capitolul 5

87 7 0
                                    

   Nu-mi vine sa cred ce s-a întâmplat. Eu chiar m-am sărutat cu Sehun? DIN NOU? Oare ce înseamnă asta? Sunt împreună cu el? Doamne Sandra. Ești disperata! Poate el nu simte la fel. Dar dacă nu simțea la fel nu te sărută înapoi. Aishh...
Yara: Calmeaza-te!
Sandra: Poftim?
Yara: Calmeaza-te ca iar gândești cu voce tare.
Sandra: Ce??? Aishh ...
Yara: Stai liniștită, doar eu te-am auzit. Și Chanyeol.
Chanyeol: Sandra îl știu pe Sehun de atâta timp. Eu zic că el clar vrea sa fie cu tine. Are o sclipire in ochi când vorbește despre tine pe care nu am mai văzut-o de ceva timp.
Sandra: Da dar dacă ia venit fosta iubita înapoi,nu crezi că se va întâmpla ceva între ei?
Chanyeol: Intre Mia și Sehun. Niciodată! Sehun nu a placut-o niciodată. A fost obligat de taica-su sa fie cu ea. El nu a iubit-o niciodată pe Mia.
Yara: Asa că vorbește cu el. Dacă nu vrei sa vorbești tu cu el atunci ...
Chanyeol: Vorbesc eu cu el! Se baga Chanyeol. Fiind prietenul lui cel mai bun, zic și eu.
Sandra: Nu, o să vorbesc eu cu el. Așa e normal,zic și eu.

   Pregătită să mă duc spre el, mă întorc dar el deja era în spatele meu. Mă ia în brațe și mă sărută pe frunte.
Sehun: Prostuță mica. Normal că te plac! Spune Sehun uitandu-se drept în ochii mei.
Sandra: Stai, ai auzit tot?
Sehun: Da. Eram langa voi nu știu cum de nu m-ați văzut.
   Eu incep sa mă rușinez și să dau din picioare că un copil mic.
Sehun: Ce scumpă ești când te rușinezi. Îmi spune Sehun și mă ridică sus la el în brațe. Eu îmi înconjor picioarele în jurul lui pentru nu a cădea și mă țin cu mâinile de gâtul lui.
Sehun: Ești numai si numai a mea! Îmi spune Sehun și mă sărută ușor pe buze.
Yara: Hei! Sunt ceea mai buna prietena a ei.
Sehun: Sii a Yarei! E bine așa? O întreabă Sehun pe Yara.
Yara: Da. Mulțumesc! Răspunde Yara sarind la Chanyeol in brațe.

   Sehun mă lasă jos și mă ia de mana și mergem ușor spre școală.
   In fata noastra se izbește o persoana pe care speram sa nu o mai vad în viața mea. Ce caută el aici?
Sandra: Lucas! Ce faci aici? Îl întreb eu cu inima în dinți
Lucas: M-am transferat aici! Sa nu îmi zici că și tu ești la aceași scoala! Îmi spune Lucas cu un zâmbet de psihopat.
Yara: Ce rahat cauți aici? Intervine Yara tupeista.
Lucas: Nu ai auzit partea in care am zis că aici m-am transferat.
Sehun: Sunt puțin confuz, cine ești?
Yara: Lucas este fostul iubit al Sandrei din Canada.
   Tremur toată. Nu mă așteptam să îl reintalnesc  pe Lucas. De ce fix acum? O să îmi facă numai probleme, așa cum îmi făcea și în partea cealaltă.
Sehun: Ca sa vezi. Eu sunt Sehun, actualul iubit al Sandrei. Îi întinde Sehun mana.
   Lucas se schimba la fata. La fel și eu.  Mă înroșesc toată când aud că a zis Actualul iubit. Deci eu chiar sunt împreună cu Sehun? Wow... Insfarsit cineva care nu îmi va face ceea ce mi-a făcut Lucas.
Lucas: Încântat! Îi dă mana lui Sehun și se uită pervers la mine. Eu trebuie sa merg la secretariat. Ne mai vedem Sandra! Îmi face cu mana și îmi aruncă iar privirea aia de psihopat.
  
   Mă întorc repede spre Sehun și îl strâng în brațe și îmi dau drumul la lacrimi. Incerc din tot sufletul sa mă calmez dar nu reușesc! Lacrimile îmi curg ca și cum ar fi doua cascade.
Sehun: Hei calmeaza-te! Nu vei pati nimic. Dacă pune mana pe tine îl omor. Îți promit. Îmi spune Sehun aplecandu-se spre mine și stergandu-mi lacrimile.
Yara: Privește partea buna. Dacă e să îți facă ceva, te vei putea duce la politie! Politia din Coreea e mult mai activă decât ceea din Canada. Ști bine.
Chanyeol: Nu cred că o ajuta. Stai liniștită Sandra, nu vei patii nimic. Ne ai pe noi!
Sandra: Mersi mult de tot. Dar știu de ce este în stare.
Sehun: Numai sa încerce ceva. E mort dacă încearcă ceva. De acum înainte vin și te iau de acasă și de duc la școală. Și invers.
Sandra: Mersi Sehun! Îi spun eu și îl strâng din nou în brațe. Hai sa mergem la ore.
   Intrăm in școală încercând să ne calmăm, mai ales eu. Tot ce mă rog acum este sa nu picam în aceași clasa.
   Prima ora, adică a treia ora, avem desen. Măcar la desen mă pot calma.
   Îmi scot blocul de desen din vestiar și merg spre clasa împreună cu Sehun,Yara SI Chanyeol. In fata clasei era o vază și un măr, ceea ce îmi dădea de înțeles ca azi facem natura statica.
   In clasa intra profesoara urmată de doamna director.
Profesoara: Copii doamna directoare are ceva sa vă spună.
Directoarea: Buna ziua copii. Am vrut sa va anunț faptul că anul acesta după cum ați observat aveți multi colegi noi in aceasta clasă. Astăzi, va mai aduc unul. Te rog frumos sa intri, Lucas.
   Când aud numele "Lucas" inima mi se oprește și parcă nu mai pot respira. Îl văd pe Lucas cum intră în clasa cu un zâmbet timid pe fata dar totuși suspicios.
Profesoara: Copii acesta este noul vostru coleg. Numele lui este Lucas și a fost transferat aici tocmai din Canada. Așa că vă rog să vă purtați frumos cu el.
   Directoarea iese din clasa spunandu-ne succes la ore. Parcă mi se face rău când îl văd. Sehun,Yara și Chanyeol par sa îl observe pe Lucas care se pune aproape de mine.
   Încep să tremur toată și să mă panichez. Lucas observa asta și incepe sa rânjească la mine.
   Sehun și Chanyeol stau in spatele nostru. Mă întorc speriata spre Sehun iar el se uita urât către Lucas. Imi este și frica sa mă duc acasa. Sau sa mă uit spre el.
   Vine și pauza mult așteptată. Eu, Sehun,Yara și Chanyeol ieșim din clasa și ne îndreptăm spre curtea scolii.
Yara: Sandra calmeaza-te!
Sandra: CUM VREI SA MA CALMEZ? Ști bine ce îmi făcea jegul ăla. Nu mai pot Yara, de ce a venit fix aici?
Sehun: Gata calmeaza-te! Nu vei patii nimic. Îmi spune Sehun și mă ia în brațe.
Sandra: Mă duc până la baie.
Yara: Vin cu tine.
   Yara mă însoțește până la baie. Când ieșim suntem întâmpinate de nimeni altul decât, Lucas. Normal!
Sandra: Ce vrei ? De ce ai venit aici?
Lucas: Ți-am zis că nu o sa scapi de mine! Îmi era dor de tine. Îmi spune el începând sa mă atingă pe fata.
Yara: Ia mana de pe ea! Tipa Yara și îi dă peste mana.
   Lucas se repeda la ea și o împinge pe jos.
Sandra: Las-o in pace! Tip eu la el.
   Lucas se întoarce spre mine și mă apucă de mana tragandu-ma înapoi în baie. Trântește ușa blocand-o.
   Yara fuge repede spre Sehun și Chanyeol care spre norocul nostru veneau spre noi.
Yara: Veniți repede!
Chanyeol: Ce s-a întâmplat?
Yara: Lucas s-a inchis în baie cu Sandra.
   Sehun fuge cu ceea mai mare viteză spre Baia fetelor lovind cu toată forța ușă. Dădea cu picioarele,cu pumni și cu umeri dar nu se deschidea.
   Lucas incepe sa mă desprace brutal dandu-mi și palme cat timp o făcea. Eu tipam și dădeam din picioare și din  mâini implorandul sa mă lase în pace.
   Într-un final, Sehun sparge usa intrând repede in baie sărind pe Lucas și dandu-i pumni. Yara și Chanyeol mă scot din baie. Chanyeol se duce înapoi la Sehun încercând să îl despartă de Lucas.
Chanyeol: Sehun Lasa-l!
   Sehun se oprește din ai mai da pumni lui Lucas și vine spre mine luandu-ma în brațe și ne mai dandu-mi drumul.
Sehun: Ești bine? Ți-a făcut ceva? Îmi spune Sehun și incepe sa se uite la mine. Pe obrazul meu se afla o zgârietură care începea să se învinețească repede.
   Politia vine spre noi însoțită de directoare.
Directoarea: Copii ce s-a întâmplat aici? Spune directoarea venind spre mine și Sehun.
  
   După o oră foarte lunga în secția de politie dând declarați. Directoarea a înțeles situația și l-a exmatriculat pe Lucas iar acum, Lucas s-a ales doar cu un dosar penal pentru hartuire. Doar atât? Pe bune! După atâta timp și după tot ce s-a întâmplat astăzi, se alege doar cu un dosar penal? Serios!

   Sehun,Yara și Chanyeol mă duc acasă urmând să rămână și ei la mine.
   Acasă eram așteptată de Suho care vine îngrijorat spre mine și mă ia în brațe!
Suho: Doamne ești bine? Ți-a făcut ceva?
Sandra: Sunt bine. Unde e mama?
Suho: Pai...
Sandra: Pai ce? Sa nu îmi spui că nici acum nu e acasa.
Suho: Mama s-a întors în Canada de urgență.
Sandra: Deci sa înțeleg că este mai importanta munca decât copii ei. Ha... Ce tare ce pot sa spun!  Îi răspund eu lui Suho urcând repede la mine in camera și aruncandu-ma in pat începând sa plâng.
   Sehun a urcat după mine împreună cu Suho,Yara SI Chanyeol.
Sehun: Calmeaza-te. Totul e ok. Poate chiar are ceva important de făcut. Îmi spune Sehun strangudu-ma la el în brațe.
Sandra: Mereu are ceva mai bun de făcut decât să se ocupe de copii ei.
   Telefonul meu îmi vribraie. Yara îl ia din pat uitandu-se la ce am primit. Era un mesaj de la directoare.
Yara: Sandra, e un mesaj de la directoare.
Chanyeol: Ce spune?
Sandra: Da, ce a zis?
Yara: A zis așa "Sandra, te poți calma acum. S-au găsit dovezi împotriva lui Lucas legat de hartuirea ta in tot acest timp. Aparent a mai hărțuit și alte persoane. Mâine se va deschide un proces în care se va declara daca va fi închis sau nu. Dacă va fi închis, o să fie trimis înapoi în Canada și arestat pentru cel puțin 9 ani."
Sandra: PE BUNE?
Yara: Da! Uite. Îmi spune Yara dandu-mi telefonul.

   Yara avea dreptate. Nu-mi vine sa cred! Insfarsit pot respira liniștită. Și toate astea într-o zi.
Suho: Doamne ce bine. Dacă îl mai vad odată pe jegul ăla îl calc in picioare. Sehun, îți mulțumesc mult că ai avut grija de Sandra. Dacă nu erai tu acolo,nu știu ce pătea.
Sehun: N-ai pentru ce Suho. Vreau sa ști totuși ceva!
Suho: Da știu că sunteți împreună.
Sandra: De unde ști?
Suho: 1 E evident, 2 Știai că vorbești cat timp dormi? Îmi spune Suho și incepe sa rada.
Sandra: yaya... Și de ce asculți ce zic eu cat timp dorm?
Suho: Așa... De curiozitate. Îmi spune Suho luandu-ma în brațe. Te iubesc fraier-o! Normal că ascult ce zici. Ești sora mea mai mica! Mă interesezi.
Sehun,Yara și Chanyeol in cor: AWW.. Ce drăguț!
Suho: Dada, gata cu drăgălășenia asta. Important e că ești bine. Iar voi, dacă vreți puteți rămâne aici peste noapte. Mâine e sâmbătă așa că puteți rămâne fără nici o problema.

Sper că va plăcut acest capitol. Am stat mult sa îl scriu, mai ales că acest capitol este cel mai lung dintre toate. Sper din tot sufletul că va place! Ceaw🌸❣️😂🤪😍❤️✨

My dream about him Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum