtemelen üniversiteyi de orada okuyacağız" dedim söylediklerimle kocaman gülümsedi ve "Ben kararımı çoktan verdim" diyerek sıkıca bana sarıldı bende mutlulukla sarılışına karşılık verdim.
•~•~•~•~•~•~•~
"Portalı aç Jamie" dedi Scott sert bir sesle herkes gibi o da gergindi Jamie hızla elini salladı siyah bir deliğin etrafında dönüp duran altın sarısı çizgilere baktım ve başımı Scott'a çevirdim "Gidelim mi?" diye sordum gergince, gülümsedi ama o da gergindi anlayabiliyordum "Başka şansımız var mı?" diye mırıldandı önüme döndüm ve "Hayır" diye fısıldadım. Jamie ikimize gülümsedi ve "İyi şanslar çocuklar diyerek portala girmemiz gerektiğini belirtti. Odada ki herkese gergince gülümsedim ve portaldan içeri girdim.
Karşımızda ki dev kapıya bakarken böyle bir şey beklediğim söylenemezdi kocaman kapının üzerinde kocaman bir çember vardı çemberin üzerinde ise birbirinden farklı on iki sembol vardı.
Zeus'un varlığını ve kral olduğunu belli eden büyük bir şimşek, onun iki yanında kardeşlerini temsil eden bir su damlası içinde üç başlı mızrak ve bir alevin içinde kafatası vardı. Bu üçü çemberde ki en büyük sembollerdi.
Poseidon'un işaretinin devamında tuval üzerinde satrançta ki beyaz bir şah vardı, Athena'nın sembolü olmalıydı zeka, sanat, strateji tanrıçasının.
Hades'in devamında ise birbirine geçmiş iki siyah kılıç motifi vardı kılıçların uçlarından sıvılar akıyordu muhtemelen kandı. Bu da savaş tanrısı Ares olmalıydı. Ares'in devamında bir şarap kadehi vardı şarap tanrısı Dionysos olmalıydı.
Athena'nın devamında bir kalp işareti vardı Afrodit'in işaretiydi şüphesiz. Onun hemen devamında güneş içinde kemana benzeyen bir enstrüman vardı, Apollo'ydu bu. Onun tam karşısında hilal şeklinde bir ay ve onun üstünde bir yay ve ok vardı, Apollo'nun ikizi Artemis olmalıydı.
Artemis'in altında koşan bir adam figürü vardı Hermes'in işareti. Onun tam karşısında kılıcın üzerinde bir demir vardı Hephaistos olmalıydı. Zeus'un şimşeğinin hemen altında son bir figür vardı bir buğday figürü bereket tanrıçası Demeter olmalıydı. Tüm tanrıların sembolü vardı kapıda gerçekten göz alıcıydı. Scott'a başımı çevirdiğimde hayranlıkla kapıya baktığını gördüm bana döndü ve "Girelim" dedi başımı salladım kapıya doğru ilerledik tam önünde durduğumuzda kapının tam yanında siyah bir gölge belirdi ve kapıya dokunamadan bizi durdurdu hırıltılı bir sesle tek cümle kurdu ve kayboldu "Bu kapıdan geçmeye layıksan kanın bu gösterir"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
POSEİDON'UN KIZI (tamamlandı)
FantasyYıllar önce, bundan tam 18 yıl önce bir kehanet görüldü Olimpos'un baş büyücüsü tarafından. Üç büyüklerin soyundan gelen iki yarıtanrı hakkında bir kehanet Armeda Altın Bu kehanetin baş karakteri, bunca yıldır hiçbir şeyden haberi yokken bir anda...