(Klavye hatasını veya yapılan küçük hatalar için üzgünüm)
Keyifli okumalar
Duyguları ile savaş içinde
Akşam saat on gibi, Jungkook ofisinde oturuyor ve düşünceli bir şekilde elinde kalemini döndürüyor. Dışardan sakin ve rahat görünse de, içinde bir savaş kopuyor resmen. Jungkook, şeytanırıyla kavga ediyor, içinde ki öfkeli duyguları pasifleştirmeye ve canavarlarla başa çıkmaya çalışıyor; adım adım ipleri ele almaya çalışıyor. Orada, yatağında, omega yatıyor. Birkaç saat önce, Suga Jungkook'un kollarında odaya çıkartı. Dikkatli bir şekilde, başka bir acı çektirmemek için dikkatlice, yataga yüz üstü yatırdı ve kişisel doktorunu çağırdı.
Jungkook, tilkiyi yataga nasıl hassasiyet ile yatırdığını hatırlayınca tekrar aynı duyguları yaşamaya başlıyor. Ayağı kalkıp hızlı adımlarla bara ulaşıyor ve ikinci bardak viskisini dolduruyor. Suga'yı yukarda bıraktığından beri neredeyse kesintisiz bir şekilde durmadan içiyor. Çünkü ayık kafası ile kendine doğru bir şey yaptığına inandırmak mümkün değil,hoş içkiyle de bir işe yaramıyor ama. Onunla ne halt ediyor? Neden her zamanki gibi adamlarının halletmesine izin vermedi? Onu sanki en değerli parçasıymış gibi elinde taşıdı. Sanki bunu yapması gerekiyordu. Sanki Jungkook'un içinde onu kontrol eden biri var. Bu kişi, doktor gelene kadar omeganın yanında oturup kendi elleri ile yaptığı şeyi izlemesini sağladı. Alfa parmaklarını ısırdığı yerin, kurumuş kanın üzerinde gezdirir ve daha fazla omeganın kokusuna dayanamadığı için yatak odasını terk ede. Jungkook pişman mı? Hayır. Tekrarlar mıydı? Hayır.
Ofiste geçirilen bu saatler boyunca, Yang Jungkook'u iki kez aradı ve ondan dairesine gelmesini istedi, ama alfa her zaman bir bahane buldu, neden bunu yapamıyor. Yang Son üç yıl boyunca, Jungkook'un kendisini ve Jimin'i güvendiği şehirdeki tek doktordur. Yaşlı beta, alfa ile rahat konuşmasına izin verilen sayılı kişiden biridir. Ve şimdi, Jungkook'un meşgul olduğunu söylemeysine rağmen, alfa daireye çıkmazsa, beta bir kilometre bile Jeon ailesine yaklaşmama sözü verdi. Jungkook isteksizce sandalyesinden kalkar ve asansöre doğru yürür.
Omeganın kokusu oturama odasından başlayarak yayılmıştı her yere. Jungkook yatak odasına gelip kapı eşiğinde durunca nefesini tutmak zorunda kalır. Suga onu bıraktığı gibi hâlâ karnının üstünde gözleri kapalı bir şekilde yatıyordu.Omega'nın sırtı, bol miktarda uygulanan merhemden dolayı parlıyordu ve Jungkook, kendine kızıyordu, dayanamayıp ona zarar verdiği için. Ama kahretsin, bütün bunlara rağmen, o çok güzel. Jungkook her şeyi boş verip onu böyle alabilir, baygın olsa bile. Arzu, yatağın yanına yaklaşınca doruk noktasına ulaşır, Jungkook, omega'yı yatağa nasıl bastırdığını, yüzünü yastığa gömüp nasıl çığlıklar içinde kaldığını görür, ki omega kesin çığlık atıp direnecektir. Bilinç altı Jungkook'un bir iki saat önce nasıl kırılgan bedene sert bir şekilde girip zevkin doruklarını yaşadığı ahududu kan tadının nasıl zevkle içtiği görüntüsünü aklına getirir.Tekrarlamak istiyor. Inlemele ve çığlıklarını dudaklarında yakalamak istiyor, bu acıdan olsa bile. Suga onu deli ediyor.
Jungkook'un kapının yanina geri gidip nefes alamayı denemesi gerek. Tilkinin böyle bir şeye dayanamayacağını biliyor, gelen zevkten sonra duyacağı pişmanlık daha fazla olacaktır. Omega'nın dersini aldığı ve alfanın istediği gibi uysal biri olacağını umuyor.
- Ona bir ağrı kesici verdim, ama daha kendine gelemiyor. Vücudunun stresle böyle mücadele ettiğini düşünüyorum, - Yang kavanozları ve tüpleri küçük çantasına toplar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ultraviolence/ Yoonkook
Action《Omegaverse》- değişik objeler ile seks - Ağır küfür - Şiddet - +99 Jeon Jungkook yanlız kurt. Beş bölgenin de en güçlüsü, korkusuz ve herkes için Tehlike saçan tek kişi. Min Yoongi küçük bir hayali olan genç ve karanlığa batan yolu. . Çeviri yazar...