Kedves naplóm!
Mit is mondjak... ez egy zűrös év volt.
Remélem, jövőre nyugisabb lesz.
De most bepótolom a lemaradást.
Szóval, tavaly szeptemberben elkezdtem az új sulit.
Rian is oda járt, eleinte vele mentem minden reggel. Az osztálytársaimmal nem nagyon beszélgettem, néha váltottam Fatima-val és Adammal néhány szót, de szünetekben is inkább Riannal voltam, ja és Doryval. (Dory Rian egy régijóbarátja, kedves lány, csak kicsit sokat hazudozik).
Megismertem egy fiút, illetve annyira nem is ismertem meg, mivel nem nagyon beszélgettünk, inkább csak söröztünk meg...khm, ja.
Nem tartott sokáig, 2 hónapig, aztán megegyeztünk, hogy ennek semmi értelme, és szakítottunk.
Közben újra beszélni kezdtünk Bennel és megbeszéltük, hogy találkozunk. 2018.12.08-án meg is történt.
Nagyon jó volt újra látni, de persze ez is titokban történt.
12.28-án volt Robert szülinapja, amire mindkettőnket meghívott.
Ő ugye nem tudta, hogy már találkoztunk azóta, de nem is baj.
Nem szeretném megrontani a fiatalságot semmiképp sem, de ez itt az életem, tehát úgy vélem, nyugodtan leírhatom.
Életemben először ekiztem (pacsi,ha érted).
Olyan vidám voltam egész este, hogy az hihetetlen.
Na és Ben... Megcsókolt.
Pontosabban így történt: kint cigiztünk az erkélyen, csak mi ketten voltunk.
Egyszercsak oda lépett hozzám és megcsókolt.
Már épp beleéltem volna magam, amikor elhúzódott és megszólalt.
- Most ennyi, majd később is, nehogy Robert meglássa.
Bólintottam, és bementünk.
Lilonak egyből leírtam, nagyon örült neki.
Ezután egész este egy plüss brokkolival szaladgáltam, mindenkinek odaadtam, hogy szeressék, de kb 10 másodperc után vissza is vettem, hogy "jó, ennyi elég volt".
Amikor úgy döntöttünk, hogy ideje aludni, oda mentem Roberthez.
- Én szeretnék Bennel aludni.
- Biztos?
- Igen, biztos.
- Rendben, akkor aludj Bennel. Senki nem fog titeket zavarni.
- Köszönöm.Tehát Bennel aludtam, összebújva.
Csodás volt.
De reggel úgy ment el, mintha semmi sem történt volna este, én pedig teljesen elszomorodtam, csak azt vártam, hogy haza érjek és aludjak egy jót.
Egészen januárig alig beszéltünk, nagyon hiányzott, és nem tudtam, hogy mi a fene van.
Aztán találkoztunk.
2018.01.05-06.
Elmentem hozzá. Igazából nem terveztem, hogy nála kötök ki, csak így jött össze.
Ebből elég sok szar lett, anya a rendőrséggel kerestetett, meg ilyenek, hát na, mindenkivel történik ilyen. Vagy nem. Na mindegy.
Ezután sikerült egy egész jó és hosszú életű kapcsolatot összehoznunk.
Nyáron dolgoztam, találkozgattunk, néha ő jött hozzám, néha én hozzá, anya is megkedvelte, szóval tök jó volt, csak hát elcsesztem.
Először egy lánnyal, aztán mikor már majdnem újra jól voltunk, egy fiúval.
De így is sikerült 10 hónapig boldogítani az életét.