2016.07.24.

431 7 0
                                    

A nevem Lotta.
Idén végeztem az általános iskolával, kezdhetem a középsulit! Kereskedelemre jelentkeztem, reméltem, hogy jó lesz. Mellesleg, ma van a szülinapom!! A nővéremmel, Liloval, meg a közös barátainkkal együtt ünnepeltük a 15. szülinapomat.
Nagyon jó volt, ott volt Daisy, a legjobb barátom, aki amúgy Lilo barátnője (igen, a nővérem leszbikus).
Egész este buliztunk, úgy volt, hogy Daisynél alszunk, de közbejött egy-két dolog. Találkoztam Leslie-vel, ő 21 éves, zenész srác. Nagyon jól elbeszélgettünk, táncoltunk (tegyük azért hozzá, engem nagyon nehéz megtáncoltatni, kell hozzá innom egy keveset).
Megkért minket, Daisyt, Lilot és engem, hogy menjünk el hozzá. Boroztunk nála, beszélgettünk. Én a sokadik pohár bor után kifeküdtem az ágyán, Lilo és Daisy elvoltak kettesben. Laslie fölém hajolt, és megállapította, hogy milyen szép vagyok. Zavarba jöttem, mint állat, próbáltam kimászni alóla. Ő szerencsére megkönyörült rajtam és hagyta, hogy felüljek. Nem nagyon beszélgettünk, inkább kínos csendben ültünk egymás mellett. Hajnal 4 körül eszünkbe jutott, hogy vissza kéne menni Daisyékhez, úgyhogy összeszedtük magunkat és elbúcsúztunk.
Mire oda értünk, éreztük, hogy hulla fáradtak vagyunk, kidőltünk és 5 perc múlva már aludtunk is.

Kedves naplóm...Onde histórias criam vida. Descubra agora