capitolul 3

107 6 0
                                    

Sandra POV

Nu-mi vine sa cred că l-am sărutat pe Sehun. Ce a fost in capul meu? Doamne Sandra inebunesti, clar.
   Suho apare cu mașina în fața cafenelei unde m am dus să îmi iau jacheta pe care am lăsat-o la Yara. O salut pe Yara SI Chanyeol și plec. Suho îmi face semn să urc in mașină și îmi deschide ușa.
Suho: Ce faci? Cum a fost la școală?
Sandra: A fost bine... Îi spun eu evitând orice contact vizual
Suho: Da ce ai? S-a întâmplat ceva la școală?
Sandra: Ce, nu! Sunt doar puțin obosita,atâta tot.
Suho: Bine, daca spui tu. Dacă aflu că ți a făcut cineva ceva nu știu ce o să se întâmple cu el sau ea! Îmi spune Suho și rade.
   In 10 minute ajungem acasa. Urc la mine in camera unde zici că a venit uraganul. Nu țin minte sa fi lăsat așa dezordonata camera. In fine, mă apuc sa fac curat până nu vine mama acasă și îmi zice că nu fac deloc curat in camera, așa cum îmi zice mereu. Facandu-mi curat prin camera dau de o poza făcuta acum 3 ani in Canada cu vechi mei prieteni care nici macar nu ma mai caută. In poza se afla și omul care mi a distrus 2 ani din viața! Dar nu asta contează, important este că nu mai sunt cu el și că nu are ce sa îmi facă.
Suho: A venit Yara!
Sandra: Aa... Ok, cheam-o sus!
Yara: Trebuie sa vorbim!
Sandra: Ce s-a întâmplat?
Yara: Pai in primul rand îmi place la nebunie de Chanyeol, iar în al doilea rând, Sehun i-a spus ceva iar el a vrut sa împărtășească cu mine.
Sandra: Ok... Ce i-a zis? Întreb eu foarte speriata
Yara: Pai in primul rand Sehun te place, in al doilea rând, CE A FOST IN CAPUL TAU?
Sandra: NU STIU! Habar n-am de unde a venit acel gest, pur și simplu m-au vrăjit ochi lui.. și... AAA!! Yara ce mă fac?
Yara: Sandra ai grija, ți-am zis, nu e o influență buna
Sandra: știu că mi-ai spus dar el mi-a zis tot ce voiam să aflu și nu pare atât de rau. Nu pare rău de loc.
Yara: Doar ai grija,Sandra. Nu vreau sa pățești ceva.
Sandra: Apreciez că îți faci griji pentru mine dar nu stiu, îmi cam place de el. Dar a trecut doar o zi, aștept să îl cunosc mai bine
Yara: Cel mai bine. Acum că tot am venit hai sa te ajut sa faci curat pe aici.
   Yara mă ajută mereu să îmi fac curat in camera. Nu sunt genul care sa păstreze ordinea.  Eu am dezordinea mea organizată. Atâta timp cât știu unde sunt lucrurile ce contează că sunt împrăștiate. Dar mama știe numai sa comenteze,dar tot o iubesc.
  
   După vreo 2 ore terminam de curățat prin camera și coboram jos la bucătărie sa bem ceva.

Sandra: Ce vrei de băut? Eu o sa îmi fac un fresh de căpșuni cu frișcă.
Yara: Fa-mi si mie unul. Îmi spune Yara și îmi zâmbește
Suho: Ce faceți fetelor?
Sandra: Bine, facem ceva de băut. Vrei și tu?
Suho: Nu mersi,sunt bine! Eu o sa ies puțin. Mă întorc repede,sper.
Sandra: Unde mergi? Îl întreb eu fugind spre el.
Suho: Merg sa mă văd cu cineva.
Eu și Yara in cor: UUUU... O FATA!
Sandra: Cine e? Câți ani are?
Suho: Asta vreau și eu să aflu. Îți zic mai multe când ajung acasă. Apropo, mama nu ajunge nici în seara asta acasă.
Sandra: Ok. Distracție plăcută. Îi spun eu lui Suho înainte să iasă pe ușă.

   După ce terminam freshurile de căpșuni, ne punem in fața casei pe o băncuță cu ele și începem să vorbim.

Sandra: Și cum e Chanyeol?
Yara: Mai de treabă de cat mă așteptam, simpatic, prietenos, frumos.
Sandra: I-auzi! Deci e ceva acolo. Chanyeol pare destul de ok, nu pare a fi vreo influență proasta sau ceva.
Yara: Nu este. E chiar ok!

   Facem o mica pauza și ne bem din freshuri. Langa noi apare un bărbat foarte straniu care s-a pus langa mine pe banca. Yara îmi face semn să ne ridicăm și să intrăm în casă dar bărbatul mă apucă de mana și mă trage spre el.

Sandra: Nu va supărati, crede-ti că ati putea sa îmi dați drumul la mana? Îi spun eu cu inima în dinți și speriata de moarte.

   Bărbatul îmi pune mana la gat și mă strânge încet încet. Yara tipa din toate puterile și îl lovește pe bărbatul respectiv. Deodată apare Sehun care a văzut ceea ce se întâmplă și vine alergând spre noi.

Sehun: Lasa-le în pace! Spune Sehun facandul pe bărbat să îmi dea drumul și aruncandul pe jos.  Dacă te mai atingi odată de ea nu o sa mai apuci sa vezi lumina soarelui pentru mult timp. Sehun îl ia de gat și îl ridică sus de pe pământ și îi dă drumul el fugind .

Sehun POV

Imi venea să îl omor pe omul ăla. Cine era și ce voia de la ea?
   Sandra era pe banca cu mana la gat plângând în ce timp incerca sa respire. Mă duc repede spre ea și Yara si ma asez langa ele.
Sehun: Ești bine? Ce voia de la tine?
Sandra: Nu știu! Nu i-am făcut nimic. Spune Sandra plângând și mai tare și venind spre mine încet și mă ia în brațe.  Mersi mult! Îți rămân datoare
Sehun: Oricând! Gata,calmeaza-te. A plecat acum. Nu o sa mai pățești nimic. Îți promit eu! Îi spun eu tragand-o și mai aproape de mine și o iau în brațe.  Yara, ce s-a întâmplat?
Yara: Noi doua stăteam bine mersi jos pe banca când vine asta se pune langa Sandra, iar eu ii fac semn să mergem în casă pentru că era prea dubios tipul. După a luat-o de mana si a tras-o spre el înapoi pe banca. Sandra i-a zis sa ii dea drumul la mana după a luat-o de gat fara nici un motiv anume. Tot ce contează este ca e bine. Mersi mult că ai ajutat-o.
Sehun: Oricând. Hai sa mergem în casă. Sunteți mai în siguranță așa.

Sper că va plăcut acest capitol. O să fac tot posibilul sa pun capitole mai des. Scuzati-mi greseriile dar e 3:19 și habar n-am daca sau corectat toate sau nu. Anyway, thank you for reading my book. Hope you like it!😊😊🌸💕❤️

My dream about him Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum