2016.07.30.

196 4 0
                                    

Kedves naplóm!
Tudom, nem írtam pár napja, de nem történt semmi érdekes az elmúlt napokban.
Ma viszont megyünk Liloval és Daisyvel a Hunter-be, és ott lesz Leslie is!! Be kell vallanom, kifejezetten tetszik. Még sosem volt barátom, sosem volt semmi senkivel, úgy érzem, készen állok az új dolgok kipróbálására.
Liloval és Daisyvel mindig jó bulizni, velük szabadnak érzem magam, meg hát teljesen feldob a jelenlétük. Imádom őket!
Óh, és Leslie. Egész este kerülget, meghív pár vadászra (tudjátok, boroskóla), táncol velem, megnevettet, próbál csocsózni tanítani.
A többiek kimentek cigizni, én is oda készülök, amikoris megjelenik mellettem Leslie. Váltunk pár szót, én közben a cigimet keresem. Leslie elindul kifelé, de valamiért megáll.
- Lotta!
A cigi már megvan, már csak a gyújtó kéne, sajnos a látásom nincs segítségemre, majdnem részeg vagyok, minden mozog kicsit.
- Igen?
Elindul felém, magához húz és megcsókol. Az első, ami eszembe jut, hogy na végre! A második, az ablak. A többiek lehet belátnak. Vége lett a csóknak, nem mondott semmit, csak elment a pulthoz. Én hagytam a fenébe a gyújtót, kiszaladtam a többiekhez, azaz Daisyhez. Látta rajtam, hogy történt valami.
- Láttatok valamit? - reménykedtem benne, hogy nem. De túl jól ismert, hogy lerendezze annyival, hogy nem.
- Kellett volna? - csillogott a szeme, sejtette, hogy mit nem látott.
- Öö, dehogy... - elpirultam, ezzel le is buktatva magam.
- Naa, mi volt?
- Izéé, hát... Leslie megcsókolt. - elnevettem magam, a többiek meg örültek ennek a hírnek.
Kijött Leslie, Daisy meg letámadta, hogy csókoljon meg előttük is.
Odajött, és megcsókolt.
Az este még soksok csók elcsattant, éés végül nála aludtam.
Nos, nem részletezném az éjszakát.
Másnap haza vitt, és kiderült, hogy együtt vagyunk.
Ennek persze örültem, de fura volt, hogy meg sem kérdezte, hogy leszek-e a barátnője, vagy valami ilyesmi...
Meg hát annyira nem ismertem, de végülis nem baj, úgy voltam vele, lesz időnk megismerni egymást.
Volt is. Egy hónap.
De nem lövöm le a poént.

Kedves naplóm...Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang