capitolul 13

47 3 0
                                    

   Ieșim într-un final de la școală. Eu, Sehun,Yara și Chanyeol ne grăbim acasă cat de repede putem. Cum ajungem acasă facem puțin curat și după ne pregătim pentru întâlnirea cu mama. 

Sehun: Am emoții... Daca mama ta nu mă place?

Sandra: Te va placea... O sa vezi! O știu pe mama bine. La început va fi doar suspicioasa legat de tine. Atât.

Sehun: Sigur?

Sandra: Da! Calmeaza-te. Nu te va mânca. Ii spun eu și râd.

   Peste jumătate de oră auzim cum se deschide ușa de la intrare. Era mama. Normal, doar nu era vreun pedofil ceva. Suho coboară repede sa o ajute cu bagajele. Ea se așează extenuata pe canapeaua din sufragerie.
   Îl iau pe Sehun de mana și coboram la ea.

Sandra: Buna mama!! Ii spun eu și o iau în brațe.

Mama ei: Sandra! Ce faci?? Doamne, ce dor mi-a fost de tine.

Sandra: Și mie.

Mama ei: Uuu... Buna! Eu sunt mama Sandrei!

Sehun: Buna seara doamna Kim. Încântat!

Mama ei: Te rog. Spune-mi Yonna. (Nu am avut alte idei de nume srry) Mă bucur sa te cunosc insfarsit! 

Sehun: Și eu la fel.

   Ne așezăm toți la masă și începem să vorbim până Suho ne aduce mâncarea.

Yonna: Si... Ce ați mai făcut cat timp am fost plecata?

Yara: Nu multe... De întâmplat s-au întâmplat multe. De făcut, nu am făcut nimic.

Yonna: Aha... Care e faza cu Lucas? Ce caută in Coreea?

Sandra: Mai întrebi?? .

Yonna: Sper că nu ți-a făcut ceva. Că iese urât!

Sehun: Nu i-a făcut nimic. Am avut eu grijă de ea.

Yonna: Mă bucur. Ști Sehun, acum că mă uit mai bine la tine, imi pari cunoscut. Dar nu îmi dau seama de unde.

Sandra: Cine stie? Poate v-ați mai întâlnit!

Yonna: Da... La cat am stat eu in Canada am avut eu timp sa mă plimb prin zona ca sa știu dacă l-am mai văzut sau nu. Cum merge cu școala? Cum este profesorul de matematica cu voi??

Yara: Avem un profesor de matematică foarte bun. E și foarte frumos pe lângă asta.

Suho: Mai ușor! Îți sunt totuși profesor.

Yara: Înafara scolii nu ești. Spune Yara adăugând o fata perversa!

Yonna: Va sta bine împreună!

Suho: Mulțumim!

Sandra: Și mama, ramai in Coreea sau te întorci înapoi în Canada?

Yonna: Va trebuii sa mă întorc înapoi. Am foarte multă treabă la birou.

Sandra: Of... Bine. Eu merg la o țigară. Vine cineva?

Yonna: Hai!

Sehun: Vin și eu!

Yonna: Și tu fumezi?

Sehun: Da...

Yonna: Aiaiai... Adolescenții ăștia! Hai.

   Intrăm în balcon și închidem ușa după noi! Ne așezăm pe canapea și începem să povestim iar!

Yonna: Și Sehun, de cat timp fumezi?

Sehun: De vreo 6 ani...

Yonna: Fumezi de mai mult timp decât Sandra! Poate vă lăsați și voi.

Sandra: Ne lăsăm când te lași și tu!

Yonna: Da... N-ai sa vezi! Ști bine că am mai incercat.

Sandra: Mda. Și noi am incercat! Ne-a ținut numai 2 zile

Yonna: Decât deloc. Și Sehun, părinți tai cu ce se ocupa?

Sehun: Pai mama lucrează tot la birou,iar tatăl meu... Ei bine... El nu mai este..

Yonna: Oh... Imi pare rau, nu știam!

Sehun: Stați liniștită. Oricum nu a fost cel mai bun om. A făcut multe rahaturi.

Yonna: Că de exemplu?

Sehun: Era traficant de droguri... Era dependent de ele, era violent. Mă bătea pe mine, pe mama mea. Mă mai punea să îi mai fac și din treburi...

Yonna: Stai... Îmi suna cunoscut... Numele tau de familie este cumva Oh?

Sehun: Da. Oh Sehun...

Yonna: Oh Sang este tatăl tău?...

Sehun: Da... De unde știți?

Yonna: Am fost colega cu el la facultate... Și pe atunci făcea trafic de droguri... Aveți noroc daca tu și mama ta ați scăpat de el...

Sehun: Va făcut ceva?

Yonna: Nu mie, unei colege de la facultate... Mă rog. Trecem peste subiect! Îmi placi mult, am încredere în tine că nu ești ca tatăl tău și vei avea grija de fata mea.

Sandra: Mama...

Yonna: Ce?

Sehun: Aveți cuvântul meu de onoare că voi avea grija de fata dumneavoastră!

Yonna: Atunci am încredere în tine dacă îmi dai până și cuvântul tău de onoare!  Mâine aveți școală?

Sandra: Cică nu se fac ore maine!

Sehun: Se curata toată școala, iar.

Yonna: Mi se pare corect! 

:P

My dream about him Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum