Kapitola 1.

525 22 1
                                    

Ti co četli předešlí příběh o Taem z BTS tak budou vědět. Rozhodla jsem se ponechat svoje jméno a i rodinu jako v tamto příběhu. Nechtěla jsem vymýšlet nové jméno a tak. Jinak příběh bude zcela jiný s jinou skupinou i přáteli.

"Ach bože" řekla jsem si pro sebe. Je to den co jsem vystudovala školu,čekali mě prázdniny ale také hledání si práce.Je mi 18 a jmenuji se Sonny,měla jsem jen 3 letou školu, byl to obor cukrář a ten má jen 3 roky a dál studovat  jsem nechtěla,výuční list mi stačil.Ale jako většina holek miluju hudbu,tanec,kreslení,kosmetiku a jiné věci a jako malá jsem chodila chvíli na zpěv a několik let na tancování. Mám kompletní rodinu,máma,táta a 2 bráchové.Bydlíme v klidnější části města,u řeky s poměrně velkým množstvím přírody. Seděla jsem na zahradě a koukala kolem sebe a poslouchala písničky, můj hudební vkus byl hlavně kpop ale nejvíc jsem si jela Stray Kids. Sedím a najednou na mě přes plot začne řvát kamarádka Adéla." Hej!"." Co řveš ty vole"." Pusť mě k tobě"."Už jdu". Šly jsme si sednout zpátky na zahradu."No tak co je"."Proč jsi nechtěla jít dál studovat?"."No, já chci cestovat hej a k tomu potřebuji peníze.Školu mám tak co"."No dobře no ale víš že už v Seoulu jsi"."Fakt? však tu jsem od narození blbče". Povídaly jsme si a dělaly blbosti. Ano jsem tu od narození stejně jako má rodina je tu už mnoho let ale jinak jsme Češi,rodiče se sem přestěhovali a časem i pár dalších příbuzných. Rodiče do mě furt hustili zda už jsem si našla práci,hmm ne nenašla. Užívám si prázdniny a pak budu řešit práci. I když mi bylo dávno 18 tak jsem měla pokoj jak puberťačka,samé fotky,plakáty,kartičky a další věci co se týkali SKZ,všude hlavně byl Hyunjin, kluk o pár měsíců starší než já, někdy je hrozně cute, nevinný a jindy zas sexy a nebezpečný. Nechápu ho hah.  

WHAT?!Kde žijí příběhy. Začni objevovat