capitolul 12

46 3 0
                                    

Sandra POV

   Daca mai pune o singura data târfa aia mana pe mine chiar o să iasă urât!

   Mă trezesc din gândurile mele când aud vocea asistentei de la cabinet.

Asistenta: Sandra? Ești bine? Te mai doare capul?

Sandra: Nu! De data asta a fost mai ușoară lovitura.

Asistenta: Ai grija data viitoare. Riști să te lovești foarte rău la cap și cine știe unde se ajunge. A și, ia-o mai ușor. Îmi place de tine că ești mai tupeista dar poate intri in probleme. Și chiar nu vreau!

Sandra: Voi avea grija! Mulțumesc de sfaturi. Ii spun eu asistentei luand-o în brațe. Îmi este ca o mama.

Asistenta: Gata cu iubirea asta. Și eu te iubesc și țin la tine dar trebuie sa mergi la ore. Daca incepe sa te doara capul te aștept aici. Bine?

Sandra: Sigur! Ii spun eu aplecandu-ma in fata ei ca semn de respect și părăsesc cabinetul.

   Ajung in clasa unde sunt întâmpinată de Yara și Sehun. Mă așez la locul meu și îmi scot caietele de matematica din ghiozdan. Mă bucur foarte mult că îl am ca profesor pe Suho. Mereu a fost bun la matematica, și măcar de la el mai înțeleg cate ceva.

   Suho intra pe ușă bine voitor și zâmbind. Îmi place când îmi văd fratele așa.

Suho: Buna copii. Eu sunt Suho, profesorul vostru de matematica pentru o perioadă. Profesoara voastră s-a îmbolnăvit foarte rău și cum ne cunoaștem m-a rugat sa va ajut eu in aceasta perioada. Va zic de acum ca sa nu vă speriați, nu o sa va zăpăcesc cu teme dar și când va dau as prefera sa le faceți. O sa va ajute veți vedea!

   Îmi place de Suho că mereu își păstrează calmul. Chiar daca deja a dat ochi in ochi cu Chanyeol și Mi-a care aparent s-a transferat la noi și a picat la noi in clasa. Sper sa nu facă probleme. Voi incerca totuși să fiu drăguță cu ea. Nu pare o fata așa rea.

   Vine și pauza mare! Ieșim în curte și ne așezăm pe o băncuță. Îmi deschid cutia de mâncare unde se afla o salata de fructe.

Yara: Ai rămas la fel de copila. Încă vi cu mâncare la școală.

Sandra: ce are? Nu îmi cheltui banii pe mâncare făcută în laboratoare ok?

Sehun: E adorabil că vi cu pachet la tine. Oh.. vin imediat! Trebuie sa vorbesc cu cineva. Spune Sehun ridicandu-se de pe bancă îndreptandu-se spre Chanyeol.

Sehun POV

   Trebuie sa aflu care e faza cu Chanyeol. El nu e așa. Cat mă bucur că nu e și Mia cu el.

Sehun: Chanyeol, putem vorbii puțin?

Chanyeol: Sigur.

Sehun: Care e faza? Tu nu ești așa! Mereu îmi vorbeai de Yara și dintr-o dată te-ai despărțit de ea și te-ai cuplat cu Mia. E totul ok?

Chanyeol: Sa zicem... Pur și simplu... Simțeam că nu mai mergea cu Yara. Încă îmi place de ea dar mereu mi-a plăcut de Mia. Ști bine asta.

Sehun: Da... Oricum, nu trebuia să te comporți așa. Suferă mult... Ideea e ca, sper sa rămânem prieteni. Și ai grija cu Mia, ști bine ce mi-a făcut și mie cat și altora.

Chanyeol: Da știu. Dar poate mie nu o sa îmi facă așa. Poate s-a schimbat. Și normal că rămânem.

Sehun: Sa speram... Dar te rog, sa nu faci alegeri greșite așa cum am făcut și eu.

Chanyeol: Nu voi face! Trebuie sa plec acum. Mai vorbim! Îmi spune el facandu-mi cu mana și plecând.

   E ceva neregula... Parcă îi trecuseră de Mia. Meh... Cine stie. Mă întorc înapoi la Sandra și Yara și o vad pe Sandra cum se schimba la fata.

Sehun: Ești bine?

Sandra: Mă doare puțin capul, dar o sa îmi treacă.

Yara: Hai la cabinet te rog! Ți-ai cam lovit căpățâna in ultima perioada...

Sandra: Sunt bine, serios. Nu o sa mor.

Sehun: Aveți treabă după școală?

Sandra: Nu, de ce?

Sehun: Vreți sa ieșim undeva? Sau sa facem o noapte a filmelor?

Yara: Netflix and Chill sau ce? Spune Yara începând sa rada.

Sehun: Perverso!

Sandra: Nu înțeleg... Ce e pervers la Netflix and Chill?

Suho: Esti prea inocenta sa ști ce înseamnă. Spune Suho apărând langa noi.

Sandra: Pardon? Tot eu sunt ceea inocenta?

Sehun: Da. Și ești adorabilaa!! Ii spun eu jucandu-ma cu obrajii ei.

Yara: Ce faci domnule profesor?

Suho: Hai sa nu exageram. Și bine am venit pe la voi sa vad ce faceti. Ii spune Suho luandu-o în brațe pe Yara SI dandu-i un sărut scurt pe frunte.

Sandra: Și eu nu primesc îmbrățișări?

Suho: Vrei și tu?

Sandra: Da!! Spune ea punând un botic de bebeluș.

Suho: Fugi la Sehun. Spune Suho începând sa rada.

Sandra: Urât!! Stați așa. Spune Sandra ridicandu-se de pe bancă și începând sa vorbească la telefon.

Sandra POV

WOW, mă sună mama, ce e cu ea?

~conversatie~
Sandra: Alo?
Mama ei: Buna draga mea, ce faci? Cum mai ești?
Sandra: Bine... Ce e cu tine de mă suni?
Mama ei: Am vrut să te anunț că vin în seara asta acasă.
Sandra: PE BUNE?
Mama ei: Dap,si vreau sa îți cunosc și prințul
Sandra: De unde ști?
Mama ei: Ști bine că Suho are o gura sparta. Oricum. Ajung pe la 6 acasă. Voi la cat ieșiți?
Sandra: La 5.
Mama ei: Perfect atunci. Aduo și pe Yara,nu am mai văzut-o de mult.
Sandra: Bine. Vorbim mai târziu.
Mama ei: Bine, te pup. Succes la școală.

   Mă mir că m-a sunat... Dar ce e cu ea de se întoarce? Până acum nu ma sunat deloc și nici nu a mai dat vreun semn că ar venii acasă.

Sandra: Era mama...

Suho: Ce zicea?

Sandra: Vine acasă astăzi. Ne vrea pe toți acasă. Inclusiv Yara și Sehun.

Sehun: De abia aștept să o cunosc pe mama ta!

Sandra: Da... Dar oricum, ce o fi cu ea de m-a sunat nu știu. Clar are sa ne dea niste vesti proaste.

Yara: Nu interpreta asa. Poate sunt vesti bune.

Sandra: Sper...

   Langa noi apare și Mia care ne aruncă priviri urate.

Yara: ce te uiți așa?

Mia: n-am voie?

Sehun: Nu deci poți să pleci.

Mia: Nu am venit pentru voi, ci pentru Sandra.

Sandra: Poftim?

Mia: da, voiam să îți cer scuze pentru toate probleme care le-am făcut până acum. Nu sunt ceea mai drăguță persoana din lume dar sper sa imi accepți scuzele.

Yara: N... Se oprește Yara întreruptă de mine.

Sandra: Sigur. Cu toți greșim.

   Toți se uită uimiți spre mine de parca am făcut ceva greșit... Fata a greșit și a fost capabilă să recunoască asta. Apreciez asta.

Sper că va plăcut acest capitol. Sorry ca nu am Mai pus capitole dar nu am mai avut așa multa inspirație. Am fost ocupata și cu școala. (like all of us) Anyway. Succes la scoala oameni buni. Ceaw. 🥰🥰🌸🍥

My dream about him Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum