Sandra POV
Imi deschid ușor ochii și observ că este dimineață. Eram singura in camera așa că decid sa cobor în bucătărie sa vad daca sunt singura acasă sau nu
Sehun: Neata! Cum îți mai e mana?
Sandra: neata! E mai bine, cred... Nu mă mai ustura deci e bine.
Sehun: Mă bucur sa aud! Îmi spune Sehun și mă ia în brațe.
Suho: Uite cine s-a trezit! Ce faci?
Sandra: Bine, tu?
Suho: Obosit! Nu am dormit bine având în vedere că venise aia aseară la noi la ușă.
Sandra:Mda.. atât îi trebuie sa apară din nou!
Kai: Ce fata rea ești tu! Spune Kai și rade.
Sandra: Daa!!! Foarte rea sa știi.
Kai: Hai să mănânci. Ți-am făcut și ție de măncare mai de dimineață dar dormeai.
Sandra: Da chiar, cat este ceasul?
Sehun: Este 13:30!
Sandra: Poftim??? Doamne! Am dormit cam mult.
Sehun: Nu-i problema!
Yara: SI ce facem azi?
Sandra: Nu stiu! Poate ieșim pe undeva.
Kai: Poate ieșim pe undeva împreună cu Miriam!! Spune Kai uitandu-se cu o fata perversa către Suho!
Suho: Hai sa nu vorbim despre asta! Nu a fost sa fie. De ce credeți că eu ieri seara la 12 când venise nebuna aia eram acasă? Chiar ați crezut că a mers ceva?
Yara: Suho... Noi știam asta de la bun început! Ii spune Yara râzând punandu-i mana pe umăr.
Suho: Urât! Ii spune Suho Yarei.
Sandra: privește partea buna. Sunt multe fete care își așteaptă "prințul" o să găsești tu pe cineva.
Suho: sa speram!
Kai: Am o idee. Haideți să mergem afara cu biciclete. Ce ziceți?
Sehun: Suna bine!
Sandra: Da,de ce nu.
Yara: Haha.... Nu știu ce să zic.
Suho: încă îți este frica sa te dai pe bicicleta? Au trecut 5 ani! Treci peste.
Yara: Nu-i vina mea că porumbelul ăla se băgase in fața mea.
Sehun: Sunt confuz!
Sandra: ultima data când Yara s-a dat pe bicicleta a fost acum 5 ani când eram în parc și i-a zburat un porumbel in fața și a căzut în lac.
Sehun: Ce nașpa! Eh hai acum, care sunt șansele să pățești din nou asta?
Yara: Eu știu. Așa am zis și acum 5 ani. Și tot am patit-o.
Sehun: Stai, ai mai pățit chestia asta și înainte? Spune Sehun bufnind in râs.
Yara: Nu mai rade. Nu e amuzant.
Kai: Ba cam e... Scuze dar ști bine că am dreptate.
Yara: Dada... Pentru voi. Bine! Ieșim cu bicicletele. Dar dacă îmi mai sare ceva in fata jur că o să mă omor.După jumătate de oră în care am incercat sa o scoatem pe Yara afara din casa, am mers spre mașina lui Suho și mergem spre parc.
Ok înțeleg că este duminică dar chiar trebuie sa fie așa de aglomerat? Anyway,ajungem in parc și închiriem niste biciclete.
Sandra: Ești gata să ne plimbam pe biciclete?
Yara: Nu imi mai aminti, te rog. Îmi spune Yara
Sehun: Haide! Nu nu o sa fie chiar așa de rău. Suntem și noi aici.
Yara: Asta nu înseamnă că nu sunt șanse să cad în lac iar.
Kai: Ar fi chiar culmea. Nu te mai gândi și tu numai la chestii negative.
Yara: bine bine, haideți odată până nu îmi moare cheful de tot.După 2 ore in care ne-am plimbat pe biciclete fara sa cădem în lac:)) facem o mica pauza și ne așezăm pe iarba langa lac.
Pe lângă noi trece o fata foarte frumos aranjata și foarte simpatica. Se aproprie de noi și îl salută pe Suho.
Ea: Hei Suho. Uite, îmi pare rău pentru ceea ce s-a întâmplat aseara. Mai putem incerca încă odată?
Suho: Da... Sigur! In seara asta ești liberă?
Ea: In seara asta mi-am făcut planuri cu părinți mei. Au venit să mă viziteze. Dar maine seară sunt libera.
Suho: Perfect! Pai atunci ne vedem mâine seară.
Ea: Sigur. Pa Suho. Spune ea și dandu-i un sărut pe obraz!Sandra: CINE ERA TIPA?? ii spun eu urcanduma pe el.
Suho: Ușor Sandra! Ea e Miriam
Kai: Uu... E draguta!
Sehun: Da,pare de treabă.
Suho: E de treaba. Fata de celelalte fete de la facultate.Îmi întorc privirea spre Yara și o vad cu genunchi la piept cu capul pe ei.
Sandra: Yara, ești bine?
Yara: Ce? Da sunt bine!
Sandra: Nu prea cred. Ochii tai nu spun asta.
Yara: Sunt bine Sandra. Stai liniștită.
Sandra: Bine, dar dacă ai nevoie sa vorbim despre absolut orice, sunt aici!
Yara: Mersi Sandra!
CITEȘTI
My dream about him
أدب الهواةEste nevoita sa se mute cu mama ei în Coreea unde viața îi se da peste cap când începe să viseze un băiat înalt și frumos. Ea se mută la un alt liceu împreună cu ceea mai buna prietena a ei, Yara! Află că băiatul care i-a apărut în vis este la liceu...