Îmi deschid ușor ochii. Încă eram in salonul de la spital. Sehun,Suho,Chanyeol,Kai și Yara erau langa mine. Ma ridic în șezut și mă frec la ochi.
Sandra: Cat este ceasul?
Sehun: Este 9 dimineață. Îmi spune Sehun tinundu-ma de mana.
Sandra: Ce s-a intamplat cu Lucas? Ce caută iar aici?
Suho: De data asta este la politie sigur. Nu cred că i-au mai dat drumul și acum. Dacă vrei putem pleca acasă.
Suho: Doctorul a zis că după ce te trezești putem sa te luam înapoi acasă.
Sandra: Ok... Atunci hai!Într-o oră ajungem cu toți acasă. Chanyeol merge acasă, iar Yara și Sehun rămân cu mine.
Sandra: Ok,acum. Sehun, vreau să știu ce s-a întâmplat între tine și fata aia.
Sehun: Sandra.... Când am fost la baie împreună cu Yara, nu ma așteptam să mă întâlnesc cu ea. Am ieșit de la baie și m-am întâlnit cu ea. A început să se dea la mine și m-a sarutat. Atunci Yara a ieșit din baie și a văzut că mă sărută și a interpretat că eu o sărutăm. Sandra, Yara, nu eu am inceput asta. Va rog sa mă credeți.
Yara: La cum te știu eu pe tine cu fetele nu prea ar trebuii sa am încredere în tine. Dar o fac pentru Sandra.
Sandra: Te cred pe cuvânt, Sehun. Dar nu vreau sa se mai repete. Ii spun eu și îl i-au in brațe.Suho și Kai își fac apariția la mine in camera cu un zâmbet foarte larg.
Sandra: Ce e?
Suho: Am două vești. Prima. Mama va rămâne o perioada in Canada. A doua. Kai va sta la noi!
Sandra: POFTIM?? Cum??? Zic eu sărind din pat.
Kai: Având in vedere că nu pot sta non stop pe capul Yarei, i-am zis lui Suho și m-a întrebat dacă vreau sa stau la voi.
Suho: Da! Mama e de acord. Chiar mă bucur că o să stea la noi.
Sandra: Ok, știu că nu ești Gay dar încetează să te comporți ca unul. Incepi sa mă sperii. Ii spun eu și râd.
Suho: Apropo, în seara asta ies pe afara.
Sandra: Unde și cu cine?
Suho: Cu o fata....
Toți in cor: UUUUUUUU!!!!!!!!!
Sandra: Cum așa?
Suho: îmi place de mult timp de ea și am avut tupeul Intr-un final sa o invit in oraș.
Kai: Cine e? Cum o cheamă? E frumoasa?
Suho: o colega de la facultate, o cheamă Miriam, si da, e frumoasa.
Sandra: Mă bucur sa aud că fratele meu insfarsit își face de cap ! Bravo!După vreo 2 ore din al pregătii pe Suho pentru întâlnire, iese Intr un final pe ușă. Mă bucur pentru el. Sper doar sa nu îl rănească
Noi am rămas singuri acasă. Coboram jos în sufragerie și deschidem televizorul.
Sandra: La ce film ne uitam?
Kai: Unul de groaza
Yara: Unul de acțiune
Sehun: SF....?
Sandra: De groaza sa fie atunci!După jumătate de oră, ( adică după jumătate din film ) bate cineva la ușă. Ne uitam toți către ușă și ne intrebam cine o fi la ora asta! ( La 12 noaptea mai precis )
Sehun: Mă duc eu. Cine știe ce psihopat este la ușă. Spune el și rade.
Sehun se uită pe vizor dar nu își dă seama cine este așa că deschide ușa.Sehun POV
Deschid ușa sperând că nu este cine cred eu că este. Spre surprinderea mea, chiar este cine speram sa nu fie. Este Mia! Ce dracu caută aici la ora asta? Și de unde știe unde sta Sandra?
Sehun: Ce vrei? Ce cauți aici?
Mia: Te caut pe tine. Sper că nu te deranjez.
Sehun: Cum pana mea știai unde sta Sandra? Și cel mai important de unde ști.. mă opresc când îi aud vocea lui Suho.
Suho: Salut, cine ești?
Sehun: Mia, fosta mea iubita.
Suho: Aha, înțeleg. Da... Va trebuii sa pleci daca nu vrei sa iasă urât. Ori pleci de buna voie ori....
Mia: Ori ce? Mă bati? Hai sa te vad.
Sandra: Băieți,cine e la ușă..... Tu ce cauți aici? De unde ști unde stau?
Mia: Draga mea, stiu multe chestii.
Sandra: Mai puțin unde îți este casa. Te rog sa pleci.
Mia: Nu am venit aici să vorbesc cu tine. Am venit pentru Sehun.
Sehun: Ce vrei sa îmi spui mie ii spui și ei.
Mia: Oppppaaa!! Tu chiar vrei să audă arătura asta ceea ce vorbim noi?? Spune Mia și îi atinge brațul.
Sandra: Ia mana de pe el daca vrei sa o mai ai.
Mia: Deci? Mori și tu 5 minute daca vorbesc cu el? Promit că nu îi fac nimic.
Sandra: Bine! Stau la ușă sa îți fie clar. Ii spune Sandra și îl trage pe Suho înapoi în casă.Sandra închide ușa și mă lasă să vorbesc cu târfa asta. Ce mai vrea de la mine? Mi-a făcut destul probleme.
Sehun: Zi ce vrei!
Mia: Pe tine!
Sehun: Da...n-ai sa vezi. Ii spun eu și dau sa mă întorc în casă dar mă oprește
Mia: stai Oppaaa. Nu asta am vrut sa vorbim.
Sehun: Nu îmi mai spune așa, ce vrei?
Mia: Am nevoie sa mă ajuți să car niste mobila la mine acasă.
Sehun: De ce eu?
Mia: Oh hai!! Esti singurul în care am încredere de aici. Plus ești și singurul care îmi convine. Îmi spune ea și da sa mă sărute dar mă feresc.
Sehun: Jur că o să îți dau o palmă daca mai încerci odată să faci asta.
Sandra: A expirat timpul! Pleacă! Spune ea deschizând nervos ușă.
Mia: Nu am terminat. Chiar așa de rău de deranjează! Disperat-o!
Sandra: EU SUNT DISPERATA AICI? Tipa ea si iese din casă.
Mia: Nu te vezi! Mă mir cum Sehun poate sa fie cu una că tine.
Sandra: Eu mă mir cum Sehun a putut să si-o tragă cu o târfă ca tine! Îi răspunde Sandra nervos. Mia încearcă să îi dea o palmă dar Suho intervine și îi oprește mana.
Suho: Sa nu îndrăznești să dai in sormea.
Mia: Tu de ce dracu te bagi?
Suho: Draga mea. Sunt cel mai mare de aici. Și cel mai înțelegător dar, când vine vorba de sora mea, sunt in stare sa și omor pe cineva. Spune-i lui Sehun ce ai sa îi spui și pleacă. Altfel chem poliția,și iese urât. Spune el aruncadu-i mana înapoi spre ea și intrând în casă.
Mia: Sa nu îndrăznești să mai vorbești cu mine așa copila!
Sandra: Pe cine faci tu mă copila târfă nenorocita. Mia o împinge pe jos puternic.
Sandra: Nu ai vrut sa faci asta! Spune Sandra ridicandu-se rapid de pe jos dandu-i o palmă puternic. In acest moment pleci de pe proprietatea mea și nu te mai întorci aici vreodată. Daca te mai prind aici te calc in picioare.
Mia: Pentru o taranca,ești destul de tupeista cu oameni mai importanți decât tine.
Sandra: Futuți.... Se oprește Sandra când o trag spre mine.
Sehun: Acum că ai făcut tamtam,poți să pleci. Și pentru mobila, sunați amanții si vezi care e disponibil. Îi răspund intrând în casă.Sandra POV
Ce pana mea voia aia de la el?? E nebuna? Daca o mai prind odată pe aici jur că o calc in picioare. Mă împingi tu pe mine. Numai sa te prind că te chelesc.
Mă duc pe terasa din spate și îmi aprind o țigară. Sehun vine după mine și mă ia in brațe cu ochii în lacrimi.
Sehun: Îmi pare rău că trebuie să înduri asta. E numai vina mea.
Sandra: Nu e vina ta. Este ok. Nu mai plânge îi spun eu stergandu-i lacrimile. Ce emotiv ești tu.
Sehun: Da...sti bine că sunt. Îmi spune el luandu-mi mana in a lui.
Sandra: Ahhhh.... Ce ustura. Mă uit eu la mana și văd că este o zgârietură destul de urâtă.
Sehun: Doamne! Stai aici, mă duc să aduc plasturi și ceva cu ce sa îți curat rana.Sehun se întoarce cu betadina, niste comprese și plasturi.
Sper din tot sufletul ca Mia aia sa nu ne facă probleme. Dar eu tot mă întreb de unde știe ea unde stau.Sandra: Sehun, de unde știe Mia unde stau?
Sehun: Mia are tot felul de oameni și asistenți care o ajuta sa afle chestii. Probabil a pus pe cineva să afle. Dar stai liniștită. Nu îți va face nici un râu. Atât îi trebuie. Îmi spune Sehun și mă sărută încet.Sper că va place și acest capitol. Sorry daca sunt greseli. Am corectat tot ce am văzut că este scris greșit. Anyway, sper sa pot Pune urmatorul capitol până duminică. Good night!!😂😂💕😜🌸🍥✨
CITEȘTI
My dream about him
FanfictionEste nevoita sa se mute cu mama ei în Coreea unde viața îi se da peste cap când începe să viseze un băiat înalt și frumos. Ea se mută la un alt liceu împreună cu ceea mai buna prietena a ei, Yara! Află că băiatul care i-a apărut în vis este la liceu...