Au trecut deja 3 săptămâni de când nu am mai vorbit cu Sehun, sau de când nu am mai fost la școală. In tot acest timp am stat la mine in pat purtand același hanorac negru lung și trist cat timp imi plângeam de mila.
Kai: Sandra, trebuie sa mergi la școală! Ai bacul anul asta! Te rog.
Sandra: Bun, daaar....
Kai: Oh nu...
Sandra: vi cu mine!
Kai: Ce? Sandra, eu am terminat școala. Ce tot spui acolo.
Sandra: Putem sa spunem că am fost bolnava iar tu îmi iești... Supraveghetor!
Kai: Supraveghetor, serios?
Sandra: Asta e conditia. Batem palma?
Kai: Pfff, bine! Ai noroc că nu voi fi singur. Va fi și Yara
Sandra:Yep. Acum hai la școală.M-am ridicat din pat și m-am îmbrăcat în niște pantaloni negri militari și un hanorac lung gri.
Peste o jumătate de oră, ieșim și noi din casa.Sandra: Mai bine rămâneam în casă! Mă dor ochi. E prea multa lumina
Kai: Normal că te dor ochi, ai stat 3 săptămâni în camera ta pe beznă aia.Ajungem într-un final la școală. Ne întâlnim cu Yara care îmi sare in brațe. Langa ea era Chanyeol care m-a luat și el în brațe.
Yara: Ma bucur sa te vad!
Chanyeol: Și eu! Cum te mai simți după ... Tot!
Sandra: La fel de nașpa și inutilă și folosita ca de obicei. Dar în rest sunt bine.
Kai: Și când ești deprimata ai umorul ala ciudat. Spune Kai și rade.Intrăm in școală și mergem la dulapuri. Pe lângă noi trece Sehun, era îmbrăcat destul de asemănător cu mine. Îmi întorc capul spre el și îi văd ochi. Erau roși iar cearcănele își făceau apariția sub ochi lui.
Kai: Hai lasa-l in pace. Ignoral și veziti de treabă ta.
Insfarsit este pauza. Mă duc afara unde este locul de fumători. Kai,Yara SI Chanyeol erau nonstop cu mine. Mă bucur că îi am alaturi.
Sandra: Și, Chanyeol. Ai mai vorbit cu Sehun?
Chanyeol: Nu! Ma evita total. Nu Mai vorbește cu nimeni, nu mai iese nicăieri. Vine la școală și pleacă.
Sandra: Aha...Langa noi observ că erau niște băieți care se luau de cineva. M-am întors sa vad cine e dar nu mi am dat seama.
Băieții respectivi încep să îl lovească cu pumni și picioarele. Mă uit puțin mai bine și observ că este Sehun.
Nu mai pot îndura ceea ce vad și aud și intervin.
Kai: Sandra nu... Sii s-a dus!!
Sandra: HEI! Lasati-l în pace. Tip eu către cei doi băieți. Unul dintre ei se întoarce către mine. Inima incepe sa îmi bata super tare. Era Lucas! Dar.. cum?? Tu parcă erai la politie!
Lucas: Eram, dar m-am întors după dobitocul asta. Nu voi lăsa pe nimeni dar pe NIMENI sa te aibe înafara de mine.
Lucas continua sa îl lovească până când ii sar la gat și îl strâng de gât cat de mult pot.
Sandra: am zis sa îl lași în pace!
Mâinile îmi cedează când cealaltă matahală mă ia pe sus și mă aruncă ca un gunoi pe jos lovindu-ma la cap!
Tot ce pot sa aud este vocea lui Sehun care tipa după mine. Ochi mi se închid usor...Sehun POV
O vad pe Sandra intinsa pe jos inconștiență! Mă ridic într-un final și sar pe Lucas lovindu-l cu toată puterea mea până dau de sânge. Kai intervine și se ia la bătaie cu celălalt băiat. Kai reușește să îl doboare pe acel jeg lasandu-l pe jos sa sângereze.
Mă aproprii de Sandra tremurând din cap până în picioare.
Sehun: SANDRA! Te rog revino-ti! Sandra!! Tip eu.
Kai: E numai vina ta! Daca nu erai tu, ea nu pătea asta!Stau in salonul asta de 2 zile continu. Încă aștept că Sandra sa se trezească. Vreau să mă asigur că e bine. Știu că am ranit-o, dar încă țin la ea. O iubesc! O vreau înapoi. Dar știu că o voi rani iar, și iar, și iar. Doar din cauza unei idioate care m-a sărutat.
Într-un final,Sandra se trezește. Spre surprinderea mea, se bucură că sunt aici cu ea.Sandra: Ce s-a intamplat? Unde e Lucas?
Sehun: Hei, stai liniștita. Lucas e la politie. Din nou. Tu doar stai liniștită! Te-ai lovit la cap destul de rău.
Sandra: Mi-ai lipsit. Mult!
Sehun: Și tu mie. Îi răspund eu saruntand-o pe creștetul capului.Kai intra in salon însoțit de Yara,Suho SI Chanyeol.
Kai: E numai vina ta! Dacă nu ai fi fost fraier ea nu ar fi fost aici. Tresară Kai spre Sehun
Sandra: Nu e vina lui că Lucas s-a întors înapoi la școală.
Yara: Cat mă bucur că ești bine! Îmi spune Yara luandu-ma în brațe.
Suho: Ai grija Sandra, cine îmi mai face mie mâncare după?
Sandra: Nu ai spus că il iei de sotie pe Kai?. Îi răspund eu și râd.
Suho: Am glumit. Nu sunt Gay.
Kai: Știm, dar merita sa mai facem câteodată mișto.Gata și cu acest capitol. Este ultimul din aceasta seara. Sorry că e așa scurt dar mor de somn și nu mai pot sta nici macar un minut cu ochi deschiși că deja se închid! Mda... Sper sa va placa! Ce pot sa zic. Ceaww❣️❣️❣️🍥🍥🍥🌸🌸🌸✨✨✨✨🌛🌛🌛🌛
Sorry daca sunt greseli! E 3 fara 5 minute, se înțelege! Good night everyone! 😂😂🌛🌛🌛✨✨✨✨
CITEȘTI
My dream about him
Fiksi PenggemarEste nevoita sa se mute cu mama ei în Coreea unde viața îi se da peste cap când începe să viseze un băiat înalt și frumos. Ea se mută la un alt liceu împreună cu ceea mai buna prietena a ei, Yara! Află că băiatul care i-a apărut în vis este la liceu...