Bana yasaksın ama seni istiyorum
Pow Jimin
- Bir konuşmanın böyle başlamasından nefret ediyorum, "konuşmamız gerek", konuşmamıza gerek yok. Bunu duymaktan nefret ediyorum.
Jimin Taehyung'un kucağına tırmandı ve elini saçlarından geçirdi.
- "Zamanımızı boşa konuşmak için harcamasak?" Omega kulağına fısıldıyor.
- "Jimin," Kim onu dizlerinden çeker ve ayağa kalkar. - "Ciddiyim, bizim hakkımızda konuşmamız gerek.
Jimin yüzünü buruşturdu, boğazındaki yumruyu güçlükle yuttu ve kanepede oturmaya oturdu. Bu sözlerin ardından gelen her şey Jimin'i incitecek. Omega bundan emin. Taehyung'un ağzından çıkan her kelimenin kalbini nasıl açtığını hissediyor.
- "Artık böyle devam edemeyiz. Sana ve kendime yalan söyleyemeyecek kadar saygım var. Sen harika bir omegasın, güzelsin, zekisin ve çılgınca ilginçsin, ama istediğin ilişkiyi yurutemem.
- "Taehyung...- Böyle söyleme. Söylediklerine inanıyormusun.
"Üzgünüm. Tekrar ediyorum, bu seninle ilgili değil - sen mükemmelsin, herhangi bir alfa senin gibi biriyle çıkmaktan mutlu olur. ama ben..." Taehyung kravatını gevşetti ve gergin bir şekilde apartmanda dolaşmaya başladı.
-Bunu yapamam. Seni aldattım, yalan söyledim ama bir daha yapmayacağım. Yalvarırım," Kim kanepeye yürür ve omeganın önünde diz çöker, "lütfen beni anla. Bu ilişkiler bir yere varmaz. Son günlerde bizi düşünüyorum ve bunun artık mümkün olmadığını anlıyorum. Seni sevmiyorum.
Taehyung, özür diliyor, af diliyor gibiydi ama Jimin duymuyordu. Kendini bir boşluğa kilitler, zihni duyduklarını kabullenmeyi reddeder. Jimin, Taehyung'a baktı ve gözlerinin yaşlarla dolup taştığını gördü. Acı verici bir şekilde aklında sürekli "Seni sevmiyorum" lafı yankılanır.Jimin'in içi zifiri karanlık, kalbi param parça. Bu iki kelime Jimin'in güneşini söndürüyor ve onu karanlığa sürüklüyor. Yaralı bir kurt gibi ulumak, alfanın ayaklarına kapanıp merhamet dilemek istiyor. Ama Taehyung söylediklerinde kararlıydı. Nefes almak bile Jimin içini acıtıyor, her nefes ciğerlerini yakar, her nefes onun son olacağına dair bir işaret verir.
Taehyung sessiz, omeganın ayaklarına oturuyor, çikolata gözleriyle pişmanlık dolu bakıyor, sessiz, sessizliğiyle öldürüyor, diri diri gömüyor.
- "Özür dilerim" diye fısıldıyor Tae ve ayağa kalkıyor, bir şoför ve arabadan bahsedip ceketini alarak çıkıyor, ancak Jimin söylediği hiç bir şeyi duymuyordu, gözleriyle sadece çıkışa doğru ilerleyen Taeyi takip ediyordu. Jimin kendini ve göz yaşlarını tutarak tek kaldığı binadan hızla çıkar. Arabaya biner binmez Jungkook'a gitmesini emreder ve gözyaşlarını serbest bırakır. Jimin içtenlikle onu nasıl sevemediğini anlamıyor. Jimin mükemmel ve Taehyung kör, bunu nasıl görmez. Omega ona kendini ve en önemlisi kalbini verdi, onda sadece sevgi istedi ama Taehyung bu kalbi paramparça etti ve çiğnedi. Jimin bunu böyle bırakmayacak. Taehyung mutlu olmayacak, bu şehirde dolaşıp hayattan zevk almayacak, Jimin ona kendi kanını içirecek ve Taehyung bu yaptığına pişman olacak..Onu sevmediğine pişman olacaktı..
***
Gece. Junsunun Kulübü. Korkunç bir günü "mükemmel" bitirmek için ideal bir yer. Taehyung vişne rengi BMW X6 arabasında oturuyor ve birbiri ardına sigara içiyor. Canı sigara içmek istemiyor aslında, ağzında iğrenç ve acı bir his var ve nikotinin bununla hiçbir ilgisi yok. Taehyung, Jimin'le son konuşmasını kafasında defalarca tekrarladı, gözlerinin nasıl dolmuş olduğunu hatırlıyor ve kendini bir pislik gibi hissetmekten alıkoyamıyor. Ordan ayrıldıktan sonra neden tam olarak buraya geldi? - alfa bilmiyor. Yarım saat önce gelmişti ama hala inmedi. Yanına güvenlik bile almadı. Ne yaptığını hiç anlamıyor. Sanki görünmez bir güç navigasyon cihazına girmiş ve onu bu rotayı çevirmiş gibiydi. Onu burada kim bekliyor, neden geldi, güvendiği şey ne - Kim bu soruların hiçbirine cevap veremez ve bir sigara daha çıkarır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ultraviolence/ Yoonkook
Aksiyon《Omegaverse》- değişik objeler ile seks - Ağır küfür - Şiddet - +99 Jeon Jungkook yanlız kurt. Beş bölgenin de en güçlüsü, korkusuz ve herkes için Tehlike saçan tek kişi. Min Yoongi küçük bir hayali olan genç ve karanlığa batan yolu. . Çeviri yazar...