Este ora... 6 dimineață? De ce m-am trezit așa devreme? Îmi ridic puțin capul și îl văd pe Sehun langa mine in pat iar pe Yara și Chanyeol dormind pe covor. Zici că îs câini. Mă ridic ușor din pat și ies din camera. Mă duc pe balconul de lângă camera mea și îmi aprind o țigară. Mă sprijin de gardul de sticla al balconului si admir priveliștea.
Ușă de la balcon se deschide. Întorc capul și îl văd pe Sehun cum intră și vine spre mine.
Sehun: Iar fumezi?
Sandra: Da, vrei și tu una?
Sehun: De ce nu! Îmi spune el și ia o țigară din pachet. De ce ești trează la ora asta?
Sandra: As putea sa te întreb același lucru. Nu am mai putut dormi.
Sehun: Ești sigură că ești ok? După tot ce s-a întâmplat ieri...
Sandra: Sunt ok, doar puțin șocată de tot. Ieri sau întamplat multe doar într-o singură zi.
Sehun: Da... Dar stai liniștită. Nu vei mai patii nimic de acum înainte. Îți promit. Îmi spune Sehun și vine spre mine luandu-ma în brațe.
Eu mă ridic ușor pe vârfuri și îl sărut.
Sehun: Ok... Aș putea să mă obișnuiesc cu asta. *Zâmbește*
Sandra: Mersi. Dacă nu veneai... Nu știu ce se putea întâmpla!
Sehun: Off... Spune Sehun și mă ia din nou în brațe. Hai sa mergem sa dormim.
Sandra: Hai sa mai stam puțin aici. Mă calmează locul ăsta. Îi spun eu și mă intrept spre canapeaua care se afla in balcon.
Sehun: Bine,dar nu mai stam mult. Îmi spune și vine langa mine.Yara POV
Ma ridic de pe covor și mă uit în jur prin camera. Hmm?? Unde sunt Sehun și Sandra? Îl bătăi puțin pe Chanyeol și îl trezesc in cele din urmă.
Yara: Unde sunt ăștia doi?
Chanyeol: Nu știu! Stai ... Nu sunt in camera?
Sandra: Nu.
La ușă bate Suho care intra încet în camera.
Suho: Unde sunt Sandra și Sehun?
Chanyeol: Asta ne întrebăm și noi.
Suho se duce sa ii caute prin casă dar nu îi găsește. Eu și Chanyeol facem același lucru dar nimic. Începem să ne panicam puțin și facem o scurta pauza și incepem sa ii căutam din nou.
Mă duc spre ușă balconului de la etaj și întru. Doamne. Ăștia doi nu sunt normali.
Yara: I-am găsit!
Suho: Au dormit pe balcon?
Chanyeol: Așa se pare.
Sehun și Sandra stăteau întinși pe canapea unul în brațele celuilalt. Ok sunt chiar drăguți împreună. Sehun chiar s-a schimbat din cate vad. Nu mai e așa cum era înainte.
Suho se duce spre Sandra și îi dă un mic pupic pe frunte.
Sandra: Oo, ce frate grijuliu.
Suho: Da..daca mama nu e aici sa te susțină, măcar eu sa fiu,nu?
Chanyeol: Dar noi ce suntem? Noi nu o susținem?
Suho: Ba da. Dar altfel este când e intre frate și soră. Spune Suho și își scoate o țigară.
Yara: Tu de când mă rog fumezi?
Suho: Fumez de mult timp. Sa nu te apuci, e nașpa.
Yara: Atunci tu de ce te-ai apucat?
Suho: De fraier ce sunt
Yara: Nu ești fraier.
Nu știu cei cu mine in ultima vreme legat de Suho. O iau razna oricum!Sandra POV
Imi deschid ochi și văd că sunt pe balcon? Ce... A, am adormit aici cu Sehun. Wow.
Suho: S-a trezit prințesa!
Sandra: Nu îmi mai spune așa. Cat e ceasul?
Yara: Este ora 12! V-am căutat în draci de dimineata.
Sandra: Serios?
Chanyeol: Da! Începusem să ne panicam.
Între timp, Sehun sa decide sa se trezească și el. Era și timpul.
Sandra: Neata la prânz. Îi spun eu și râd.
Sehun: Neata... De ce suntem pe bal... Aa da! Spune și rânjește puțin
Chanyeol: A da ce?
Sehun: Ne-am trezit amândoi cu noaptea în cap pe la 6 și am venit aici și am adormit.
Yara: Deci așa ați ajuns voi doi aici? Interesant ce pot sa zic.
Intrăm cu toți în casă și mergem la bucătărie sa mâncăm ceva.
Sandra: Ce vreti sa mâncăm?
Toți in cor: Clătite!
Sandra: Nemâncaților. Bine,fac clătite. Yara, misca-ti fundul și ajutama.
Yara: Bine.
Un telefon incepe sa sune și după tonul de apel îmi dau seama că este al lui Suho.
Sandra: Suho, telefonul!
Suho: Mersi.~convorbire~
Suho: Da?
Kai: Hei ce faci?
Suho: Kai? Hei. Uite bine, pe acasă cu sormea și niște prieteni de ai ei. Tu?
Kai: Uite bine, prin zona
Suho: Stai, ești în Seoul?
Kai: Dap. Vin spre voi.
Suho: Kai,asta e,super tare! Wow m-ai luat prin surprindere. Sandra o să se bucure foarte tare.
Kai: Știu, te rog nu ii spune nimic. Bine?
Suho: Ok. Cat mai ai?
Kai: Ajung într-o oră așa.
Suho: Ok. Mă suni când ești aproape.
Kai: Ok pa.
~converasatie terminata~Sandra: cine era?
Suho: Nimeni special.
Sandra: CINE ERA?
Suho: Nimeni special.
Oftez și îi răspund cu un "bine" lasandu-l în pace.După o oră aproximativ, termin clătitele. Suho iar este sunat de o persoana "ne specială". Cine o fi? Mă rog. Suho iese din casă vorbind în continuare la telefon. Cu cine o tot vorbi? Decid într-un final sa aflu și deschid usa.
Sandra: Kai???
Kai: Buna Sandra. Îmi răspunde sarindu-mi în brațe și luandu-ma pe sus.
Sandra: Ce faci in Seoul? Parcă erai in China cu ai tai.
Kai: Eram, dar mi s-a facut dor de Seoul si M-am întors.
Sandra: Era și cazul. Doamne, 2 ani Kai. Aiii ce mă bucur că ești aici!Yara,Chanyeol SI Sehun se ridică de la masă și vin la ușă.
Yara: Kai?? Nu pot sa cred. Ce faci aici?? Îi spune Yara sarindu-i in brațe.
Kai: Pai am decis sa fac o pauza din a mai umbla prin China și m-am întors la ceea mai buna verișoară.
Yara: Nu ai chei de la casa, asa-i?
Kai: Da deci o să stau cu tine o perioada. Sper că nu te deranjează.
Yara: Normal că nu.
Chanyeol: Buna, eu sunt Chanyeol. Prietenul Yarei.
Sehun: Iar eu sunt Sehun, prietenul Sandrei.
Kai: Îmi pare bine... Stai, prietenul Sandrei? Sandra ai prieten și nu mi-ai spus?
Sandra: E totul nou dar da am! Și îl iubesc mult de tot. Îi spun eu și mă prind de brațul lui Sehun.
Kai: Ma bucur sa aud asta! Sa va tina. Și tu Suho? Tot singur?
Suho: Eu sufăr din dragoste,ce ști tu! Spune Suho și incepe sa rada.
Kai: Da da!
Sandra: Avem multe de povestit. Hai in casa!
Haha... Nu v-ați fi așteptat să fi fost Kai din EXO! Hehe. Cplm... Am nevoie de somn! 😂😂
CITEȘTI
My dream about him
FanfictionEste nevoita sa se mute cu mama ei în Coreea unde viața îi se da peste cap când începe să viseze un băiat înalt și frumos. Ea se mută la un alt liceu împreună cu ceea mai buna prietena a ei, Yara! Află că băiatul care i-a apărut în vis este la liceu...