Seni aptal!

1.9K 150 71
                                    

1/3

1- Yasak bir sex

Jimin hayatının en güzel 3 haftasını yaşıyor. Omega her gün Taehyung ile buluşmalara kaçıyordu. En fazla üç saat takılıp şoförün bile suphelenmemesini sağlamaya çalışıyordu. Beraber olmadıklaŕı zaman Jimin düğünlerini nasıl yapacağını, çocuklarına ne isim vereceğini hayal edip düşünür. Beraberken de alfanın her lafını havada kapıp onu hayran hayran dinlerdur. Taehyung ile kısa öpücüklerden başka ileri gitmemiştiler daha, doğrusu alfa izin vermiyordu, kontrolü Jimin in almasına, sonuçu kötü olacak şeyleri yapmasını engellemeye çalışıyordu. Ancak nereye kadar.

Jimin bu günü önceden planlamış ve her şeyi hazırlamıştı. Jungkook a bugün arkadaşlarıyla bir partide olacağını söylemiş. Omega ona atılan aç bakışları es geçerek merdivenleri hızla aşağı iner. Riz, bu alfa hem ürkütücü hemde çok değişik. Jimin bakışlarını hiçe sayarak kapıdan çıkıp gözden kaybolur.

Riz omeganın bu görünüşünden cildirir resmen. Siyah göz kalemiyle göz altını çizmiş, incecik içi görünen bluzu giymesi yetmezmiş gibi bir de köprücük kemiklerini ortaya sermişti, boynuna taktiği ince kolye de görünüşüne ayrı bir hava katmıştı, giydigi deri pantolonu kalçasını açık bir şekilde ortaya çıkarmıştı. Riz icindeki canavarı kafesinde tutmaya çalışır, her ne kadar zor olsa da. Çok zor. Alfa aptal değil Jimin in bu görünüşü basit bir parti için olamazdı. Riz sinirli bir şekilde kapıya ilerleyip omegayı kendisi götürmesi için ikna edecekken Jungkook aramıştı. Malesef bugün Jimin i takip etme planları suya düşmüştü. Alfa patronun çağırması ile hemen yanına gider.

- Çok iyi görünüyorsun. Sonunda boğazını temizleyip konuşabilmişti alfa. Jimin onun nasıl bir hayranlıkla bakıp söylediğini görür ve içtenlikle sevinir.

- Sana ayak uydurmaya çalışıyorum.

Kim ana yola çıkar ve omegadan ne yemek istediğini sorar.

- Sanırım değişik bir şeyler, diyip kafasını alfanın omzuna koyar.

- Ekzotik bir şeyler mi?

- Ateşli bir şeylerr, Jimin elini alfanın penisine indirip sıkar. - Ve sert. Aynı bunun gibi bir şey.

Omega elinin altında ki şişliği sıkıp boğuk bakışları ile alfaya bakar.

- Bebeğim. Taehyung boş olan eliyle omeganın elini penisinden çeker. - Beni tahrik etme.

Jimin pes etmiyor, nefesini boynuna üfleyip küçük bir öpücük bırakıyor boynuna ve eliyle ileri geri hareketlerle penisiyle oynamaya devam ediyor.

- Beni istiyorsun, omega penisiyle oynamaya devam eder.

- Çok istiyorum. Ciddi bir tonda söylüyor alfa gozlerini yoldan ayırmadan. - Seni istememek mümkün değil, ancak kardeşine çok büyük saygım var. Bu yüzden elerine hakim ol, ben de demirden değilim.

- Bıktım! Sürekli ortaya Jungkook u atıyorsun! Benimde duygularım ve isteklerim var. Diyerek sinirlenir omega

Taehyung arabayı kenarda durdur ve kırgın olan omegayı kendine doğru çeker.

- Sen daha küçüksün, bazı şeyleri anlamıyorsun. Sesizce konuşarak yanağını okşuyor alfa. - Alfaların kendi kuraları var. Biraz sabırlı ol sonrasında seni yataktan çıkarmayacağım.

- Ben şimdi istiyorum. Dudaklarını buzer omega.

- Hayır, gülümsüyor alfa ve arabayı tekrar çalıştırıyor. - Şimdi olmaz

Ultraviolence/ Yoonkook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin