Bennel minden annyira jó!
Ki merem jelenteni, ő az első szerelmem!
Mivel messze lakunk egymástól, sose voltunk még egymásnál, így soha nem is történt köztünk csóknál több.
Minden találkozást annyira várok, mintha az első lenne.
Sajnos legtöbbször csak messengeren beszélünk, ott többet tudok mondani...
Élőben valahogy más, alig jön ki pár szó a torkomon, mindenen csak nevetgélek, mint egy buta liba.
Na, de minden kapcsolatnak vannak hibái, ennek is voltak.
Meg hát vége is.
Kiderült, hogy hallott rólam valamit, ami nagy valószínűséggel meg sem történt, és szakított velem.
Egy hónap múlva összejöttem egy fiúval, Keve-vel. Nagyon aranyos volt velem, teljesen belém szeretett.
Sajnos közben sikerült megbuknom matekból, úgyhogy anya átiratott egy másik suliba, ahol vendéglátásra jelentkeztem (újra 9. juhuuu).
Keve sokszor felhívott, vele nagyon jól éreztem magam, rengeteget beszéltünk mindenről. De mivel máshova kell majd járnom, tudom, hogy ez a kapcsolat halálra van ítélve.
Szakítani akartam vele (messengeren keresztül), de nem tudtam, hogy kezdjek neki. Megkértem Lilot, hogy szakítson vele helyettem.
Oh, tényleg, közben Lilonak is új kapcsolata lett. Daisyvel így is sokat beszéltünk mindketten, mondjuk az elején nehéz volt mindkettőjük mellett lenni, de sikerült.
Aztán sajnos Daisyvel egyre kevesebbet beszéltünk, neki szinte mindenki a legjobb barátja lett, engem ez rosszul érintett.
De legalább Lilo boldog volt Riannal, szerencsére én is jól kijöttem vele.
Éés itt a nyár!