Bölümlere söz vermiyorum ama gelecek bu muko artımı güzelce inceleyip aklınızda tutun xjsnjdnsk muah
Bir adım daha yakın
Yoongi, ısrarla çalan kapı sayesinde uyanır, kapıya bakmadan onu rahat bırakmayacaklarını anlar ve mecburen sıcak yatağından kalkmak zorunda kalır. Min'in uykusunu yarıda bölen Hizmetçi hemen aşağıya inmesini söyler ve gider. Yoongi küçük bir telaşa kapılır, kime neden sabahın köründe lazım olsun ki, aslında kime olduğunu çok iyi biliyordu, fazla oyalanmadan hızla banyonun yolunu tutar. Banyodan çıkıp bir pantolon ve eline aldığı ilk tişörtü giyerek aşağı salona iner ve ordan da korumayı takip ederek Jungkook'un ofisine yol alırlar. Neden buraya çağırdığını düşünmek bile istemiyordu genç adam, gergin bir şekilde nefes alip verir, sesizce öndeki korumayı takip etmeye devam eder.
Jungkook koltuğunda oturup önündeki bir kaç kağıtları inceliyordu, karşısında ise saygı ile kafasını eğmiş orta yaşta bir adam vardı. Yoongi içeri girip yabancı adamın biraz yakınında durur.
Jungkook içeri giren omegayı baştan aşağı süzer ve gözlerini tişörtün altından kendini belli eden köprücük kemiklerinde sabitler, sanki bakışlarıyla yalıyor gibi. Yoongi ona bakan o arzu dolu gözlerden rahatsız olacak ki gergin bir şekilde ayağını yere vurmaya başlar ve gözlerini yandaki mini bara çevirip şişeleri inceler.
Min banyodan yeni çıkmıştı, saçları nemli ve yeni uykudan uyanmış bir hali vardı. Jungkook böyle bir Yoongi'nin karşısında yenik düşüyor. Yanına gidip parmaklarını köprücük kemiğinde gezdirip dudaklarının tadına bakmak, sıkıca sarıp sarmalamak istiyor.. hemde deli gibi.
" Evet, nerde okumak istiyordun?" Jungkook uzun ve gerilim dolu sessizliği bozan ilk kişi oluyor. Elindeki kağıtları yavaşça masaya bırakır.
Yoongi kafasını kaldırıp alfaya bakar, az önce duyduğu şey, doğru mu duymuştu acaba? Diye kendi kendine düşünmeye başlar.
" Hukuk, uluslararası hukuk" - diye fısıldadı sessizce Min.
" Hayır yani moda tasarım seçeydin bari" - diyerek kendi kendine homurdanıyor alfa.
Min alfayı şaşırtmaya devam ediyor. Isteği, kararlılığı, çalışkanlığı diğer omegalar gibi değil, güçlü her ne kadar zayıf olsa da. Şimdi de seçtiği meslekle şaşırttı, daha çok alfalar'a uygun bir iş. Neden bukadar okumak istiyor ki ona ilerde bi yardımı dokunacağını zanetmiyor. Onun bi yarını yok ki, geleceği için bir garantisi yok. Tüm bunlar bi kenarda alfa genç adamın isteğini çok düşündü. Normalde kimsenin isteğini yerine getirmez Jimininkiler dışında ama bugün Yoongi için de bir şeyler yapmak istedi.
"Bu bay Kvon müdür yardımcısı okul işlemleriyle o ilgilenecektir tabi senle de"
Jungkook yerinden kalkıp masasının önüne gelir ve hafif geriye yaslanır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ultraviolence/ Yoonkook
Acción《Omegaverse》- değişik objeler ile seks - Ağır küfür - Şiddet - +99 Jeon Jungkook yanlız kurt. Beş bölgenin de en güçlüsü, korkusuz ve herkes için Tehlike saçan tek kişi. Min Yoongi küçük bir hayali olan genç ve karanlığa batan yolu. . Çeviri yazar...