"Dünya üzerinde zaten GD ya da CL sevmeyen var mı? Başka bir şey sor, yabancılardan olabilir."
Elini çenesinin altına koyup, işaret parmağıyla çenesine vururken düşünüyordu ve garip sesler çıkarıyordu.
Kim Namjoon'un da çok normal olmadığını zaten biliyor, tüm apartman da bundan yakınıyordu.
Gecenin köründe açtığı şarkılar, bazen sarhoş bir şekilde gelmesi, cama çıkıp çığlık atmasıyla; nasıl hala ev sahibi onu atmamıştı büyük merak konusuydu.
Aynılarını ben yapsam, hem ailesiz hem de evsiz kalırdım.
Tek kaldırarak sorarcasına bana baktı. "Kanye West?"
Gülümsedim.
"Uh, good morning,Wake up, Mr. West, Mr. West, Mr. Fresh"
Gülerek hemen o da rap yapmaya başladı.
"Mr. by-his-self-he-so-impressed
I mean, damn, did you even see the test you got D's motherfucker, D's, Rosie Perez
and yes, barely pass
any and every class
lookin' at every ass
cheated on every test
iguess this is my dissertation
homie, this shit is basic
welcome to graduation"Haklıydım, yaptığı rap uzun süre sıkılmadan dinlenirdi; sesi oldukça hoştu.
Elini havaya kaldırıp beşlik çakmam için işaret etti ve bir yandan bağırdı,"Sen bu işi biliyorsun kızım."
Telefonumun ekranında annemin adını görünce, hemen açtım ve kulağıma götürdüm. Annem fazlasıyla endişelenmişti ve çok hızlı konuşuyordu. Yine de arada seçtiğim kelimeler ve az miktarda anladığım cümlelerden, tüm gece burada olduğumuzu çıkarmıştım.
Hava çok kötüleşmiş ve kar bastırmış, bu yüzden de yollar kapalıymış ve hiç kimse bizi kurtarmak için gelemezmiş.
Ilerleyen dakikalarda asansörün içi daha da soğumaya başladığında ne yapacağımız hakkında hiçbir fikrim yoktu.
Yine de onunla konuşmaya devam etmek istiyordum.
"İkinci durağa hoş geldiniz Kim Namjoon, filmler."