- TANITIM -

650 6 6
                                    

tanıtım✍

"Ge-gelme, gelme, lütfen gelme" haykırışlarımın bir işe yaramayacağı bariz. Ama yine de nefes nefese kalmış bedenim son bir çare haykırıyor yardım dilenişlerini.

Kalkıyorum düştüğüm yerden ve karanlık ormanın ortasında olabildiğine koşuyorum yeniden. Ay bile ışığını saklamış bu gece. Zifiri bir karanlığın ortasında haykırıyorum yeniden.

"Lütfen, ne olur gelme! Git! Git lütfen gelme"

Beni hiç duymuyormuş gibi elindeki silahı aşşağı doğru tutmuş benim var gücüme karşılık yavaş adımları ve uzun boyuna istinaden büyük adımları bana her an ulaşabilir hissiyatı veriyor. Göz yaşlarım burnumda ama akmıyor. Korku tüm şehvetiyle içimde kendine yol çizerken evime gitmek istiyorum. Bunu çok istiyorum ama bu imkansız.

Nefesim kesilmişti. Koşmaktan, korkudan...

Tanrım!

Yorulmuştum, hem de çok...

Adımlarım aciz bir kuş kadar ürkek, küçük bir çocuk kadar telaşlı. Kalbim, ah! ölümüne atıyor. Kaçacak bir yerim kalmadığı belli.

O an vazgeçiyorum...

Durdum! Aklım aksini iddia ederken son soluğumla durdum ve gözlerimi sıkıca yumup derin nefesler almaya başlarken ardımdan gelen kurumuş yaprakların üzerindeki adım sesleri yavaşladı.

Ve... kesildi!

Arkamda! Biliyorum... Şu an ölmem an meselesi... Bitmişti işte! Buraya kadardı...

Televizyonda her gün izlediğimiz kadına şiddet, çocuğa tecavüz, cinayet olayları nasıl da uzak gelirdi bize oysa ki.

Ama şimdi...

O, arkamda!

Ölümün sıcak nefesini ensemde hissediyorum...

"Bitti mi?" diyor gecenin karasına ilişkin sözlerindeki ürkünç imâyla.

'Biten şey benim hayatım' diyemiyorum...

Yaklaşıyor, yaklaşıyor. Ve...

Tanrım!

Hemen arkamda bedenini hissediyorum.

Bu... korkunç!

Gözlerim hala kapalı. Açamıyorum. Açsam sanki görüş alanım siyah geceye inat fazlaymış gibi kocaman açacağım gözlerimi ama olmuyor işte.

Üşüdüğümü bile unutuyorum o an.

Buz gibi geceye inat sıcak nefesi kulağımın hemen arkasında yer alırken yutkunup, sanki saatlerce nefessiz kalmışım gibi sesli bir şekilde hızla içime derin bir nefes çekmemi sağlayan o sözleri bırakıyor ortaya.

Pimi çekilmiş ecelimi!

"Hazır mısın?"


#tanıtım

Yazar: Gamze Nur Şaşmaz

İnstagram: gamzesasmaz_456
Twitter: Gamzesasmaz2

-ZİFİRİ- Karanlık (ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin