SelamBen geldim ve yeni bölüm getirdim
Umarım kitabı kütüphanenizden çıkarmamıştınız, bence çıkarmayın eheheh çünkü feci dram kan alkol ickis sex vb içeren bir fic dhdbdhd
Neyse konu şu ki bölümler cook uzun 3000 artı kelime de oluyor ve çevirmek zor
Kolay diye düşünmüştüm ama zor ehehehe neyse
Bu yüzden bölümleri kısaltmaya bölmeye karar verdim.
Bence güzel olacak, normalde kitap sanırım 24 bölüm bizde 28 filan olur
Ah bide sınır koyarsam kızmayın ehehehe
Evet çok konuştum: sadist korkusuz lider Jungkook ve boyun eğmeyen masum Yoongi temalı kitabımıza başlayalım
Keyifli okumalar
1/2
Aramızdaki şeyi gizleyelimJimin gelenek haline getirmiş olduğu üniversiteden kaçma olaylarını bırakmıştı.Bir gözü saate dersin ne zaman biteceğini hesaplamakla geçiriyordu.Dışarda onu bekleyen bir şoför olduğunu biliyor ve eve gidince herzaman yaptığı gibi O yakışıklı Alfayı düşünerek geçirecekti.
Ders çıkışı Jimin onu bekleyen arabaya doğru giderken yan tarafta gözüne çarpan kırmızı bir Ferrary gördü, içinden 48 saat boyunca hayalini kurduğu adam çıkınca da nasıl nefes alınacağını unutmuş hale gelmişti .
Tüm asaleti ve etrafa yaydığı özgüven aurası ile arabadan inip zor nefes alan omegaya doğru ilerlemeye başladı Alfa.
"Selam" karşısına geçip ona gülümseyerek bakar Alfa . Jimin bu gülümsemeden sonra kendini kaybetmiş hale gelir. Bir insan nasıl bukadar güzel gülümseyebilir. Lanet olsun bir insan nasıl bu kadar yakışıklı olabilirdi! Olmaz, bu kanunen bir suç Jiminin küçük kalbi için zor birşey bu.
"S-selam" ne zamandan beri Jimin kekeliyordu kendi bile buna şaşırmıştı.
"Tanışma fırsatımız bile olmadı" gülerek elini uzatıyor alfa "Ben Taehyung"
Siktir.Tabi yaa Jimin onu nerde gördüğünü hatırladı.Haberlerde! Kim Taehyung - Bir bölgenin lideri, birçok kez adını Jungkook un ağzından duymuştu.
"J-jimin" zar zor kelimeleri birleştirip söyleyebilimişti adını omega.
"Iyi misin?" Alfanın meraklı ve bir okadar karizmatik, kalpleri yakacak derecede olan sesi ile sordu.
"Evet" diyerek gözlerini ondan çekip kafasını indirdi Jimin.
"Benimle bir kahve içer misin?"
"Içerim" derin nefes verip dilini ısırıyor. Aptal Jimin naz yapmayı planlıyordun neden bukadar çabuk kabul ettin! Ahh ama böyle bir yüze de nasıl hayır denilebilir ki.
Jimin arkada ona merakla bakan sınıf arkadaşlarını takmayıp kırmızı Ferrari ye doğru ilerlemeye başlar.
Kos koca Iki saat nasıl geçmişti onu bile anlamamıştı Jimin. Taehyung yakışıklı olduğu kadar da ilginç biri, mizah anlayışı var, ve ayrıca,omega onlara hayranlıkla bakan gözler tarafından kuşatıldığı için ayrı bi mutluydu.Taehyung Jimine kendi işi hakında ilginç şeyleri anlatıyor ,abisi ile olan bozuk arasını da es geçmiyor tabi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ultraviolence/ Yoonkook
Acción《Omegaverse》- değişik objeler ile seks - Ağır küfür - Şiddet - +99 Jeon Jungkook yanlız kurt. Beş bölgenin de en güçlüsü, korkusuz ve herkes için Tehlike saçan tek kişi. Min Yoongi küçük bir hayali olan genç ve karanlığa batan yolu. . Çeviri yazar...