24

478 35 24
                                    

Sabahın erken saatlerinde Min şehir merkezinde dolaşıyordu. Jungkooka koşu yapacağını söylediği için yanına şoförünü almamıştı. Her yerden yeni açılan kafelerden gelen taze pişmiş tatlıların kokusu geliyordu. Şu anda Min  tatlı düşünecek durumda değil, kafasında olan tek şey Jungkooka bebeginden nasıl bahsedecegi.

Min karşısına çıkan ilk kafeye girer ve bir latte sipariş eder. Hemen ardından Taehyung kafeye girer ve pencerenin yanındaki masaya oturan Yoongiyi görür. Min başını eğiyor, ve lattesi ile ilgileniyormuş gibi yapıyor ama kafedeki tek müşteriyi fark etmemek zor tabi.

— "Merhaba" der Taehyung önünde durup ona gülümseyerek.

—  "Merhaba," diye mırıldandı Min ve bakışlarını tekrar bardağa gömdü.

Alfa sormadan sandalyesini geri çeker ve karşısına oturur. Yoongi küstah olana alfaya afallamış ve kötü bakışlarla bakar Ancak  Taehyung kötü bakışlardan korkmuyormuş gibi görünmüyordu. Aynı omegaya  sahipti- buna alışmıştı, hırçın ve inatçı bir omega onda da vardı.

—"Sana eşlik edeceğim," diye gülümsüyor Kim, kahve getiren garsona nazikçe  teşekkür ediyor.

—" Yoldaşa ihtiyacım yoktu ama madem buradasın, seninle konuşmak istiyorum."

Yoongi bardağı kenara itti ve delici bakışlarıyla alfya bakmaya başladı.

—Hoseok hakkında.

— "En sevdiğim konu," Taehyung sırıttı ve dikkatle omeganin söylediklerini dinledi.

***

— Sanırım kilidi değiştirme zamanım geldi," Riz cep telefonunu komodinin üzerine koydu ve elinde sadece Riz'in gömleği ve bir bardak Bellini tutan  Jimin'e baktı.

—  "Kötüsün," omega mırıldanır ve boştaki elini alfanın boynuna sarar.
—  Yavru kediniz sıkılmış.

— Eşyalarıma dokunmana izin vermedim, dedi Riz öfkeyle ve omegayı yavaşça ondan uzaklaştırarak oturma odasına gitti.

—Senin gibi kokuyor," diye devam etti Jimin.

Alfa ceketini çıkarır ve bir kenara fırlatır, kanepeye oturur.

— Yanıma gel ," Riz elini dizlerine vurarak omegayı çağırdı.

Jimin yanına gitmek için ilk adımı atar atmaz alfa sert ses tonu ile konuştu.

— "Dört ayak üzerinde. Sen bir kedi yavrususun. Öyle degil mi? Ayrıca çok itaatsizsin.

Riz aslında Jimin ile mutludur. Alfa, o geçirdikleri geceyi kafasında durmadan tekrarlar ve onu her gördüğünde tekrar ister arzular.

Jimin arsız bir şekilde gülümsüyor ve yavaşça dizlerinin üzerine çöküyor, kasten belini daha çok büküyor, davet edercesine kıçını sallıyor, baştan çıkarıcı yuvarlaklığı açığa çıkarıyor. Riz sesli bir şekilde yutkunuyor, arzu ve istek git gide daha çoğalıyor. Riz onu farklı rafkli pozisyonda hayal ediyordu şimdi hepsini gerçekleştirecek. Bu lanet omega onu delicesine bastan çıkarıyor. Ve görünüşe göre uzun  bir gece onları bekliyordu.

***

Yoongi uyumuyor. Birkaç saat sonra şafak sökecek ve omega hala gözlerini kapatmadı. Jungkook onun yanında yüzüstü yatar ve yastığa sarılarak beşinci rüyasını görür. Min yatağa oturur, alfanın sırtındaki ve omzundaki dövmelere bakar ve çocuğun muhtemelen aynı kömür saçlarına ve aynı uzun kirpiklere sahip olacağını düşünür...

Ultraviolence/ Yoonkook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin