26

516 42 67
                                    





Sabahın beşi. Jungkook partiye geri dönmedi, her şeyi Jimin'e attı, alfanın kendisi merkezdeki barda oturuyor ve bir şişe viski boşalttı. Jungkook hiçbir şey görmüyor ya da duymuyor, sadece içiyor ve bilincinin sonsuz iplerinde kayboluyor. Yang her şeyi itiraf etti - Yoongi hamile, çocuğunu taşıyor. Muhtemelen Yang'dan geriye hiçbir şey kalmamıştı - Jungkook onu diğer köpeklerine beslemesini emretti. Sadece Min Yoongi için böyle bir şey affedilebilir, geri kalanının şansı yok.

Son saatler boyunca Jeon'un kafası düşüncelerle parçalandı. Çocuk hiç düşünmemişti, bu kadar çabuk çocuk sahibi olacağını düşünmedi ve dahası çocuk isteyeceğini de düşünmedi. Jungkook çocukluğundan nefret ediyor, onu hafızasına gömüyor ve hatırlamıyor. Ama derinlerde, her zaman sahip olmadığı her şeyi birine vermek istedi. Belki bir aile kuramayacak, ama şimdi Jeonun fazla çalışarak kazandığı her şeyi vereceği, hiçbir şeye ihtiyacı olmayacak ve açlığın ne olduğunu bilmeyecek olan bir varisi olacak. Jungkook izin vermez. Kim omega, alfa veya beta olursa olsun, Jungkook'un bir oğlu olacak.

Jungkook şimdi ona doğum günü için en büyük hediyeyi Yoongi'nin verdiğini fark etti. Omeganın onu kandırmış ve aldatmış olabilir, ama ona bir varis verecek ve Jungkook bu çocuğu istiyor. Son birkaç saat içinde çeşitli duygular fırtınası yaşadı acı aldatılmaktan, mutlak mutluluğa. Bir oğlu olacak. Tilkiden. Alfanın dudaklarına hafif bir gülümseme dokunur ve şişeyi boşalttıktan sonra ayağa kalkar

Yoongi şafağa kadar mışıl mışıl uyuyor, yatakta başka bir vücudun ağırlığı altında sarkmasaydı daha da fazla uyurdu. Min uyanır, uykulu uykulu gerinir ve gözlerini Jungkook ile yüzleşmek için açar. Yoongi köpek kulübesinden sağ çıktı ama alfadan duymak üzere olduğu her şeyden kurtulabilecek mi?

Jungkook Omega'nın bluzunu göğsüne kadar kaldırdı ve elini zaten fark edilen karnına koydu. Yoongi zar zor nefes alıyor, elini izliyor, ne bekleyeceğini bilemiyor. Alfanın incineceğinden ve bunun da çocuğa zarar vereceğinden korkar.

- "Bana kaç kez yalan söyledin.." dedi Jeon yorgun bir şekilde. "Ne yapıyorsun sen... Neden bu kadar sustun, neredeyse çocuğumu köpeklere yediriyordum. Sen nasıl bir omegasın?

- "Bunu, çocuk yüzünden fikrini değiştireceğin için değil, suçlu olduğumu düşünerek söyledim. Kürtaj için kaydoldum ama zamanım olmadı. Bu yükü tek başıma taşımaktan yoruldum," dedi Min sessizce.

- Kürtaj mı? Alfa kıkırdar. "Bu yaptığın son şey olurdu.

- "Öğrendiğinde beni zaten kürtaj için göndereceğini düşünmüştüm.

- "Bundan sonra düşünmeni yasaklıyorum. Bu çocuğu bana sen doğuracaksın. Bu çocuğu istiyorum ve kafasından bir saç teli bile düşse, Bu şehri cehenneme kadar yakarım. Emin olabilirsin, - alfanın sözlerindeki gizli tehdit Yoongiyi korkutu

- Sen çocuğu istiyor musun?...

- Neden onu istemeyeyim?

- "Ama..." Yoongi oturmaya çalıştı ama Jungkook ona izin vermedi, göğsüne bastırdı ve onu yastıklara yaslanmaya zorladı. Omega buna ne diyeceğini bilemiyor.

- Hala çöpsün ve ihanetin konusuna döneceğiz, ama şimdi değil. Hamilelik sürece sana dokunmayacağım. Çocuk dünyaya gelecek - sana merhamet edeceğim. Hayatın tehlikede olmayacak. Söz veriyorum.

- "Bu konuya geri döneceğimizi söylemiştin," diye derin bir nefes aldı Min.

- Evet, ama kan ve cinayet olmadan. Artık yalanlarınla, kiminle yattığın ya da ne yaptığınla ilgilenmiyorum. Şu andan itibaren her şey senin için açık. Ancak düşmanlarına dikattat et, sana böyle bir şeyi doğum günümde hazırlayan iyiliğini istediğinden emin değilim. Der alfa ciddi bir şekilde - Yang, bebeğin zaten üç aylık olduğunu söyledi, üç ay daha ve bebek dünyaya gelecek.

Ultraviolence/ Yoonkook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin