capitolul 4

105 6 0
                                    

   Sandra POV

   Imi deschid usor ochii si il vad pe Sehun si Yara dormind langa mine in pat. Au ramas aici peste noapte? Nu stiu, nu-mi amintesc prea bine. 

Sandra: Treziti-va! Avem scoala, tip eu trezindu-i pe amandoi.

Yara: Ok gata sunt treaza. Yara se ridica si incepe sa tipe cand il vede pe Sehun. 

Sehun: De ce tipi? intreaba Sehun trezindu-se

Yara: Ai ramas aici peste noapte?

Sandra: Aparent. Aish... ne-am uitat la un film aseara si am adormit toti aici. Mare lucru

Yara: Nu vreau iar la scoala. Ofteaza Yara

Sandra: Cine vrea? Oricum nu avem de ales. 

Sehun: Am avut pijamale la mine? intreaba Sehun confuz 

Sandra: Nu, i-am cerut eu lui Suho sa iti dea ceva de schimb. In fine, haideti in jumatate de ora trebuie sa fim la scoala. 

   Yara si Sehun se schimba repede eu doar luandu-mi un hanorac galben larg si o pereche de blugi albastri. Sehun isi ia hainele pe care le-a avut si ieri pe el. Adica niste blugi albastri rupti si un tricou negru simplu. Yara imi cotrobaie prin dulap incercand sa gaseasca ceva ce sa poarte. Intr-un final isi alege niste blugi negri si un tricou alb simplu.

 Intr-un final isi alege niste blugi negri si un tricou alb simplu

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

   Iesim din casa la si fara 27. Sa speram ca nu intarziem. Pana la scoala alergam deoarece nu vine nici un autobuz si nu are rost sa il asteptam deoarece nu ii stim programul. 

   Facem o mica pauza deoarece am alergat 3 kilometri fara oprire. Imi ridic putin capul si vad ca in fata noastra este scoala. Si este si fara 10. Am ajuns la timp. Inainte sa intram in scoala portarul se aproprie usor de noi.

Portarul: Copii astazi nu faceti primele doua ore,nimeni nu le face.

Sandra: De ce?

Portarul: Trebuie aerisita scoala dupa curatarea ei.

Yara: A.. Ok! Multumim ca ne-ati informat.

   Super, am alergat intr-un suflet pana aici si acum nu facem nici macar primele doua ore. Macar avem timp sa ne plimbam sau sa mergem sa mancam undeva.

Sehun: Ce ziceti sa mergem intr-un parc? Pana la urma nu facem primele doua ore asa ca avem timp sa ne plimbam.

Sandra: Mie imi suna bine, si eu ma gandeam sa mergem sa ne plimbam pe undeva. 

   In spatele lui Sehun apare Chanyeol care ii ciufuleste parul.

Chanyeol: Ce faceti?

Sehun: Uite bine ne gandeam sa mergem sa ne plimbam. Vrei sa vi si tu?

Chanyeol: Sigur, asta daca nu le deranjeaza nici pe fete.

Sandra:  Eu nu am nimic impotriva.

Yara: Nici eu. Deci poti sa vi. 

   Sehun ne ghideaza intru-un parc aproape de scoala. E foarte frumos. Foarte multi copaci si flori. Exact cum imi place. Nu e poluat, nu e nici atat de multa lume, e perfect. 

   Vin si niste scari care duc catre un lac. Din neatentie,calc stramb si ma impiedic. Sehun ma prinde de talie si ma ridica in bratele lui uitandu-se ba la ochi mei ba la buzele mele. Bine inteles ca eu inrosesc ca o capsuna si ma intimidez facand acelasi lucru. Sehun ma lasa jos si imi ciufuleste usor parul. 

Sehun: Ce draguta esti cand te inrosesti. 

Yara si Chanyeol observa scena si rad amandoi subtil dar nu destul de subtil incat sa nu ii aud.

Sandra: Voi de ce radeti? Intreb eu nervoasa. 

Yara: A nimic. Spune Yara continuand ca chicoteasca. 

   Dupa ce coboram acele scari cumplite, ajungem insfarsit la lac unde erau doua alei si mai multe banci langa care se aflau flori. 

   Yara se aproprie de urechea lui Chanyeol si ii sopteste ceva. Aish... Urasc cand face asta. 

Yara: Eu ma duc putin pana la cofetarie sa cumpar ceva de mancat. Vreti ceva?

Sandra: Tu sti foarte bine ce sa imi iei asa ca nu mai e cazul sa ma intrebi.

Yara: OK,Sehun tu vrei ceva?

Sehun: Da, un covrig daca gasesti. 

Yara: Ok. Chanyeol,hai cu mine. e

   Chanyeol se duce dupa ea facandu-ne cu mana in spate. 

Sehun: Hai sa stam jos pe banca pana vin ei. 

Sandra: OK. ii spun eu urmadul catre o banca langa lac. Si... tu ai mai avut relati pana acum? De ce l-ai intrebat asta Sandra? De ce?

Sehun: Serioase? Nu. Pana acum aproape toate m-au inselat sau mau lasat.

Sandra: A... Si cate relati ai avut? De ce continui cu intrebarile astea Sandra?

 Sehun: Trei. Dar tu? ai mai avut relati? 

Sandra: Din nefericire, da! Mi-a mancat 2 ani din viata in care eram obligata sa fiu cu el deoarece imi spunea ca sunt numai a lui, ca daca nu fac ce imi spune ma omoara. Odata ma lovit si mi-a zis ca daca ma despart de el imi omoara toti prieteni si toata familia. Dupa ce termin propozitia, lacrimile isi fac aparitia pe obraji mei.

Sehun: Hei, nu plange. Acum totul e bine. Nu o sa patesti nimic cat sunt eu langa tine. Si nici nimeni altcineva. Imi spune Sehun stergandu-mi lacrimile si luandu-ma in brate. 

Sandra: Mersi pentru ieri. Daca nu apareai tu, nu stiu la ce se putea ajunge.

Sehun: N-ai pentru ce. Imi spune el uitandu-se in ochi mei si zambind. 

   Eu ii raspund la zambet aruncadui un alt zambet. Imi iau ghiozdanul si scot doua tigari si i le flutur in fata

Sandra: Astea sunt ultimile tigari pe care le am. Dupa astea ne lasam serios de fumat. Deci vrei una?

Sehun: Bine. Dar dupa astea chiar ne lasam. 

   Scot brigheta din ghiozdan si o intind catre Sehun. Dupa ce isi aprinde tigara mi-o da inapoi si mi-o aprind si eu pe a mea. Din neatentia mea minunata, imi ating din greseala mana stanga de tigara arzandu-ma. 

Sandra:  Aishhh.... Mai proasta de atat pot fi?

Sehun: Nu esti proasta,esti doar neatenta. Da-mi mana. Imi spune Sehun luandu-mi mana in mana lui si stergand sangele care era langa arsura cu un servetel. Gata,o sa iti treaca acum. Zice el dupa ce imi da un mic pupic in zona rani. 

   Eu si Sehun facem contact vizual uitandu-ne adanc unul catre altul. DOAMNE CE OCHI ARE, CINEVA SA MA OMOARE!  Sehun imi ia fata in mainile lui si imi saruta fruntea. Sehun se uita iar lung la mine. Intr-o fractiune de secunda,buzele mele erau lipite de alelui intr-un sarut dulce si lung. 

Yara si Chanyeol: UUUUUUUU... Va lasam singuri putin si deja va faceti de cap. Continua Chanyeol. 

   Eu ma rusinez ( ca de obicei ) si imi pun capul pe pieptul lui Sehun.

Sehun: Capsunica mica si rusinoasa. Spune Sehun razand si luandu-ma in brate. Ati cumparat ceva? Intreaba Sehun.

Chanyeol: Da am cumparat ce ne-ati cerut,am mai luat si altceva pe langa. A si ce crezi, ne-am intalnit cu tarfa aia de Mia.

Sehun: S-a intors?

Chanyeol: Se pare ca da!

Sandra si Yara: Cine e Mia?

Sehun: Fosta mea iubita care ma tot baga in probleme. Nu inteleg ce cauta aici, ar fi trebuit sa fie in Japonia unde ii este locul.

Sandra: Este din Japonia?

Sehun: Nu. Este tot din Coreea dar acolo sta de vreo 5 ani. Bine,asta pana anul trecut. 

My dream about him Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum